Vierailija

Kerran uimahallin naisten pukkariin tuli uimahallin miespuolinen työntekijä. Etsi (tai oli etsivinään) jotakin. Naiset järkyttyivät, ja kävimmekin tiskillä asiasta sanomassa. Tiskilläkin asiaan suhtauduttiin tyrmistyneesti - kuulemma vain naispuoliset työntekijät saavat tulla naisten pukuhuoneisiin.

Mutta oma mieheni kertoo, että hyvin usein naissiivoojat siivoavat uimahallissa alastomien miesten joukossa. Miten se on mahdollista?

Sivut

Kommentit (125)

Sanoin, että tee valitus, että ahdistut naissiivoojasta ja katsotaan mitä ne tekevät. Olis kiva tietää, miten suhtaudutaan mieheen, joka valittaa naissiivojasta alastomien miesten joukossa. Ei mieheni kuitenkaan ole tehnyt valitusta. Miksiköhän ei ...hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka on joutunut siellä miestenkin puolella käymään.Tilanne on työntekijänä vastenmielinen silloin, kun joku pervo jää tahallaan seisoskelemaan ja kaappiin nojailemaan, itseään esitellen.Muuten homma menee hyvin neutraalisti,eleettömästi,numerotta.Kieltämättä ei haittaisi,jos olisi niitä miessiivoojia,jotka sen puolen hoitaisivat.Mutta tosiaan, niitä on toki paljon muitakin työnkuvia, jossa nainen näkee miehen vähäpukeisena,tai jopa alasti.Eikä siihen liity mitään seksuaalista viritettä silloinkaan.

Pukuhuone on molemmille sukupuolille ja siellä on sitten lukittavia koppeja vaatteiden vaihtoa varten.

Suihkutilat toki on erikseen.

Näin siis Keski-Euroopassa. Minusta ihan hyvä käytäntö, miksi rakentaa erikseen naisten ja miesten pukutiloja?

ja voin kertoa, ettei ole mitään herkkua mennä siivoamaan miesten pukuhuoneita. Aina joku runkkari tuli nojailemaan ovenpieleen ja jos vaikka siivosin saunaa ja ovessa oli lappu, että sauna suljettu, niin aina, joka ikinen kerta, joku tuli sinne munasillaan tepastelemaan, että jaa... onkos tämä sauna suljettu. Ehkä ero on siinä, että minä en todellakaan harjoittanut seksuaalista häirintää noita miehiä kohtaan, ennemminkin niin, että minua häirittiin. Mutta jos miessiivooja menee naisten puolelle, niin naiset tuskin sitä alkaa ahdistelemaan, mutta tää mies voi mielin määrin tiirailla. Ja M36:lle... eipä siellä ollut paljon ihailtavaa ja ne joilla oli muna pystyssä oli jotain runkkareita.

Minä siivoilen toisinaan miesten pukuhuoneita ja suihkutiloja työpaikallani ihan naisena. Meillä on tietty aika, jona aikana se siivotaan ja jolloin miehetkin tietävät olla siellä nakuilematta, jos eivät kestä naissiivoojaa tiloissa samaan aikaan. Kyllä on muutamia miehiä tullut suihkuun väärään aikaan, pyyhe olkapäällä ja munat vilkkuen, mutta silloin minä totean vain, että minäpäs tästä lähden ja tulen takaisin myöhemmin, kun tila on taas tyhjä. En jää katselemaan. Jos mies on kauempana muutamien kaappirivien takana hengailemassa, niin pysyttelen toisessa päässä kunnes häipyy. Ei se kivaa ole. Kyllä saattaa joskus naisten sosiaalitilassakin huoltomies olla lamppua vaihtelemassa, tms. Joskushan ne työt on vaan tehtävä kuitenkin, vaikka saattaa siinä hämmästyä, kun firman miehet tulee kalsarisillaan hipsuttaen vastaan.

Suihkutilossa niin sinne tuli mies korjaamaan vessaan.

Mua ei ainakaan häirinnyt yhtään se. Miks ihmeessä häiritsisi.

En ole niin ahdasmielinen että ahdistuisin tuosta:)

Muistan aikanaan kun eraassa pikku-uimahallissa oli miespuolinen siivoaja, joka siivosi naistenkin puolen. Siita jai aina sellainen tunne etta kyttasi siivotessaan.

Lainaus:

Ne jotka siellä siivoovat ovat kai jo turvallisessa iässä etteivät aiheuta läsnäolollaan mielipahaa tai liikaa innostusta.

Lainaus:

Ne jotka siellä siivoovat ovat kai jo turvallisessa iässä etteivät aiheuta läsnäolollaan mielipahaa tai liikaa innostusta.

kun pääsee vähän hienovaraisesti vilkuilemaan.

Ei se ikää kysy, et ihan turha puhua mitään turvallisesta iästä. Itse varmaan katson miehiä vaikka kuinka vanhana, vaikka yhden miähen kanssa olen ollut jo 20 vuotta.

Myös minun kotikaupunkini uimahallissa on töissä pari naissiivoojaa, jotka tulevat aina miesten puolelle katselemaan kulleja. Taitaa olla joka naisen unelma-ammatti.

On ihan sama kuka pesutiloja käy luuttuamassa. Estot on jokaisen omassa päässä. Minusta se vaan on hassua kun välillä tulee alle 40-v. naissiivooja sinne. Välittömästi pääkoppa pyytämättä ohjaa veret paisuvaiskudokseen. Tulee kiire vetää uikkarit jalkaan varsinkin jos on omien lasten kanssa siinä. Voin kertoa ahdasmielisille etten ole heidän kuvailemansa runkkari, mutta minkäs omalle pääkopalleen voi.

Vierailija
On ihan sama kuka pesutiloja käy luuttuamassa. Estot on jokaisen omassa päässä. Minusta se vaan on hassua kun välillä tulee alle 40-v. naissiivooja sinne. Välittömästi pääkoppa pyytämättä ohjaa veret paisuvaiskudokseen. Tulee kiire vetää uikkarit jalkaan varsinkin jos on omien lasten kanssa siinä. Voin kertoa ahdasmielisille etten ole heidän kuvailemansa runkkari, mutta minkäs omalle pääkopalleen voi.

Mutta onhan sillä siivoojalla vaatteet päällä? Ymmärsinkö oikein, että paisuvaiskudoksesi reagoi jokaiseen alle 40v naiseen joka tulee vaatteet päällä vaikka kadulla vastaan?

Syy on siinä, että nainen tekee harvoin, jos koskaan väkivaltaa alastomalle miehelle. Mies syyllistyy väkivaltaan alastonta naista kohtaan huomattavasti useammin. Alastomassa naisessa herää alkukantainen pelko vieraan miehen läsnäollessa. Se ei ole ahdasmielisyyttä, vaan ihan ihmiseen koodattu pelko, joka on osa itsesuojeluvaistoa.

No ei se nyt sille siivoojallekaan mitään herkkua ole. Pakko ne pukkarit ja suihkutilat on siivota työaikana, eikä yöllä. Tuttuni oli sol.lla siivoamassa ja siivosi näitä suihkutiloja joskus. Kertoi, että huusi aina pukukopin ulkopuolelta, että siivoaja tulee kohta. Ei ollut koskaan ollut mitään ongelmaa vuosien varrella. Ei mitään shokkiin menneitä miehiä, jotka olisi kirkuen juosseet tekemään valituksen, kun näkivät sol.n essu päällä olevan naisen.

Samassa paikassa oli myös miessiivooaja ja hänen piti vuorollaan siivota naisten pukutilat ja naiset olivat kuulemma hysteerisempiä ja tekivät valituksia, vaikka työtään se mies teki ja uskon, että oli hänellekin vaivaannuttava tilanne käydä siivoamassa suihkutilat. 

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat