Meillä on asunto varmaan kuin museo kohta.
Sisustan kaikella vanhalla niin paljon ja tykkään siitä. Tosin meidän asunto on yli 100 vuotta vanha.
Kommentit (28)
Sepä se kun remonttia pitäisi tehdä ja repiä siihen rahat jostain. Katto on uusittu ja tässä kuussa valmistuu kaksi uutta tulisijaa. Sitten odotellaankin sitä lottovoittoa :) Yksi talo on rempattu ja myyty, siinä asuttiin remontin keskellä 5 vuotta.
Mutta en valita, rakastan asua täällä maalla tässä vanhassa talossa
5
itse tykkään paljon talonpoikais tyylisistä tavaroista, en tykkää jos on liikaa krumeluureja ja kiekuroita..... sellaset karkeat aikaa nähneet jutut on kivoja=) Toki tykkään myös uudesta ja modernista, palikan mallisita sohvista ja kiiltävistä maalipinnoista... näitä kun sekottaa niin avot=) asutaan btw n. 100 vuotiaassa talossa jossa tehty remppaa viimeks -70 luvulla ja karseeta on;)
Makunsa kullakin. Itse taas en pidä valkoisista steriilin näköisistä sisustuksista. Eikä meilläkään varsinaista sisustusta ole, täällä on aikalailla saman näköistä kuin silloin kun mummu tässä eleli, juurikin sekametelisoppa. Katsotaan nyt mitä remontin aikana keksitään, tuskin tulee enää vihreät seinät :D
5
Mutta en tuosta sekametelisopastakaan. Itse rakastan vanhojen hirsien näkymistä, talonpoikasiantiikista jne. Yhdessä antiikkilehdessä tänä vuonna oli juuri minun makuinen kuva kannessa, hirsiseinä siin vanhoja sinivalkoisa lautasia ja vanha lipasto.
-13-
sisäseinässä. Vielä ei ole hajuakaan missä kunnossa ne ovat. Toivottavasti hyvässä koska haluaisin ainakin tupaan sen seinän näkyviin.
kuvissa.
Tulee ihan lapsuuteni mieleen Multialla.
Tai liikaa 70-luvun korjauksia :) Niistä ollaan hankkiutumassa omassakin talossa eroon. Talo on vuodelta 1892.
"mummoloissa" taitaa olla, että viimeisin remontti on tehty juuri 70-luvulla ja siihen on jämähdetty. Oranssit osat jo tuvasta peitin, tuo "ihana" vihreä on vielä jäljellä.
Sama juttu se on omassa mummolassani, 70-luvun remontti on viimeisin mitä on tehty. Pikkuhiljaa jos pääsisi 2000-luvulle kuitenkin jotain vanhaa myös säästäen.
5
http://www.aijaa.com/v.php?i=6832400.jpg
vähän hämärä kuva...