Siis tää Susanna Sievisen jälkkäriresepti on niin käsittämätön :)
Viime viikolla Neljän tähden illallisella...
"Sekoita yhteen maitorahkaa ja pakastemustaherukoita. Purista päälle sitruunamehua ja raasta päälle sitruunankuorta."
Ainakin terveellistä...
Kommentit (22)
Mä vedän joka päivä maitorahkaa ja marjoja pelkiltään sekaisin. Mutta ei tulis mieleenkään tarjota sitä vieraille =D
hyvää terveellistä ja vähä hiilarista
Onko se jokin sen omatekoinen viritelmä vai karppaushypetystä vai mitä?
Piristäähän se, mutta taitaa hammaskiilteet olla kovilla.
Jos Sievinen on karppi, niin tässä taas yksi esimerkki uskonnon vaaroista.
Sievinen oli ällöttävän ylimielinen ja kehuskeli olevansa virtuoosi :D
Oikein kaksi vuotta ravintolakoulua tarvitaan että osaa tehdä noin herkkua jälkkäriä.
kun herätysliike on värvännyt lisää karppeja. Kun postissa tulee juhlakutsu, eka kysymys kuuluu onko ne karppeja? Ja jos vastaus on myöntävä, niin kutsutut voihkii että VOI EI äiti onko pakko mennä, ei kai oo pakko tulla kahvipöytään pliis pliis äiti sano ettei ole pakko ottaa jälkkäriä :D
mitä käsittämätöntä ttuossa on?
Mutta tarjoaisitko itse tuota ILLALLISEN jälkiruokana vieraille?
http://yle.fi/ecepic/archive/00057/karppi_iso_jpg_57270b.jpg[
i]Jos Sievinen on karppi, niin tässä taas yksi esimerkki uskonnon vaaroista.
[/quote]
Tuommoisen "jälkkärin" jäljiltä mä kulkisin silmät sikkuralla ja posket lommolla ainakin koko loppuviikon.
mitä käsittämätöntä ttuossa on?
hyvää terveellistä ja vähä hiilaristaMutta tarjoaisitko itse tuota ILLALLISEN jälkiruokana vieraille?
melkoiselta saisselta kuulostaa terveysintoilijankin korvaan. Ystäville järjestettävä lounas ei ehkä ole se paikka, jossa mietitään ekaksi kaloreita ja saako tarpeeksi proteiinia. En mäkään ymmärrä mistä tämmönen kommentti, että " Hyvää ja terveellistä".
, että ravintolakoulua käynyt voi ede ajatella tarjoavansa tollasta vieraille jälkkäriksi...!
Enkä ymmärrä, miten joku voi edes karppaus/laihdutusmielessä syödä pelkkää rahkaa ja mustaherukoita ilman sokeria! Ymmärtäisin, jos olis tuoreita mansikoita/vadelmia/mustikoita, joiste saisi edes hiukan makeutta!
Ja sit se sekopää Sievinen vielä laittoi sitruunaa kahdessa eri muodossa!
Ja siis tietysti oikeaan rahkajälkkäriin lisätään kermaa, kun ainakaan yks tässä ketjussa ei näyttänyt sitä tajuavan...
tuo mitään karppijälkkäriä edes ole.
tuo mitään karppijälkkäriä edes ole.
jälkkäriä kun maailma pullistelee ihania jälkkärivaihtoehtoja. Pakko on karppihörhöilyä.
Jos irvaa jotain, vaikka ruokavaliota, kannattaa edes tietää alkeet siitämistä puhuu.
jälkkäriä kun maailma pullistelee ihania jälkkärivaihtoehtoja. Pakko on karppihörhöilyä.
sanoi kettu pihlajanmarjoista :)