Tää on ihan uskomatonta! Kirjoitin kesäläl kuinka vanhat farkut
menivät jalkaan 2v tauon jälkeen. Nyt vaan tiivistyminen jatkuu, mulla on kohta kaikki vuonna 2008 viimeksi päälle menneet vaatteet käytössä, fiilis on ihan huikea!!
Kommentit (4)
Tosin tässä kunnossa olen ollut viimeksi v. 2003 :)
tai ehkä kuitenkin sellanen ihanan treenattu vartalo.
Ilo silmälle ;)
Mä oon säilyttänyt yläkaapissa vuosikaudet yhdet ihanat farkut jota ostin about v. -98. Välillä jo luovuin kyllä oikeasti siitä unelmasta, että joskus vielä mahtuisin niihin (olisin saanut ne siinä vaiheessa vedettyä ehkä puoleen väliin pohkeita, reisistä ei mitään toivoa...) Mutta aina kirpparikamaa valkatessani laitoin ne vielä sivuun, edes muistoksi siitä että olen ollut joskus niin hoikka :D
Ja arvatkapa mitä, viime viikonloppuna vedin ne housut jälleen vaivatta jalkaani, siinäpä tunne jota on vaikea sanoin kuvailla!!!
Mulla kans alkoi paino nousta ja sitten päätin, et perhanan lehmä, tää ei saa jatkua näin.
Paino kävi jo 54 ja nyt on 50 ja vielä vähän, niin olen sen normaalin 47 kiloa :)
Hirvee vitutus alkoi heti, kun alkoi maha kasvaa. Itestäänhän se on kiinni, et mille näyttää.
Nyt joka ilta tunnin juoksulenkki ja punttitreeni toinen tunti, niin kyl tää tästä :)