Häpeän syvästi, kun lapsen isä kaartaa pihalle lasta hakemaan
Mies on kuin suoraan metsästä tullut: iso, lihava, mustaan suomileijonapaitaan ja panssariketjuun sonnustautunut kalju risuparta. Rööki huulessa seisoskelee laiskan näköisenä tuossa meidän pihalla ja odottaa lasta autoon.
Asutaan Helsingissä idyllisessä taloyhtiössä, jossa asuu reippaita ja hyvinkoulutettuja nuoria perheitä ja rikkaita eläkeläisiä. Ja sitten tulee tuo ällöttävä pummin näköinen perussuomalaisten kannattaja rööki suussa ja Viikate autossa pauhaten hakemaan lasta. Pikkasen ihmiset katsoo, kun lapseni kapuaa tuon parasiitin autoon. "Onko toi sun lapsen isä?" "Öh, juu.." Onneksi tätä tapahtuu vain kerran-pari vuodessa, isä ei ole kovin aktiivinen.
Häpeän syvästi, että kriisissäni vuosia sitten sekaannuin tuohon eläjään :o/ Lapselle tietysti puhun isästään neutraalisti, vaikka yököttävän habituksensa lisäksi tyyppi on myös sisäisesti läpimätä.
Kiitos kun sain purkautua.
Kommentit (45)
kannattaisi miettiä hetki, ennen kuin alkaa lisääntyä (hoitaa se ehkäisy kuntoon jne), ettei vain satu vahingossa lisääntymään tällaisen ei-akateemisen epäjumalan kanssa.
Hohhoijaa.
Sun kaltaista elitistiä ja ulkonäkösidonnaisuutta mut pakko myöntää et olet todellakin verbaalisesti lahjakas.Mäkin näin koko tapahtuman sieluni silmin.=) Rupee kirjoittaan sellasia pikku novelleja.
mutta aina ei onnistu. Siinä sitten etuoven edessä jäpittää mummolan takapihalla tuunatun Mitsubishin kanssa. Auton takalasissa on tarra, jossa lukee "White power". Ei ollut ihan noin paha silloin kun tavattiin vuosia sitten. Ja mulla oli tosiaan paha kriisi. Henkisesti vireänä en olisi moiseen pölöön vilkaissutkaan. ap
Minä kierin ja ulvon...sori, ei sais nauraa toisen kurjuudelle, mutta oikeasti voin niin kuvitella tilanteen! Tuo mies on oikeasti kamala!
Voi taivas, siis todellakin häpeäisin minäkin itseni kuoliaaksi, ja tunnusta siinä sitten että juu, isä on!
kannattaisi miettiä hetki, ennen kuin alkaa lisääntyä (hoitaa se ehkäisy kuntoon jne), ettei vain satu vahingossa lisääntymään tällaisen ei-akateemisen epäjumalan kanssa. Hohhoijaa.
ja uskon minäkin sen täysin. Enkä todella menisi kehuskelemaan että on peto sängyssä, niinkuin joku ehdotti, ei ikinä. Olisipa millainen tahansa, en kehtaisi tunnustaa tuollaiseen edes vilkaisevani.
Sori ap *pyrsk*, mutta pakko täällä on vaan nauraa tuolle sun kerronnalle :DDD
innoittamana... Näkyykö tältä äijältä persvako kun siinä pihassa odottelee?
kannattaisi miettiä hetki, ennen kuin alkaa lisääntyä (hoitaa se ehkäisy kuntoon jne), ettei vain satu vahingossa lisääntymään tällaisen ei-akateemisen epäjumalan kanssa. Hohhoijaa.
ja uskon minäkin sen täysin. Enkä todella menisi kehuskelemaan että on peto sängyssä, niinkuin joku ehdotti, ei ikinä. Olisipa millainen tahansa, en kehtaisi tunnustaa tuollaiseen edes vilkaisevani. Sori ap *pyrsk*, mutta pakko täällä on vaan nauraa tuolle sun kerronnalle :DDD
No kannattahan sitä joku perustelu antaa, jos niin häpeää tuota kerronnan mukaan Gösta Sunqvistin oloista miestä. Nallekarhurentut on kuule monen salainen unelma. Miksei vähän leikitellä naapurinrouvan kanssa?
syvä anteeksipyyntöni kun hirnun täällä vedet silmissä...
Onneksi ei muuten. Kiitos kun ymmärsitte tuntemuksiani. Näiden asioiden ajattelukin kun saa mut aina kyyristelemään ja mahan kourimaan. Vaikka onhan tietysti mukavaa, että lasta vie joskus vaikka sitten sinne saamarin Mäkkikseen. Ja tuossa Mitsun rämässä on muuten asennettuna siniset rallipenkit. Niistä lapsi on innoissaan. Eli jotain hyvääkin. ap
innoittamana... Näkyykö tältä äijältä persvako kun siinä pihassa odottelee?
koska vähän samanlaisessa tilanteessa olen itsekin.
Itse tein lapset pitkätukkaisen ituhippi-puunhalaaja-pasifistin kanssa toistakymmentä vuotta sitten. Enkä tosiaan voi käsittää itseäni, mitä hittoa mä siinä(kään) näin??
Nyt sitten (eron jälkeen) vuosien kuluessa ex päätti kasvattaa ihan kammottavan pitkän risuparran, ajoi päänsä kaljuksi, kulkee noloissa bändipaidoissa hopeinen suomen leijona kaulassa keikkuen.
Tuo "White Power" -puskuritarra enää puuttuu =)
Ja itse asun idyllisellä pientalo-alueella, olen ihan tavis, joka ei juuri massasta erotu...
tuossa Mitsun rämässä on muuten asennettuna siniset rallipenkit. Niistä lapsi on innoissaan. Eli jotain hyvääkin.
Ihan parasta on kun ap jatkaa samaa tasaisen totista paasaamistaan vaikka muut ulvoo täällä naurusta sun jutulle! :D Eikä sorru selittelemään mitään omasta ylevyydestään... Kiitos, kerro lisää yksityiskohtia! :D
Suutele exäsi edessä pitkän, lihaksikkaan ja komean ulkomaalaisen miehen kanssa. Lapsesi isä sopii siitä lähtien itse hakemiset ihan toiseen paikkaan.
elämäähän se vaan on! Vilkutat ja hymyilet iloisesti naapureille.
Sattuuhan sitä, että tekee erehdyksen. Kiimoissaan pokaa jonkun äijän, ja lemmenkrapulastaan selvittyään toteaa, että nyt meni homma hiukan öh...puihin. Saithan siitä kuitenkin ihanan lapsen. Kurjemminkin voisi olla.
Reps, kops!
Päivän paras ehdottomasti!
muksuja aikoinaan. Ihan värisyttää kun ajattelisinkin, että se huonostipukeutuva läskikasa "edustaisi" meitä lasten "piireissä". Tsiisus. Kiitos ap, että muistutit taas yhdestä kiitollisuudenaiheesta tässä elämässä.
Mulla on kohtalotovereita.
Minunkin lapsen isä on hirveä ihminen ja todella alle mun tason. Tiedän, että kaikki jotka tietää kuka lapsen isä on, ihmettelee miten olen ikinä voinut olla sellaisen kanssa... Ihmettelen itsekin, ja joskus joku kehtaisi kysyä, selittäisin varmaan että tullessani raskaaksi painoin 15 kiloa enemmän, oli huono itsetunto ja muutenkin olin henkisesti ihan sekaisin ja masentunut. Ja lisäisin, että mulla on ennen ja jälkeen ollut myös hyvännäköisiä ja älykkäitä miehiä. Siis kyllähän melkein kaikilla on näitä pohjanoteerauksia, että on harrastanut seksiä jonkun ihan väärän tyypin kanssa... Siis vahingossa! X) jotkut vaan sitten juuri silloin tulee raskaaksi. Ei kai auta kuin elää sen kanssa. Mun lapsi on silti söpö ja fiksu ja vaikka hänen luonteessaan ja olemuksessaan erottuu isän piirteitä, ne ikäänkuin kääntyvät hänessä hyviksi...
Ensi kerralla sitten parempi iskä! :)
Kirjoitat tosi hyvin. Voin kuvitella tilanteen. :)Tsemppiä!
Minun todella arvostettu, hyvinkoulutettu ja hyvällä asuinalueella asuva isäni Volvoineen ei koskaan ole halunnut minua nähdä, siis sen jälkeen kun olin jotain neljä ja ukko päätti pyyhkiä pölyt kantapäistään. Häippäisi muualle ja elää täydellistä elämää täydellisine perheineen.
Velipuoleni, jota en ole koskaan saanut nähdä, kuoli vuosi sitten. Mieheni soitti isälleni ja isäni sanoi, että ei halua minua tai lapsiani koskaan nähdä!
Narsistinen persoonallisuushäiriö.
Ap lienee samaa nuori äiti white-trash-kastia
hymyssä suin töihin:)