Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen jauhelihaperunasoselaatikkoa, haluaisko joku tulla syömään.

Vierailija
05.10.2010 |

Puolukkaa ja suolakurkkua löytyy myös.



Olen tatuoitu jätkä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
2/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään eineksiä syödä, äläs ny intoile. Eiliseltä on jäljellä penne-pastaa ja bolognesekastiketta, mikä riittää lapsille ennenkuin lähtevät kuvataidekouluun. Mies joutuu syömään lihakeittoa, jahka saan sen tehtyä loppuun saakka. Ja minä itse... no minä en taaskaan syö mitään, vesilasi riittänee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään eineksiä syödä, äläs ny intoile. Eiliseltä on jäljellä penne-pastaa ja bolognesekastiketta, mikä riittää lapsille ennenkuin lähtevät kuvataidekouluun. Mies joutuu syömään lihakeittoa, jahka saan sen tehtyä loppuun saakka. Ja minä itse... no minä en taaskaan syö mitään, vesilasi riittänee...

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
4/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ois tarjolla? Hitsi mulla on nälkä!

Vierailija
5/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
6/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veistelen yleensä omasta päästä nää meidän soosit.



400g nautajauhelihaa

2 rkl vehnäjauhoja

1 sipuli

2-3 valkosipulin kynttä

1prk tomaattipyreetä

vettä

oreganoa

suolaa

sokeria



Ruskista jauheliha pannulla silputtujen sipuleiden kanssa. Ripottele päälle vehnäjauhoja sen verran, että jauhiksesta irtaantunut rasva sitoutuu. Ruskista vielä hetki koko ajan sekoitellen. Siirrä jauhelihaseos kattilaan (tai jos paistinpannu on tarpeeksi suuri, jatka vaan..) ja huuhdo pannusta "rähmät" mukaan. Lisää tomaattipyre, vettä tarpeen mukaan. Mausta suolalla, oreganolla ja sokerilla (taittaa tomaatin happamuutta) ja anna hautua ainakin 20 min, miellään enemmänkin. Tarkista maku.



Tarjoa haluamasi pastan kanssa.



t:3

Vierailija
8/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla! Tulenko yksin vain otanko lapset mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä,mutta kerkesin jo tekeen perunamuusia ja jauhelihakastiketta.

Vierailija
10/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin joku innostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS

Vierailija
12/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tavallisessa soosissa on?



REPSAHDA JA KOPSAHDA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, oletko joku sarjamurhaaja tai muuten vain päästäsi vialla kun täältä etsit itsellesi illallisseuraa? Onko sinulla yleesäkään yhtään sosiaalista elämää, kun täällä tunnut roikkuvan akkojen keskellä tuon tuosta?

Vierailija
14/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla! Tulenko yksin vain otanko lapset mukaan?

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, oletko joku sarjamurhaaja tai muuten vain päästäsi vialla kun täältä etsit itsellesi illallisseuraa? Onko sinulla yleesäkään yhtään sosiaalista elämää, kun täällä tunnut roikkuvan akkojen keskellä tuon tuosta?

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
16/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika tavallisessa soosissa on? REPSAHDA JA KOPSAHDA!

Tarkoitin sillä omasta päästä veistelyllä sitä, että mulla ei ole nenän edessä mitään keittokirjaa/reseptiä, mitä seuraan, enkä mittaile mitään vaan laitan sekaan sitä mitä sattuu olemaan ja mitä mieli tekee. Jauhelihakastikkeenkin voi tehdä NIIN monella eri tavalla, kuten jotkut muistaa tässä joku aika sitten... =0) En tarkoittanut missään nimessä sitä, että olisin ihan itse "keksinyt" uuden ruokalajin nimeltä bolognesekastike..

t:3

Vierailija
17/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli tavallisin ohje mitä kyseisestä ruokalajista on olemassa

Vierailija
18/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jopa saattanut ilahtua mun seurasta! :) Mutta en pääse siis minä, enkä lapset tänään! Mutta joku toinen kerta, voin tulla yksin! En uskaltais lapsia viedä ventovieraan kotiin!

Vierailija
19/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jopa saattanut ilahtua mun seurasta! :) Mutta en pääse siis minä, enkä lapset tänään! Mutta joku toinen kerta, voin tulla yksin! En uskaltais lapsia viedä ventovieraan kotiin!

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
20/23 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli tavallisin ohje mitä kyseisestä ruokalajista on olemassa

Ota ne sloggit pois sieltä hanurista, niin elämäsi on taas vähän helpompaa.

t:3