Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoisten selitys: "Mulla painaa lihakset"!

Vierailija
06.10.2010 |

vaikka minkäänlaista urheilua ei harrastaisi.

Samoin joillakin muka on "painavat luut".

Just joo, kyllä ihminen on taitava kusettamaan itseään :D!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sitä aina ihmettelee. lihaksia kyllä löytyy, joten mä ihan oikeasti uskon siihen, että mulla painoa lisää lihakset.

Vierailija
2/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap, ylipainoisilla on yleensä enemmän lihasmassaa kuin laihemmilla, koska suuren kilomäärän liikuttamiseen tarvitaan suuremmat lihakset. Mutta ei se todella sitä ylipainoa selitä, sen seurausta siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, kävin inbody-mittauksessa.

päästäkseni ihannepainooni, tulisi minun laihduttaa 30 kiloa. Tosin siitä pitäisi kymmenen kiloa sitten kadottaa lihasta että pääsisin siihen 60 kiloon.

Tosin harrastan aktiivisesti liikuntaa, syön vaan enemmän kuin kulutan..

Vierailija
4/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painaa läski. Jos tuo kaikki läski olisi lihasta, näyttäisin hoikalta.

Vierailija
5/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niissä erityisen paljon pieniä harmaita aivosoluja.

Vierailija
6/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiden painavuudesta ei tieteellistä näyttöä ole.

Vierailija
7/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sitä aina ihmettelee. lihaksia kyllä löytyy, joten mä ihan oikeasti uskon siihen, että mulla painoa lisää lihakset.

Vierailija
8/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitoissa pitäisi.

Vierailija
9/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko ikäni ollut muiden mielestä hoikka (niidenkin, joiden ei ole syytä imarrella, työpaikkalääkäri, kaverit jne.) Järkyttyvät, kun kuulevat painoni, se on aina n. 10kg enemmän kuin ihmiset olettavat. Parikin lääkäriä on alkanut tosissaan tarkastella kroppaani, että missä ne kilot on, mutteivät ole älynneet. Tiedän kyllä, että lihakset painavat enemmän kuin läski ja olen olettanut, että siinä selitys, mut okei olen sitten joku vesipää tms.

Vierailija
10/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se, ei sellaista ole. Painoindeksi on todella huono tähän

Vierailija
11/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen silti normaalipainoinen bmi 23

Vierailija
12/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko ikäni ollut muiden mielestä hoikka (niidenkin, joiden ei ole syytä imarrella, työpaikkalääkäri, kaverit jne.) Järkyttyvät, kun kuulevat painoni, se on aina n. 10kg enemmän kuin ihmiset olettavat. Parikin lääkäriä on alkanut tosissaan tarkastella kroppaani, että missä ne kilot on, mutteivät ole älynneet. Tiedän kyllä, että lihakset painavat enemmän kuin läski ja olen olettanut, että siinä selitys, mut okei olen sitten joku vesipää tms.

Kun BMI 23 ei pitäisi olla kuulemma näin laihan näköinen. Mutta yksi selitys on leveät hartiat ja pitkät jalat, enemmän lihasmassaa niissä sanoi yksi hieroja.

Vierailija
13/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset reppanat ne täälläkin selittelee. Mittauttakaa kehonne niin näette mitä lihas painaa. Saatatte yllättyä.

Ja joo, olen entinen ylipainoinen mutta en koskaan selitellyt liikakilojani muuta kuin huonolla itsekurilla ja mässäilyllä.

Vierailija
14/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset reppanat ne täälläkin selittelee. Mittauttakaa kehonne niin näette mitä lihas painaa. Saatatte yllättyä. Ja joo, olen entinen ylipainoinen mutta en koskaan selitellyt liikakilojani muuta kuin huonolla itsekurilla ja mässäilyllä.

Vierailija
15/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset reppanat ne täälläkin selittelee. Mittauttakaa kehonne niin näette mitä lihas painaa. Saatatte yllättyä.

Mutta olen 164cm pitkä, luiden paino oli jotain 5,7kg, lihasmassaa 56kg, loput oli sit nesteitä ja rasvaa ja mitä lie "mönjää". Paino tuolloin hmm... varmaan alle 100kg, mutta tukeva ylipaino kuitenkin. Tuolloin sain suosituspainoksi 68kg.

Vierailija
16/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää lihavuuttaan ja etenkin tyttärensä lihavuutta, sanomalla että on perinnöllistä, eivät syö koskaan mitään ylimääräistä tai herkkuja ja että luut painavat paljon. Mä itse olen lihava ja olen kyllä kaikille sanonut, että johtuu ihan syömisestä ihan niin kuin moni muukin lihava.

Vierailija
17/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 70% siitä. : ))

Oikeasti, en koe mitään tarvetta selitellä painoani kenellekään. Olen sellainen kuin olen, tiedän itse miten ja mitä syön, ja miten paljon liikun (pakko sanoa, että ylipainoinen ei läheskään aina ole nollatason liikkuja, itse käyn kerran viikossa muokkausjumpassa, 3 krt tunnin lenkillä, ja kerran tunnin uimassa).

Vierailija
18/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas painaa enemmän kuin läski, ja monesti bodarit ovat painoindeksin mukaan ylipainoisia. Läskiä heillä ei kuitenkaan ole.

19/19 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiiviurheilija painoni oli siin 62-64kg tietamilla ja kun lopetin ja lihakset kuivus kasaan niin painoin 56 :D kun taas aloitin niin se nousi sinne 62-64...ja luulin aina et se on laskia ja oli huono omatunto...

Kyl ma ainakin vitsailen mun isoilla luilla ja lihaksilla jos vyotarolle on kertynyt kiloja :D eihan se nyt itselleen valehtelua ole vaan yleinen vitsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi