Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on "hyvätuloinen"?

Vierailija
04.10.2010 |

Onko tuloraja/henkilö? vai /perhe?

Onko raja se tyypillinen 4000e/kk?

Vai kenties 10000e/kk?

Me ainakin ollaan ihan keskituloisia, kun tienataan 3000+4000e/kk!!

Perheessä 2+4 henkeä. Asutaan Espoossa. Ja lapsilisät menee todellakin käyttöön!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloisia on kaikki jotka ei ole huonotuloisia. Eli keskituloiset ovat siis hyvätuloisia myös.

Hyvätuloisia ovat ne jotka hyvin pärjäävät tuloillaan. Saavat ostettua kaiken mitä tarvii eivätkä tarvitse mitään tukia.

Hyvätuloinen on myös sellainen joka jostain tietystä työstä saa poikkeuksellisen hyvää palkkaa.

Vierailija
42/43 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti käteen. mulla se on 5200 €/kk, mikä on musta hyvin

voi jumalauta että on rikasta sakkia suomessakin...

ite tienaan käteen (nettona) kuukaudessa 1790€, työmatka mulla on 120km/pvä, pelkkää polttoaineeseen menee 300€/kk joten jääkö tästä saatana mitään?

vittu että vituttaa tuollaset pröystäilijät!

paskaset terveiset keskipohjanmaalta jossa ihmisen on vain pakko olla ja asua...ainii..ei kehä III ulkopuolella ole mitään..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on kerääntynyt melkoinen yhteiskunnan kerma! On taitanut mennä monella 5 ja 3 sekaisin? Onpa paljon suurythiöiden toimareitakin paikalla palkoista päätellen. Olisiko itse Mönkäre kirjoittelemassa? :D

On ihan selvää, että täällä harva tienaa kuten väittää. Tärkeintä kai on, että he itsekin tietävät sen ja osaavat erottaa nettiminän oikeasta minästä. Juuh, ei muuta. :)

T: Mielestämme hyvin toimeentulevat 3700 e ja 2500 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi