Mieheni itki jälleen kun en suostunut seksiin. Lähti sohvalle yöksi ja nyyhkytti.
Haluni ovat olleet poissa synnytyksen jälkeen.
Lapsi on jo 3 vuotias. Minun ei tee mieli edelleenkään seksiä, eikä asiaa auta miehen keskivartalolihavuus. Hän tekee pitkää päivää toimistolla ja on lihonut melkoisesti näiden 3 vuoden aikana. Ilmeisesti syö suruunsa?
Aamulla ei sanonut mitään vaan lähti ovet paiskoen. Vaikka tein aamupalankin? Melko lapsellista eikö?
Kommentit (178)
Nimenomaan on lapsellista että olet prinsessa jota miehen pitäisi loputtomiin ymmärtää ja olla täydellinen itse samalla. Jos miehesi pettäisi sinua niin syyllisen löytäisit peilistä. Sinua ei selvästi parisuhde kiinnosta niin anna miehesi etsiä nainen jota kiinnostaa. Tai ala osoittamaan miehellesi että rakastat häntä...
Halut on lisääntymistä vatren, pikkulapsiaikana haluttomuus on normaalia, jos ei ole akuutteja lisääntymistarpeita.
Miehen vois painostaa laihduttamaan, keskivartalolihavuus ennemmin sairautta on.
Aina haarat levällään jos mies pikkaisenkin vinkkaa haluistaan?
Nimenomaan on lapsellista että olet prinsessa jota miehen pitäisi loputtomiin ymmärtää ja olla täydellinen itse samalla. Jos miehesi pettäisi sinua niin syyllisen löytäisit peilistä. Sinua ei selvästi parisuhde kiinnosta niin anna miehesi etsiä nainen jota kiinnostaa. Tai ala osoittamaan miehellesi että rakastat häntä...
Jotain on vialla jos reagoi noin siihen ettei aina halutessaan pääse pukille.
Jotain on vialla jos reagoi noin siihen ettei aina halutessaan pääse pukille.
Ehkä hän luulee ettet rakasta häntä enää. Etkö voisi antaa sääli seksiä edes? Se on oikeasti monelle miehelle iso juttu parisuhteessa.
Veikkaa, että liittonne ei pitkään tällä menolla kestä.
niin ei siinä varmaan ole kyse siitä ettei saa silloin kun haluaa vaan ei saa koskaan...
Varmaan on miehen yritys kerratkin vähentyneet...
tässä löytyy!! ei ketää voi kiduttaa seksittömällä parisuhteella!kyllä toisen halutkin pitää ottaa huomioo!ei ihmekkä että kumppanit pettää,jos ajatus on se,että pidetää vuoskaudet löysässä hirressä ja oletetaa että riittää että on joskus saanut!
kyllä mun mielestä normaaliin parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Jos toinen osapuoli lopettaa sen vuosikausiksi, on parisuhteen yksi tärkeä pilari poissa. Kauan miehesi on tilannetta kestänyt, mutta hänen reaktionsa on kyllä hyvin ymmärrettävä. Eikö sinulla itselläsi ole halua lähteä tilannetta selvittämään ja hakea apua haluttomuuteesi? Panoalustaksi tässä ei kyllä kukaan kehota vaan ottamaan vastuun parisuhteesta ja etsimään vaikeuksissa apua.
Jos itse olisin samassa tilanteessa (siis miehesi asemassa) ei aamupala kyllä mitenkään korvaa kolmea seksitöntä vuotta.
Ymmärtäisin jos sun mies olisi työtön. Hän käy kuitenkin töissä ja elättää sinut. Jotenkin sinunkin on vuokrasi maksettava vaikka alistumalla seksiin!
Minulle se aika olisi ainakin tosi pitkä aika parisuhteessa. Miksi et hae itsellesi apua tai sitten pääästä miestä lähtemään? Aika kiduttaja olet mielestäni.
Ymmärtäisin jos sun mies olisi työtön. Hän käy kuitenkin töissä ja elättää sinut. Jotenkin sinunkin on vuokrasi maksettava vaikka alistumalla seksiin!
Oletan, että hän lapsen/lasten kanssa kotona ja siten tekee myös työtä: hän hoitaa ja kasvattaa lasta sekä tekee kotitöitä.
Ihme kommentteja täällä.
Ap, kannattaa hakea haluttomuuteen.
se on loukkauksista suurin!
Sinä loukkaat häntä ja hän ei saisi osoittaa mieltään, kun sinä TEIT AAMUPALAN...
Hohhoijaa
Löytää varmaan toisen, lämpimän ja avonaisen sylin!
Aina haarat levällään jos mies pikkaisenkin vinkkaa haluistaan?
Kyllä mulla on itsekunnioitus ihan muusta kiinni kuin siitä kuinka hyvin pystyn pihtaamaan. Ei se aina ole niin että nainen antaa ja mies saa ja että miehen pitää saada nainen haluamaan. Yhdessähän sitä parisuhdetta pitäisi hoitaa. Mikä järki on vuosia odotella että josko ne halut sitten palaisivat kun mies on täydellinen adonis ja itsellä on kaikki planeetat kohdallaan ja kotityöt tehtynä ja mies kantaa kukkia ja sytyttelee kynttilöitä. Jos päivittäin molemmat toisiaan kehuvat, keskustelevat, halailevat ja suukottelevat niin luulisi molempia haluttavan sitten seksiäkin.
Kompromissi olisi tarpeen. Nyt tilanne on se, että tanssitaan toisen pillin mukaan ja toinen kärsii.
Olen nähnyt tämän niin monta kertaa. Kotona on vaimo, jolta ei lämpöä heru. Sitten firman syyspäivillä joku nainen juttelee ja hymyilee, ja PAM - mies kuvittelee olevansa rakastunut. Jos vieras nainen vielä osoittaa olevansa kiinnostunut seksistä, ei siinä vaimo ja lapset enää paljon muistu mieleen. Vaimo saa rakkautta ja läheisyyttä lapselta, mies kaipaisi sitä naiselta. Jos ei kotoa heru niin muualta todennäköisesti heruu - lihava tai ei. Ottajia yleensä löytyy.
Jätä ne pois, saattavat aiheuttaa haluttomuutta. Tosin haluttomuus voi johtua muustakin. Viekää lapsi hoitoon ja tehkää kahdestaan jotain, mitä teitte yhdessä ennen lapsen tuloa. Tehkää töitä liittonne eteen.
Ei se välttämättä ole itsestä kiinni.
Meillä ainakin lapsen syntymän jälkeen mies alkoi käyttäytymään mua kohtaan niin törkeästi ettei tosikaan.
Piti itsestään selvänä että minä olen nyt kotiorja, siivooja, panopuu. HÄN tekee rahaa.
Siinä meni itsekunnioitus. En jaksanut panostaa itseeni enää, lihoin, ei ollut varaa ostaa uusia vaatteita. Enhän kuulemma tarvinnut kun olin vaan kotona. Ei antanut mahdollisuutta harrastaa mitään omaa, HÄN tarvitsi virikkeitä, koska kävihän hän töissä.
Arvata saattaa että seksiä ei tehnyt mieli, inhosin itseäni ja miestäni.
Mies usutti jollekin seksiterapeutille. Minut???
Ai jos minun asenteeni muuttuisi niin haluaisin taas seksiä. Että alkaisin hyväksyä hänen käytöksensä normaalina. Nou vei.
No asia kääntyi sitten niin että koska mies ei saanut seksiä, hän oli minulle julma.
Eli hienosti osasi minun syykseni kaiken laittaa.
kannattaisko hakea apua haluttomuuteen?