Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatko hotellihuoneesta mukaan kahvit, teet, kaakaot, pienet shampoopullot jne?

Vierailija
11.05.2025 |

Miten on, jos hotellihuoneessa on hintaan sisältyviä tuotteita, kuten kahvi, tee, kaakao, joku karkki/suklaa tai pienet shampoo/hoitoaine/saippuapullot, kynsiviilaa, vanulappua, mitä kaikkea nyt ikinä onkaan, niin otatko mitään näistä tuotteista mukaan kotiin vai käytätkö vaan siellä hotellissa niitä ja jätät loput sinne? 

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai,ne kuuluu hintaan. Ei kukaan tule kysymään joinko huoneessa pikakahvin, vai kaksi vai ollenkaan. Olin nyt motellissa jossa oli kangaskassi jonka sai ottaa mukaan. Otin sen. Oli siellä postikortteja kun,olis saanu ottaa mut niillä mä en tee mitään. Kertakäyttöhammasharjatkin otin,tuskin kukaan tulee kysymään käytinkö vai otanko mukaan,ne kuuluu hintaan niin ne saa ottaa. Jos haluaa, ei oo pakko. En mäkään teetä juo,niin teepusseja en ota.

Vierailija
2/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota.

Vierailija
4/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki timattikorut otan, muuta en.

Vierailija
5/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
6/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tee niillä mitään. En pysty itseäni niillä pesuaineilla pesemään ja kahvia juon vain kahvilassa silloin harvoin kun juon. 

Vierailija
7/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota mitään.

Vierailija
8/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene edes hotelliin.

Vierailija
9/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen otin kaikki mahdolliset jutut mukaan, mutta nykyään juon kahvin tai kaakaon siellä huoneessa ja ehkä otan yhden kaakaopussukan (jos sellaisia on) kotiin mukaan. Pikkushampoista otan joskus mukaan yhden pullon, mutta riippuen siitä onko sellaisia jo kotona. Niitä on kätevä käyttää jossain matkoilla, mutta en toisaalta tarvitse 20 monikokoista shampoota, vaan pari sellaista riittää niin eivät täytä kotona turhaan kaappeja. 

Vierailija
10/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa paikassa enää on pikkupulloja. Otan ne, jos ovat hyvänmuotoisia, ja täytän ne uudelleen matkapakkauksiksi. 

Vierailija
11/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yleensä käsivoiteen jos löytyy semmoista matkapulloa niin se on kätevä ottaa töihin käsilaukkuun ja muistella reissua tuoksusta 😎

Vierailija
12/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vanulappuja tmv hygieniasetti, niin sen otan mukaan. Samoin pikkuiset shampoo yms. pullot. 

Vierailija
13/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Käytän hotellissa, jos käytän. Olin muuten Berliinissä hotellissa, jossa baarikaapin sisältö kuului hintaan. Join yhden vehnäoluen ja kaksi lasia punaviiniä. Loput mm. valkoviini ja vodkapullo jäivät sinne. 

Vierailija
14/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pesuaineet ja kahvit ja teet

Vierailija
15/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi otin silityslaudan ja hiustenkuivaajan ja yövalon. Muuta ei ollut tarjolla.

Vierailija
16/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Olen maksanut niistä. Tänäänkin uimahallissa peseydyin hotellin shampoolla ja saippualla. Ne on huippukäteviä. 

Vierailija
17/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kosmetiikan pikkupullot. Roskiinhan ne menevät, jos niistä on käytetty.

Vierailija
18/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Ei ne niin pian vanhene ettei seuraava voisi käyttää. On haaskausta ottaa vaikka ei tarvitse. 

Vierailija
19/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein matkustavana olen huomannut että hotellit jo karsivat tuon pikkukrääsän tarjoilemista. Mielestäni hyvä asia.

Vierailija
20/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, kun en tarvitse niitä.