Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikeassa! Pienillä naisilla on tiukka alapää vaikka

Vierailija
04.10.2010 |

olisivat synnyttäneet.Mulla just näin.Jos nainen on isokoinen niin yksikin synnytys muuttaa vaginan suureksi.Luin just gynen jutun hesarista d2!!!

Itseensä tosi tyytyväinen pieni nainen, la petit femme.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suuremmat LUUT myös lantiossa kuin lyhyillä, siksi synnytys sujuu helpommin. Ei niinkään siitä pimpin tiukkuudesta ole kyse.

Vierailija
2/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät naiset alapäitänne jo ennen synnytystä, niin ette lörpähdä, ja sujuu tuo synnytyskin kunnossa olevilla lihaksilla paremmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väite: Lihavilla naisilla on tiukka vagina.

Ei pidä paikkaansa. Asia on jopa päinvastoin. Jos nainen on suuri, vaginakin on samaa kaliiperiä eli suurempi. Sinänsä vaginat ovat koko lailla samankokoisia.

Vagina on joustava, kaareutuva tuppi, jonka takaseinämän pituus on keskimäärin 8–12 senttiä ja etuseinämän pituus 5–6 senttiä."

Heh heh... :D

Vierailija
4/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lapsen jälkeen edelleen mulla tekee tiukkaa saada tampooni paikalleen ja pois. Oikein sattuu kun yritän sitä kiskoa uloa mistä lie johtuu. olen 160cm ja hyvin siroluinen...

Tuo sun sanoma juttu johtuu vaginan kosteudesta. Jos kuiva, niin tampoonin laitto sattuu ja kosteaan menee siis helpommin sisälle. 3 lasta synnyttäneenä tiedät, että vagina venyy ja varmasti venyy myös tampoonin verran :)

Vierailija
5/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisethan ovat tunnetusti kaikki pienempiä ja sirompia kuin euraasialaiset.Esim.kiinalaisten naisten lantio on luustoltaan kapeampi kuin suomalaisilla 12 vuotiailla tytöillä.Jos pienille naisille synnyttäminen ois jotenkin vaikeampaa ni miksi niitä ois niin helkutisti.Kyllä se pitäis olla jokaiselle ilmiselvä asia et jokainen synnytys on tapauskohtainen ja "helppous" enemmän riippuvainen kehon sopusuhtaisuudesta.Ei pituudesta tai painosta.Ja siinä jutussa ei todellakaan tarkoitettu et pienillä naisilla pysyy tiukkana.Kuka voi olla noin yksinkertainen et ymmärtää sen noin tahalteen ??

Vierailija
6/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavaa, vaan esim. 180/76 on iso nainen mielestäni. Ja Anneli puhui isosta naisesta. No en tiedä sitten, itsellä ollut aina liiankin tiukka, olen pulska ja lyhyt. Anneli-tätihän vastasi, että sinänsä vaginat ovat samankokoisia, mitä en myöskään usko, uskon, että niissä on eroja, paljonkin, ja se on sattuman kauppaa, kuka saa ämpärin ja kuka tiukan :D

Vastasipa myöskin tuo Anneli, että synnytyksessä emätin ei väljisty, ellei vauva ole iso tai kudostyyppi huono. Moni ystävä on valittanut löysyyttä synnytyksen jälkeen(lihavia ja laihoja) Onneksi omalla kohdalla en väljistynyt.

Vierailija
7/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 160 cm pituiset naiset käyvät synnytystapa-arviossa, jossa arvioidaan lantion tilavuus ja vauvan koko (ei pimpin kokoa ; ). Sirolla naisella voi herkemmin olla ahdas lantio. Siroltakin naiselta mahtuu usein syntymään siro vauva, mutta jos vauva on äidin mittoihin nähden suuri, tulee ongelmia. Suuret sokerivauvat ovat pääasiallisesti länsimainen ongelma.

Vierailija
8/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 158cm pitkä ja hoikka, mutta synnyttänyt kolme yli 4-kiloista lasta. Yhdessäkään synnytyksessä ei ollut mitään ongelmia, kestoltaan olivat 1-4 tuntia, synnytystä ei tarvinnut millään lailla edesauttaa, helpottaa tai nopeuttaa, enkä saanut minkäänlaisia repeämiä tai muita jälkiä synnytyksistäni. Kahdessa viimeisessä synnytyksessä kätilöt sanoivat jotakin siihen tyyliin, että "teidän pienten naisten synnytykset on yleensä just tämmösiä, tosi ihania ja helppoja näin kätilön näkökulmasta".

Sen sijaan kaikki pitkät tuttavani ovat joutuneet joko suunniteltuun sektioon tai hätäsektioon, koska synnytys ei ole mennyt ihan kuten sen luonnostaan kuuluisi mennä.

Vierailija
9/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 160 cm pituiset naiset käyvät synnytystapa-arviossa, jossa arvioidaan lantion tilavuus ja vauvan koko (ei pimpin kokoa ; ). Sirolla naisella voi herkemmin olla ahdas lantio. Siroltakin naiselta mahtuu usein syntymään siro vauva, mutta jos vauva on äidin mittoihin nähden suuri, tulee ongelmia. Suuret sokerivauvat ovat pääasiallisesti länsimainen ongelma.

Mä en ole koskaan käynyt synnytystapa-arviossa, ei ole arvioitu lantion kokoa eikä vauvan kokoa yhdessä eikä erikseen. Ja tosiaan kaikki kolme lastani ovat olleet suurehkoja, pienin heistä oli 4100g 52cm, suurin 4600g 54cm.

- 29

Vierailija
10/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan yksilöllistä kenen synnytys menee helposti ja kenellä on hankalampaa. Eiköhän se ole muistakin seikoista kiinni kun pimpsan ja muun kropan koosta.

Vierailija
11/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hirmu hoikka , siro ja kapealanteinen.Saatuaan lapsen lääkärit sanoi että kannattaa harkita tarkoin tekeekö toista koska hänen kudostyyppinsä on luonnostaan huonosti palautuva.En nyt tarkoita pelkästään pimpin väljyyttä vaan kaikki se mikä muuttuu raskauden aikana palautui hänellä todella hitaasti.Synnytyksestä on yli vuosi ja edelleen on liitoskipuja kun paikat palautuu,virtsan karkailua ja repeämätkin parani monta kertaa hitaampaa kuin keskiverto naisilla.Eppari haavan tikitkin suli niin hitaasti et sitäkin tutkittiin monen lääkärin toimesta.

Vierailija
13/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä totta kuin sekin, että isoilla miehillä on aina suuri pippeli :D

Vierailija
14/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaamalla (kuulilla tai ilmankin) saa pimpsan yhtä tiukaksi kuin ennen synnytyksiä.

Vierailija
15/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan käynyt synnytystapa-arviossa, ei ole arvioitu lantion kokoa eikä vauvan kokoa yhdessä eikä erikseen. Ja tosiaan kaikki kolme lastani ovat olleet suurehkoja, pienin heistä oli 4100g 52cm, suurin 4600g 54cm

Neuvolan olisi kuulunut lähettää sinut ensimmäisessä raskaudessa synnytystapa-arvioon. Olet onnekas, kun lantiosi on noinkin tilava, vaikka muuten olet siro.

Vierailija
16/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän päinvastainen yksilötapauksenne ei poista tilastollista todennäköisyyttä.

Vierailija
17/59 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi ja tiukempi, samoin hoikilla. Isoilla naisilla ei tarkoita että seksi ei sujuisi, mieluummin sitten takaapäin. T: mies

Vierailija
18/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka on ihana!!!!!!!

Vierailija
19/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheehee. Olen 153 cm pitkä, mutta en siro. Tai minusta siro on sellainen pienillä hartioilla varustettu kukkakeppi. No, joka tapauksessa kävin synnytystapa-arvioinnissa ja lantiosta ei olisi mahtunut pihalle kuin n 2 kg lapsi, näin sanoi lääkäri siis.

Vierailija
20/59 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi ja tiukempi, samoin hoikilla. Isoilla naisilla ei tarkoita että seksi ei sujuisi, mieluummin sitten takaapäin. T: mies

nainen ei ole pieni nainen, 165 cm on suomalaisen naisen keskipituus