Onko kaikki parisuhteessa samanlaisia, että jakavat jopa joltain synttärilahjaksi saamansa suklaapatukan?
Kommentit (13)
Kuka antaa lahjaksi suklaapatukan?
Meillä oli kyllä ihan omat namit paeisuhteessa ollessamme. Ei kaikkea tarvitse tietenkään jakaa.
Ei kyllä tulisi mieleen yksin syödä jotakin herkkua tarjoamatta puolta miehelleni. Eikä miehelle tarjoamatta minulle.
Eiks se ole ihanaa, jos toinen haluaa jakaa omasta suklaapatukastaan sinulle?
Mutta se ei olekaan niin ihanaa, jos haluaisit syödä patukan ihan itse, mutta toinen on heti tulossa osingoille?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä tulisi mieleen yksin syödä jotakin herkkua tarjoamatta puolta miehelleni. Eikä miehelle tarjoamatta minulle.
Olette ihania söpöläisiä. Ja lisäksi teillä on samanlainen suklaamaku.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se ole ihanaa, jos toinen haluaa jakaa omasta suklaapatukastaan sinulle?
Mutta se ei olekaan niin ihanaa, jos haluaisit syödä patukan ihan itse, mutta toinen on heti tulossa osingoille?
no mun ex-mies oli sellainen, heti osingoilla jos mulla oli jotakin ja kävi salaa tyhjentää mun herkkujemmoja. Jos osti itselleen nameja, ahmi ne yksin :D
Tietysti tarjotaan sille, kuka nyt seurassa sattuu olemaan!
Vierailija kirjoitti:
Kuka antaa lahjaksi suklaapatukan?
Oli oikeastaan proteiinipatukka eikä oikeastaan lahja, mutta toin kuitenkin synttäripäivänä. Jälkeenpäin kysyin oliko jo syönyt sen niin vastasi, että oli antanut puolet miehelleen ja oli ihan hyvää. On toki oma asia miten tekee, mutta ihmetyttää, että eikö mikään voi olla omaa.
Ei tietenkään, koska ihmiset ei ole kaikki samanlaisia, eivätkä parisuhteet ole kaikki samanlaisia.
Itse tosin pidän juuri tuollaisesta arkisesta huomionosoituksesta, että jos saa hyvää suklaata, niin sitä tarjotaan myös kumppanille. Jos tuollaiset pienet huomaavaisuudet katoaa suhteesta kokonaan, niin tuntuu, että jotain muutakin on pielessä.
Ap on lapsellinen jopa lapsiin verrattuna. Omassa lähipiirissä pienet lapsetkin tarjoavat herkuistaan muille, eivätkä yksin mene jonnekin syömään.
Minulle ei tulisi mieleenkään mussuttaa karkkia tarjoamatta seurassani oleville. Pitäisin karkkeja omivaa aikuista todella vajaana.
Mitä se sinulle kuuluu tai sinua liikuttaa syökö ystävä antamasi patukan itse vai jakaa? Olitko myrkyttänyt sen tai jotakin?
Miten ei voi yksin syödä edes vaivaista suklaapatukkaa???