Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska Lappi on parhaimmiillan/paras aika mennä? Perustele! ev

Vierailija
04.10.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jos tykkää vaeltaa/ulkoilla paljon, niin ruska-aikaan ei ole sääskiä, ilmat eivät ole kamalan kylmät ja luonto on upea.

-Joulun aikaan on takuuvarmasti lunta ja aiankin itse pääsen lapissa oikeaan joulufiilikseen, kun pakkanen paukkuu ja pukki tulee oikealla porolla pihaan ;)

-keväällä pääsiäisesn aikoihin taas on loistavat laskettelukelit, samoin pilkillä on ihana istua lämpimässä kevätauringossa.

-Kesällä taas on niitä pirun sääskiä, mutta senkin uhalla itse matkustan lappiin myös kesällä. Maisemat ovat karun kauniit ja yötön yö on kokemisen arvoinen; on kieltämättä erikoinen fiilis pitää aurinkolaseja illa klo 22 aikaan.

Vierailija
2/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevät talvesta eniten :) Koska lappi on talvella kaunis, mutta keskitalvella monesti on ihan tolkuttoman kylmä. Kevät talvella, kun täällä on jo kura-loskakelit, niin siellä on vielä hiihtokelit parhaillaan eikä pakkenenkaan välttämättä enää päätä huimaa :)

Toki syksyn ruska-aikakin on kaunista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevät talvesta eniten :) Koska lappi on talvella kaunis, mutta keskitalvella monesti on ihan tolkuttoman kylmä. Kevät talvella, kun täällä on jo kura-loskakelit, niin siellä on vielä hiihtokelit parhaillaan eikä pakkenenkaan välttämättä enää päätä huimaa :)

Toki syksyn ruska-aikakin on kaunista

+1

Vierailija
4/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevätaurinko paistaa, kosket kuohuu.

Ruska-aika on vähän yliarvostettua. Väriloisto on etelän kansallispuistoissa paljon monimuotoisempaa moninkertaisen lajirunsauden ansiosta.

Vierailija
5/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan rakastunut lappiin. Kevät talvea hehkutan myös minä :) Kesä on myös aivan ihana. Ja syksy tottakai. Ei vain pysty sanomaan parasta!

Ehkä olisi eriasia jos asuisin siellä, mutta nyt käyn lomilla joten se on aina niin ihanan rentouttavan rauhallinen paikka.

Vierailija
6/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alku- tai loppukesä, eli kesäkuun alkupuoli tai elokuun loppupuoli. Ei ole hyttysiä, eikä lunta, silloin on paras aika kävellä Lapin ihanassa luonnossa. Mutta riippuu tosiaan, mitä tykkää tehdä.