Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö eksoottisista yllätysrakastelijoista?

Vierailija
04.10.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin minä pissiä housuuni kommetisi ansiosta hahahahah Ja mikä ihme on yllätysrakastelija? kyllä minua on ihan tietoisesti rakasteltu, ei ole tullut kummallekkan yllätyksenä ;)

Vierailija
2/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä päätin olla vaimolleni eksoottinen yllätysrakasta. Olin ollut 3 viikkoa kuumeessa/oksennustaudissa ja ties missä ja sänki rehotti oikein kunnolla. Kun tervehdyin, ajoin parran pois mutta jätin kunnon viikset itselleni ja syöksyin alasti makuuhuoneeseen peitsi tanassa ja ilmoitin että nyt sopii naiskennella. Vaimo kääntyi katsomaan, repesi nauramaan ja sanoi "on rankka päivä takana, mä nukun".

Nukuin yön sohvalla ja kihisin kun kylmä kiuas. Aamulla ajoin viikset pois. Pitäkää romantiikkanne, harpyijat! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pensaista yllättäen kimppuun loikkivia apinamiehiä? Jotenkin tuntuu, että en ehkä suuresti ihastuisi.

Vierailija
4/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
5/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäätkö eksoottisista yökastelijoista?

Vierailija
6/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole meilläpäin pompannut vielä ketään eksoottista puskistaraiskaajaa. Jään odottelmaan josko näin kävisi.

Vierailija
7/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole meilläpäin pompannut vielä ketään eksoottista puskistaraiskaajaa. Jään odottelmaan josko näin kävisi.

niin siellä voit saada intiimin kosketuksen tähän eksoottiseen lajiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä