Teen jauhelihaperunasoselaatikkoa, haluaisko joku tulla syömään.
Puolukkaa ja suolakurkkua löytyy myös.
Olen tatuoitu jätkä!
Kommentit (23)
Ei meilläkään eineksiä syödä, äläs ny intoile. Eiliseltä on jäljellä penne-pastaa ja bolognesekastiketta, mikä riittää lapsille ennenkuin lähtevät kuvataidekouluun. Mies joutuu syömään lihakeittoa, jahka saan sen tehtyä loppuun saakka. Ja minä itse... no minä en taaskaan syö mitään, vesilasi riittänee...
Ei meilläkään eineksiä syödä, äläs ny intoile. Eiliseltä on jäljellä penne-pastaa ja bolognesekastiketta, mikä riittää lapsille ennenkuin lähtevät kuvataidekouluun. Mies joutuu syömään lihakeittoa, jahka saan sen tehtyä loppuun saakka. Ja minä itse... no minä en taaskaan syö mitään, vesilasi riittänee...
Olen tatuoitu jätkä!
Veistelen yleensä omasta päästä nää meidän soosit.
400g nautajauhelihaa
2 rkl vehnäjauhoja
1 sipuli
2-3 valkosipulin kynttä
1prk tomaattipyreetä
vettä
oreganoa
suolaa
sokeria
Ruskista jauheliha pannulla silputtujen sipuleiden kanssa. Ripottele päälle vehnäjauhoja sen verran, että jauhiksesta irtaantunut rasva sitoutuu. Ruskista vielä hetki koko ajan sekoitellen. Siirrä jauhelihaseos kattilaan (tai jos paistinpannu on tarpeeksi suuri, jatka vaan..) ja huuhdo pannusta "rähmät" mukaan. Lisää tomaattipyre, vettä tarpeen mukaan. Mausta suolalla, oreganolla ja sokerilla (taittaa tomaatin happamuutta) ja anna hautua ainakin 20 min, miellään enemmänkin. Tarkista maku.
Tarjoa haluamasi pastan kanssa.
t:3
Ihan mielenkiinnosta kyselen, oletko joku sarjamurhaaja tai muuten vain päästäsi vialla kun täältä etsit itsellesi illallisseuraa? Onko sinulla yleesäkään yhtään sosiaalista elämää, kun täällä tunnut roikkuvan akkojen keskellä tuon tuosta?
Mä voin tulla! Tulenko yksin vain otanko lapset mukaan?
Olen tatuoitu jätkä!
Ihan mielenkiinnosta kyselen, oletko joku sarjamurhaaja tai muuten vain päästäsi vialla kun täältä etsit itsellesi illallisseuraa? Onko sinulla yleesäkään yhtään sosiaalista elämää, kun täällä tunnut roikkuvan akkojen keskellä tuon tuosta?
Olen tatuoitu jätkä!
Mikä vika tavallisessa soosissa on? REPSAHDA JA KOPSAHDA!
Tarkoitin sillä omasta päästä veistelyllä sitä, että mulla ei ole nenän edessä mitään keittokirjaa/reseptiä, mitä seuraan, enkä mittaile mitään vaan laitan sekaan sitä mitä sattuu olemaan ja mitä mieli tekee. Jauhelihakastikkeenkin voi tehdä NIIN monella eri tavalla, kuten jotkut muistaa tässä joku aika sitten... =0) En tarkoittanut missään nimessä sitä, että olisin ihan itse "keksinyt" uuden ruokalajin nimeltä bolognesekastike..
t:3
Olisit jopa saattanut ilahtua mun seurasta! :) Mutta en pääse siis minä, enkä lapset tänään! Mutta joku toinen kerta, voin tulla yksin! En uskaltais lapsia viedä ventovieraan kotiin!
Olisit jopa saattanut ilahtua mun seurasta! :) Mutta en pääse siis minä, enkä lapset tänään! Mutta joku toinen kerta, voin tulla yksin! En uskaltais lapsia viedä ventovieraan kotiin!
Olen tatuoitu jätkä!
Tuo oli tavallisin ohje mitä kyseisestä ruokalajista on olemassa
Ota ne sloggit pois sieltä hanurista, niin elämäsi on taas vähän helpompaa.
t:3
Olen tatuoitu jätkä!