Anoppi suuttui tänään kahdesti
Se on siis meillä kylässä.
Ensin kun en antanut sen tehdä meille ruokaa vaan halusin tehdä itse.
Toisen kerran kaupassa, kun halunnut että se ostaa meille sellaista kamalaa lattiankuivainta.
Ilmeisesti lähtee huomenna kotiin, vaikka sen piti olla torstaihin saakka.
Kommentit (22)
anoppi osti edellisenkin, jonka "unohdin" edelliseen asuntoon.
Mua kiinnostaa oikeasti, miksi et tarvitse lattiankuivainta?
Tiedät että hän on torstaihin teillä niin miksi ei olisi sitä ruokaa voinut tehdä? Sä olisit voinut tehdä sit perjantaina.
Tai tekisitte vaikka yhdessä.
suihkun jälkeen. SIllä voi myös lakaista lattioita, paljon kätevämpi kapine kuin rikkaharja.
Komppaan alemman kirjoittajaa myös.
Tiedät että hän on torstaihin teillä niin miksi ei olisi sitä ruokaa voinut tehdä? Sä olisit voinut tehdä sit perjantaina.
Tai tekisitte vaikka yhdessä.
edes yhden illan kiitokseksi siitä kaikesta, mitä hän on tehnyt kolmen viime päivän aikana.
Sitä paitsi hänellä ei olisi ollut kyseisen ruokalajin valmistuksesta hajuakaan. On aina tehnyt joko makaroonilaatikkoa tai kalakeittoa.
Lattiankuivaimella kuivataan lattiaa esim. kylppärissä suihkun jälkeen.
Ahaa. Mutta kun meillä ei lasketa vettä lattialle.
Lattiankuivaimella kuivataan lattiaa esim. kylppärissä suihkun jälkeen.
Ahaa. Mutta kun meillä ei lasketa vettä lattialle.
Eikä kukaan koskaan kaada juomista lattialle tai murusta mitään?
Ihanan siisti perhe, kadehdin.
Anoppejakin voi joskus koittaa miellyttää, nekin ovat vain ihmisiä. Saattavat jopa ilahtua.
Et ole kuullut suihkukopista koskaan?
Sähän nyt koominen oot. Kun maidot tai mehut kaatuu lattialle, niin ei muuta kuin lattiankuivain hommiin. Ja murusilla sama homma. Ei juma. Onnittelen.
Se on siis meillä kylässä.
Ensin kun en antanut sen tehdä meille ruokaa vaan halusin tehdä itse.
Toisen kerran kaupassa, kun halunnut että se ostaa meille sellaista kamalaa lattiankuivainta.
Ilmeisesti lähtee huomenna kotiin, vaikka sen piti olla torstaihin saakka.
Eihän ole nenäänsä pistänyt puoleen vuoteen, ihanaa saan olla rauhassa. JA SE PAHA ANOPPI.
Kaikki ei tosiaan vihaa omia anoppejaan eikä ahdistu, jos anoppi haluaa olla avuksi. Miksi halveksit anoppiasi noin kovasti?
Olen kuullut suihkukopista, oli meilläkin sellainen. Tosin ei hienoa , kuivaavaa mallia, joka teillä kai sitten on.Sä olet aika tylsä ihminen, kun et osaa yhtään olla mieliksi toiselle vaan haluat riitaa haastaa.
Et ole kuullut suihkukopista koskaan?
Sähän nyt koominen oot. Kun maidot tai mehut kaatuu lattialle, niin ei muuta kuin lattiankuivain hommiin. Ja murusilla sama homma. Ei juma. Onnittelen.
Mutta on kohtuullista, että saan tehdä edes yhtenä iltana kotona ruoan. Ja on kohtuullista, että saan itse päättää, millä tavalla hoidan siivouksen.
En tiedä, onko kaikki anoppijutut provoja, mutta en ymmärrä näitä vastauksiakaan. Miksi ihmeessä normaali ihminen suuttuisi, jos joku ei halua/tarvitse lattiankuivainta? Ei todellakaan ihan täysillä juokse, jos tuollaisesta oikeasti suuttuu. Kyllä minä uskallan sanoa ja sanonkin kenelle tahansa, joka jotain turhaa tyrkyttää, että en tarvitse. Oli sitten anoppi (jota ei ilmeiesti saisi arvostella) tai joku muu. Eri asia, jos lahjaksi tuo, silloin tietty olen kohtelias.
ja kävi äsken äyskimässä, että enkö mä nuku ollenkaan ihmisten aikaan.
ja kohta joku tulee tänne vaahtoamaan, että olisit onnellinen, kun sulla on anoppi. Kaikilla ei sitä ole...
Sano anopille asiat suoraan. Suutu takaisin. Puhukaa asiat halki.
Vai minkälaiset välit haluat anoppiisi?
Jos et halua olla mieliksi ja antaa toisen kokata tai ostaa lattiankuivainta, kerro se anopille. Selitä kunnolla.
Mulla ei maailma kaadu siihen vaikka annankin joskus anopille "periksi", huolin lattiankuivaimen tai muun mielstäni typerän tai turhakekapineen tai annan anopin hössöttää kokkailujensa kanssa. Ei se aina meillä ole, muu aika eletään just kuinka halutaan.
Periaatteessa silloinkin kun anoppi on paikalla hössäämässä, koska mä en hermostu enää anopin tekemisistä tai sanomisista vaan osaan sanoa takaisin, jos siltä tuntuu tai sivuuttaa asian muuten tai sanoa ihan nätisti miten asiat on.
Älä anna sen anopin ahdistaa, oikeasti.
Se anoppi on vaan ihminen, ei sen kummempaa.
Kyllä mulle vaan kelpaa, jos joku haluaa hankkia meille arkeahelpottavia tavaroi