Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän syvästi, kun lapsen isä kaartaa pihalle lasta hakemaan

Vierailija
06.10.2010 |

Mies on kuin suoraan metsästä tullut: iso, lihava, mustaan suomileijonapaitaan ja panssariketjuun sonnustautunut kalju risuparta. Rööki huulessa seisoskelee laiskan näköisenä tuossa meidän pihalla ja odottaa lasta autoon.

Asutaan Helsingissä idyllisessä taloyhtiössä, jossa asuu reippaita ja hyvinkoulutettuja nuoria perheitä ja rikkaita eläkeläisiä. Ja sitten tulee tuo ällöttävä pummin näköinen perussuomalaisten kannattaja rööki suussa ja Viikate autossa pauhaten hakemaan lasta. Pikkasen ihmiset katsoo, kun lapseni kapuaa tuon parasiitin autoon. "Onko toi sun lapsen isä?" "Öh, juu.." Onneksi tätä tapahtuu vain kerran-pari vuodessa, isä ei ole kovin aktiivinen.

Häpeän syvästi, että kriisissäni vuosia sitten sekaannuin tuohon eläjään :o/ Lapselle tietysti puhun isästään neutraalisti, vaikka yököttävän habituksensa lisäksi tyyppi on myös sisäisesti läpimätä.

Kiitos kun sain purkautua.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat sanat, jos mun lapsen isä lastaan koskaan hakisi...

Vierailija
2/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin. Mutta kiva kaiffarihan se lihapulla on. Vie lapsen Mäkkäriin ja leffaan. Ap

Mitäs lapsi tykkää isästään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä kun naapureillakin on katseltavaa verhojen takana...

Vierailija
4/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo oli niin hyvin kerrottu, että vedet silmissä täällä nauran!!! Oikeasti voin samaistua kokemaasi häpeään, mutta todellakaan en ymmärrä, miten olet koskaan tuollaisen kanssa lapsen hankkinut.

Olisiko mahdollista järjestää lapsen "vaihto" jossakin muualla kuin kotipihasta, siis vaikkapa kiireitä ja menoja tekosyynä käyttäen?

Vierailija
5/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yleensä ärsyttää suunnattomasti kun ihmiset tuohon tyyliin ulkonäköön perustuen häpeävät toisiaan... Mutta tästä tekstistä kyllä nousi lievä myötähäpeä itsellekin. Ois ees hyvä tyyppi niin mun ois helpompi puolustella häntä! ;) No, käy sentään joskus lastaan morjestamassa ja haluaa viedä sitä kivoihin paikkoihin... Anna naapureiden möllistellä. :)

Vierailija
6/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli niin tunteella.

Vierailija
7/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri osa meistä ymmärtää sua varsin hyvin!

Mä niiin ymmärrän sua :)

Vierailija
8/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran lapselle on hyvä ja huomioi lapsen. Pääasia et polttaa röökinsä siinä pihalla eikä autossa sitten kun lapsi on kyydissä.

Vierailija
9/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina ei onnistu. Siinä sitten etuoven edessä jäpittää mummolan takapihalla tuunatun Mitsubishin kanssa. Auton takalasissa on tarra, jossa lukee "White power".

Ei ollut ihan noin paha silloin kun tavattiin vuosia sitten. Ja mulla oli tosiaan paha kriisi. Henkisesti vireänä en olisi moiseen pölöön vilkaissutkaan.

ap

Vierailija
10/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua hävetä yhtään että lapseni isä kurvaa pihallemme HD:llä tukka hulmuten, kerää koko suuren olemuksensa partoineen ja hiuksineen ja elintasokumpuineen ovestani sisään ja tulee leikkimään lapsensa kanssa.

Miehen nykyistä avokkia se tosin tuntuu harmittavan suuresti... ;)

Vierailija
11/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, päivän paras. Osanottoni, jos viesti on tosi.

Vierailija
12/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä hellantelttua? Siis oikeasti? Ethän se ole sinä tai sun lapsesi. Pääasia, että muksu ei häpeä. Kiva, kun on naapureilla häppeningiä. Asun itse kalliihkolla asuinalueella (Mersuja ja Bemareita pihoilla, pari Ferraria). Mua vaan naurattaa, kun ukon muusikkoystävät ovat pari kertaa käyneet poikien viikonloppua viettämässä meillä, kun itse olen ollut lasten kanssa muualla. Siinä on ollut naapurin rouvilla katsottavaa, kun ketjut kilisee ja pukinparrat viuhuu, kun ukot kiltisti röökaavat pihallamme (kauniilla ja hyvinhoidetulla tietysti)

Vierailija
13/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pysty kuvittelemaan että olet itse jotain missiainesta kun sulla on ollut tuollainen mies... :DD

Vierailija
14/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavis vaan. Sellainen kolmekymppinen riipputissi. Vuosia sitten olin nätti, mutta kuten sanoin, henkisesti rikki. ap

En oikein pysty kuvittelemaan että olet itse jotain missiainesta kun sulla on ollut tuollainen mies... :DD

Vierailija
15/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kai se nyt on ihan ymmärrettävää, jos ap miestä häpeää??? Onhan kyseessä ap:n lapsen isä, jonka kanssa ap:n on täytynyt olla aika lailla läheisissä väleissä joskus...

Ja hei, nuo mainitsemasi muusikkoystävät tai jonkun toisen mainitsemat HD-kaverit ovat IHAN eri juttu kuin tuo mistä ap puhuu - eli miehestä joka vaikuttaa vätykseltä ja vielä todnäk rasistilta.

Joka tapauksessa: yritä ap elää häpeäsi kanssa;-) Tärkeintä kuitenkin on, että lapsella isä on ja että lapsi viihtyy isänsä kanssa ainakin kohtalaisesti. Tämä on olennaista muistaa ja niinpä sinun häpeäsi on tässä kohtaa täysin toisarvoista.

tätä hellantelttua? Siis oikeasti? Ethän se ole sinä tai sun lapsesi. Pääasia, että muksu ei häpeä. Kiva, kun on naapureilla häppeningiä. Asun itse kalliihkolla asuinalueella (Mersuja ja Bemareita pihoilla, pari Ferraria). Mua vaan naurattaa, kun ukon muusikkoystävät ovat pari kertaa käyneet poikien viikonloppua viettämässä meillä, kun itse olen ollut lasten kanssa muualla. Siinä on ollut naapurin rouvilla katsottavaa, kun ketjut kilisee ja pukinparrat viuhuu, kun ukot kiltisti röökaavat pihallamme (kauniilla ja hyvinhoidetulla tietysti)

Vierailija
16/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI tämä mies onkin päässyt eroon juuri sinunlaisesta akasta!! Mikä helvetti siinä on ettei voi hyväksyä ihmisten erilaisuutta?

Vierailija
17/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tää juttu ihan hirveästi. Toivottavasti näet itsekin asian koomisen puolen ;) Anna naapureiden pyörtyillä, ei haittaa. Voin jotenkin samastua muutenkin tuollaiseen mörköön sortumiseen, itsekään en aina ole ollut ihan viimeisen päälle kuosissa miesseuraa valitessani, ja jos tuloksena olisi syntynyt lapsi niin samassa veneessä oltaisiin ;)

Toivottavasti tyyppi tyytyy vaan mäkkäri-leffa-viihteeseen eikä iskosta mitään ällöttävistä aatteistaan lapsen mieleen.. Myöhemmin kannattaa varmaan selittää, että "iskä" ajattelee asioista näin, muttamutta...

Vierailija
18/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikate on hyvä!

Vierailija
19/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano paheksuville naapureille silmää iskien että mies on aikamoinen tiikeri makkarissa, vaikka ei päälle päin huomaa! ;)

Mummoille vähän päiväkahviunia..

Vierailija
20/45 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää kirjailija-ainesta. Kiitos nauruista! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan