Kyllä se ekologisuus alkaa kutitella piittaamattomienkin mieliä
kun alkaa tulla haittaveroja, energiaveron korotuksia jne.
Kommentit (13)
yms muita ongelmia, yks vaippa tai autolla-ajo on yks hailee. joku, jolla on aikaa olla vihreä ja vielä pahekusa kaikkia muita, jotka niin eivät tee, on asiat kyllä todella hyvin. mun pojalla on epilepsia, ei juuri luonnonpelastaminen kiinnosta henkilökohtaisesti. juu, olen paska ihminen
Minun yhdellä tyttärelläni on epilepsia eikä se mitenkään estä minua ajattelemasta tai toimimasta ekologisesti.
lamaantuvat huolien ja murheidens kanssa
ja usein ekologisuudesta puhuminen on melkoista hurskastelua, jos itse käy vaikka päivittäin suihkussa tai kulkee hissillä kolmanteen kerrokseen
omilla valinnoillaan on asuminen, liikkuminen ja ruoka.
Ääriesimerkit:
-Iso talo+pitkät etäisyydet (=1-2 autoa)+syödään mitä sattuu ja heittää paljon ruokaa pois
-Pieni asunto+lyhyet etäisyydet (ei tarvitse omaa autoa)+syö luomua, lähiruokaa eikä heitä pois kuin kuorijätteet yms.
Suihkulla ja hissillä on hyvin pieni vaikutus verrattuna esim. lämmityksen ja auton tuottamaan kuormitukseen.
ja usein ekologisuudesta puhuminen on melkoista hurskastelua, jos itse käy vaikka päivittäin suihkussa tai kulkee hissillä kolmanteen kerrokseen
varmaan se epileptinenkin lapsi aikuisena harmittelee, kun aiempaa ikäpolvea ei ekologisuus kiinnostanut ja vedestä käydään sotaa ja ulkona on kuljettava happimaskin ja aurinkovarjon kanssa kaiket päivät.
varmaan se epileptinenkin lapsi aikuisena harmittelee, kun aiempaa ikäpolvea ei ekologisuus kiinnostanut ja vedestä käydään sotaa ja ulkona on kuljettava happimaskin ja aurinkovarjon kanssa kaiket päivät.
sieniä sä olet syönyt?
kun alkaa tulla haittaveroja, energiaveron korotuksia jne.
400-neliöinen talo lämpiää maalämmöllä ja varaavalla takalla. On lämmön talteenottoa ja parhaat mahdolliset ikkunat.
Uusi auto ei hirveästi kuluta vaikka se suurin piirtein isoin kaupasta saatava malli onkin.
Kaikki ne korotukset sitäpaitsi purevat normaalituloisiin ihmisiin, eivät todellakaan minuun. Minä elän leveästi ja matkustelen kuten ennenkin.
yms muita ongelmia, yks vaippa tai autolla-ajo on yks hailee. joku, jolla on aikaa olla vihreä ja vielä pahekusa kaikkia muita, jotka niin eivät tee, on asiat kyllä todella hyvin. mun pojalla on epilepsia, ei juuri luonnonpelastaminen kiinnosta henkilökohtaisesti. juu, olen paska ihminen
Minun yhdellä tyttärelläni on epilepsia eikä se mitenkään estä minua ajattelemasta tai toimimasta ekologisesti.
Minulla on ms-tauti ja siitä huolimatta ajattelen ja toimin vihreästi :)
yms muita ongelmia, yks vaippa tai autolla-ajo on yks hailee.
joku, jolla on aikaa olla vihreä ja vielä pahekusa kaikkia muita, jotka niin eivät tee, on asiat kyllä todella hyvin.
mun pojalla on epilepsia, ei juuri luonnonpelastaminen kiinnosta henkilökohtaisesti.
juu, olen paska ihminen
Vihreiden arvojen ja kestävän kehityksen kannattaminen sekä ekologisuuden huomioon ottaminen jokapäiväisessä elämässä eivät lisää kohtausriskiä millään tavalla :)
oli se ekologista tai ei. ja kahdehtineet niitä, joilla on isot talot.
sieniä sä olet syönyt?
maailmasta loppuu pian sekä öljy että juomavesi. Mitä veikkaat kumpi on tärkeämpi ihmisen ja ylipäätään maapallon elinehtojen kannalta?
Ei tartte syödä mitään sieniä, tarttee vaan seurata vähän aikaansa eikä tuudittautua minkään "kyllä teknologia pelastaa meidät" -hömpän varaan.
sieniä sä olet syönyt?
maailmasta loppuu pian sekä öljy että juomavesi. Mitä veikkaat kumpi on tärkeämpi ihmisen ja ylipäätään maapallon elinehtojen kannalta?
Ei tartte syödä mitään sieniä, tarttee vaan seurata vähän aikaansa eikä tuudittautua minkään "kyllä teknologia pelastaa meidät" -hömpän varaan.
Öljy loppuu kyllä joskus, jotain muuta tulee tilalle.
Juomavesi ei todellakaan lopu. Eikä energia.
Toki seuraan aikaani enkä siis usko mihinkään maailmanlopulla pelotteluun.
Jos pidät teknologiaa hömppänä...no, se on sinun valintasi.
yms muita ongelmia, yks vaippa tai autolla-ajo on yks hailee.
joku, jolla on aikaa olla vihreä ja vielä pahekusa kaikkia muita, jotka niin eivät tee, on asiat kyllä todella hyvin.
mun pojalla on epilepsia, ei juuri luonnonpelastaminen kiinnosta henkilökohtaisesti.
juu, olen paska ihminen