Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni itki jälleen kun en suostunut seksiin. Lähti sohvalle yöksi ja nyyhkytti.

Vierailija
06.10.2010 |

Haluni ovat olleet poissa synnytyksen jälkeen.

Lapsi on jo 3 vuotias. Minun ei tee mieli edelleenkään seksiä, eikä asiaa auta miehen keskivartalolihavuus. Hän tekee pitkää päivää toimistolla ja on lihonut melkoisesti näiden 3 vuoden aikana. Ilmeisesti syö suruunsa?

Aamulla ei sanonut mitään vaan lähti ovet paiskoen. Vaikka tein aamupalankin? Melko lapsellista eikö?

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sulla voisi olla aika samat fiilikset kuin miehelläsi...

Vierailija
102/178 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos sun mies olisi työtön. Hän käy kuitenkin töissä ja elättää sinut. Jotenkin sinunkin on vuokrasi maksettava vaikka alistumalla seksiin!

olettaen, että partnerina on oma, rakas mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa yhdentekevää minkänäköinen mies on. Naiselle merkkaa se, että mies on vahva, sanavalmis, charmikas, pilke silmässä, ehkä hitusen röyhkeä. Miettikää vaikka Ron Jeremyä kaikki naiset lääpällään...

Se on niin päin (tai pitäisi olla) että mies on visuaalinen ja kiihottuu kauniista hyvävartaloissta naisesta.

Nainen kiihottuu siitä, mitä kuulee miehen puhuvan, miten hänelle puhutaan, miten häntä kuunnellaan. Ja jos mies on vielä sukkela suustaan aina parempi! Onko termi naistennaurattaja teille tuttu? :p

Minua naisena ei voisi vähempää kiinnostaa pyykkilautavatsainen mallipoju. Otan mielummin sen tosimiehen jolla on vähän mahaa. Vaikka on se uusi James Bond kyllä ihana mutta hänen viehätyksensä ei perustu pelkkään kroppaan, vaan hänessä on tiettyä karismaa ja rosoisuutta.

Nih!

Tai sanoisin, että joskeenkin samantekevää, perussiisteys pitää minusta olla kunnossa, mutta muuten olen samaa mieltä edellsen kanssa.

Vierailija
104/178 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ei saa ikinä, mutta on kiltti mies eikä halua pettämäänkään lähteä, eikä seksittömyys ole hänestä ehkä tarpeeksi suuri syy eroon.

Jos ap vähänkin miehestäsi ja avioliitostanne välität, niin hae apua haluttomuuteesi. Tai ainakin päästä hänet menemään.

Vierailija
105/178 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaa yhdentekevää minkänäköinen mies on. Naiselle merkkaa se, että mies on vahva, sanavalmis, charmikas, pilke silmässä, ehkä hitusen röyhkeä. Miettikää vaikka Ron Jeremyä kaikki naiset lääpällään... Se on niin päin (tai pitäisi olla) että mies on visuaalinen ja kiihottuu kauniista hyvävartaloissta naisesta. Nainen kiihottuu siitä, mitä kuulee miehen puhuvan, miten hänelle puhutaan, miten häntä kuunnellaan. Ja jos mies on vielä sukkela suustaan aina parempi! Onko termi naistennaurattaja teille tuttu? :p Minua naisena ei voisi vähempää kiinnostaa pyykkilautavatsainen mallipoju. Otan mielummin sen tosimiehen jolla on vähän mahaa. Vaikka on se uusi James Bond kyllä ihana mutta hänen viehätyksensä ei perustu pelkkään kroppaan, vaan hänessä on tiettyä karismaa ja rosoisuutta. Nih!

Samoja ajatuksia..

n29

Vierailija
106/178 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranjumala. millaista elämää oikein elätte. ei ihme, jos mies itkee. ja mies laihikselle heti.

Vierailija
107/178 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin seksin harrastaminen on lopahtanut

jokseenkin kokonaan, ensin väheni pariin kertaan kuukaudessa ja aina kun tein aloitteita ei häntä syystä tai toisesta huvittanut, jopa normaali läheisyys tuntui väkinäiseltä, ihan kuin olisimme vain kavereita. Nekin kerrat kun seksiä harrastettiiin, se meni aivan saman kaavan mukaan, pimeessä peiton alla ja hän päättää missä asennossa ja mihin milloinkin saa koskea. Lopetin viimein aloitteidenkin tekemisen tuloksettomina ja sen jälkeen seksiä onkin ollut vain muutamia kertoja vuodessa. Harmittaa että olen lapsiakin tuon pihtarin kanssa mennyt tekemään, jos olisin tämän tiennyt ennen lasten tekoa, olisin eronnut ja etsinyt kyvykkäämmän ja nuoremman elämänkumppanin. Hän on mielestäni edelleen haluttava, mutta sama kaava vuodesta toiseen ei jaksa enää kiinnostaa. Saas nähdä mitä tästä seuraa, pikkuhiljaa alkaa olla aiva sama, tunteet ovat kadonneet eivätkä taatusti tällä menolla tule takaisin. Puhuminen ei auta, hänelle seksistä puhuminen tuntuu olevan mahdotonta. Erokaan ei ole mukava vaihtoehto lapsien takia. Eikai tässä muuta vaihtoehtoa ole, kuin alkaa etsiskelemään seksiseuraa muualta, onneksi olen usein työmatkoilla ja tuon toteuttaminen ei hotellissa tuota minkäänlaista ongelmaa.

Vierailija
108/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2010 klo 15:11"]

Siitähän seksissä on kyse. Ap:n tapauksessa vakka ei ole löytänyt kanttaan vaan vaaputtaa iloisen auki menemään.

Olen hyvin pettynyt suoritukseenne.

[/quote]

lol

Vierailija
109/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka pihtaa ja on vittumainen, olen tullut siihen lopputulokseen että en enää koske koko akkaan, nukun vierashuoneessa ja jos ei tule pillua tarjoamaan heitän sen pihalle, hankkikoot uuden elättäjän.
Minä en enää ruinaa pillua ja pahoita mieltäni sen takia, vaan uutta matoa koukkuun, en tiedä mitä pojalle tehdään, mutta äidilleen se ei jää.

Vierailija
110/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:16"]

Meillä akka pihtaa ja on vittumainen, olen tullut siihen lopputulokseen että en enää koske koko akkaan, nukun vierashuoneessa ja jos ei tule pillua tarjoamaan heitän sen pihalle, hankkikoot uuden elättäjän. Minä en enää ruinaa pillua ja pahoita mieltäni sen takia, vaan uutta matoa koukkuun, en tiedä mitä pojalle tehdään, mutta äidilleen se ei jää.

[/quote]

Jätä akka. Lasta et mitä todennäköisemmin tule kokonaan itsellesi saamaan, jos äidillä ei ole mitään luurankoja kaapissa, kuten päihdeongelmaa. Siihen kun valmistaudut henkisesti, olet valmis lähtemään suhteesta. Onnea! 

Vierailija
111/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä, mutta tuli mieleeni että en muista ikinä kieltäytyneeni seksistä. VAIKKA hyvin, hyvin harvoin tunnen panetusta. Yleensä se kunnon panetus tulee sitten kun päästäön hommiin. en vain osaa kieltäytyä seksistä kun en koe mitään pahaa paneskelussa, vaikka ei aina halut huutaisikaan hoosiannaa.

Vierailija
112/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen vanha ketju pulpahti pintaan. Te kaksi viimeistä miestä, oletteko katsoneet peiliin? Onko kroppa timmi, hengitys raikas, vaatteet hyvän näköiset? Osaatteko varmasti luoda hyvän tunnelman ja kosketella oikein? Kielenkäytöstä päätellen ette varsinaisia hurmureita ole...

Vierailija
113/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
114/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2010 klo 08:20"]

Ymmärtäisin jos sun mies olisi työtön. Hän käy kuitenkin töissä ja elättää sinut. Jotenkin sinunkin on vuokrasi maksettava vaikka alistumalla seksiin!

[/quote] Vai on sulla tuollainen käsitys parisuhteesta? Aika sairaalta kuulostaa. 

Vierailija
115/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan järkyttävä tunne, kun toinen ei halua. En ihmettele, että mies alkaa itkeä, jos ei ole kolmeen vuoteen saanut. Minulle riitti pari kuukautta. Hae apua haluttomuuteen. Ei kukaan halua olla suhteessa, jossa ei ole seksiä. Samalla voit toki ehdottaa miehelle, josko alotettsisiin liikuntaharrastus. Mutta kuulostat todella julmalta. Tiedostat miehen syövän suruunsa, kun joutuu elämään seksittömässä suhteessa. Taitaa kovasti sinua kuitenkin rakastaa, kun on edelleen luonasi. Sitten vielä haukut häntä lapselliseksi ja valitat lihavuudesta, johon olet osasyyllinen. Tulee oikein paha mieli tällaisesta.

Vierailija
116/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKLAA ON SEKSIN KORVIKE, JOTEN MIETIPPÄ AP MIKSI SE MIES LIHOO!!! kun vaimo ei anna, hakee kenties makuunista pussin irtiksiä & oluen.. kai annat muuten hellyyttä, halaat & suukottelet?

Vierailija
117/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö ap, miksi miehesi pahoitti mielensä? Sinä mitätöit hänen miehuutensa - taas kerran-ko? Olet nähtävästi luonut jonkun ihme kuvan adoniksesta, joka on komea, haluttava ja hyvävartaloinen. Miehesi ei vastaa mielikuvaasi ihannemiehestä ja sinä olet antanut hänen tietää asian riittävän monta kertaa. Paljonko miehesi sitten muka on lihonut? Suurenteletko ongelmaa? Oletko itse ihannemitoissasi? Hakekaa apua ennen kuin on liian myöhäistä!

Vierailija
118/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2010 klo 08:10"]

Lapsi on jo 3 vuotias. Minun ei tee mieli edelleenkään seksiä, eikä asiaa auta miehen keskivartalolihavuus. Hän tekee pitkää päivää toimistolla ja on lihonut melkoisesti näiden 3 vuoden aikana. Ilmeisesti syö suruunsa?

Aamulla ei sanonut mitään vaan lähti ovet paiskoen. Vaikka tein aamupalankin? Melko lapsellista eikö?

[/quote]

Etkö siis tiedä, teitkö aamupalaa?

Vierailija
119/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ap, sun mieshän saattas laihtua samalla kun harrastatte seksiä, onhan sekin urheilua! :) Ja koita kannustaa sitä lenkille sun kanssa yms. Tai ostakaa vaikka kuntopyörä tai joku härveli kotiin millä hän voi urheilla :) Varmaan sekin jo herättäs sun haluja kun näkisit että mies haluaa sentään tehdä jotain asian eteen!

Vierailija
120/178 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2010 klo 08:10"]

[/quote]

Etkö siis tiedä, teitkö aamupalaa?

[/quote]

Sinänsä hassua vastailla ap:lle, kun aloitus on lähes neljän vuoden takaa. Tuskinpa on tämä pariskunta yhdessä enää, jos ei asiat ole tuosta parantuneet.