Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joulua odottavia paikalla?

Vierailija
03.10.2010 |

Siis oikeasti sellaisia, jotka odottaa joulua, kuin kuuta taivaalta.

Minä rakastan joulua. Olen jo aloittanut jouluvalmisteluita. Joulun menu tehtynä, lahjalista työn alla, aloitellut joulukorttien tekoa. Pian leivon pakastimeen jouluherkkuja.

Heinäkuussa tein ensimmäiset valmistelut jouluun. Silloin pakastin esikiehautettuja uusia perunoita.

Lasken jo kovasti öitä jouluun:) Odotan innolla, että kauppoihin alkaa tulla jouluisia asioita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillasin tänään makkaraa ensi juhannuksen tunnelmissa.

Vierailija
2/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa käpertyä viltin alle lukemaan hyvää kirjaa ihan yksin ja nassuttaa samalla suklaata. Kaupassa töissä ollessa sitä ei oikein huomaa "harrasta joulua"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ihanampaa kuin mennä jouluna kuuntelemaan kunnon saarnaa ja itkeä syntejä anteeksi.

Vierailija
4/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen kun sinä! :D

Ja aina saan kuulla: "Pyh, minä en ota stressiä jouluvalmisteluista!" No enhä mäkää ota! Päinvastoin Mä kerään vuoden voimat joulun odotuksen ihanuudesta ja itse joulusta

Vierailija
5/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen kun sinä! :D Ja aina saan kuulla: "Pyh, minä en ota stressiä jouluvalmisteluista!" No enhä mäkää ota! Päinvastoin Mä kerään vuoden voimat joulun odotuksen ihanuudesta ja itse joulusta

En minäkään stressaa. Suunnittelen hyvin ja aloitan valmistelut ajoissa. Hyvin vähän jää tekemistä aatonaatoksi ja aatolle. Silloin, kun minä olen aikalailla valmis niin muut säntää ja ovat pinna kireällä. Ja kuulee kuinka on sitä ja tätä tekemättä. Ja juuri nämä samaiset lähes naureskelevat , kun olen ajoissa.:)

Vierailija
6/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveena olis saada uusi ja isompi vuokra-asunto ennen joulua. Muuten varmaan lähetään joulua viettämään mökille...

Petshop-kalenterit tilasin jo tytöille, ja molemmille on pari lahjaa hankittuna. Ajattelin hannkia kaikki joululahjat marraskuun loppuun mennessä, joulukuun saakin sitten tunnelmoida ja kaupoissa voi vaan kierrellä ilman mitään kiireen tuntua.=)

Kynttilöitä tulee polteltua joka ilta, valot ajattelin laittaa ensviikon aikana...Niin, ja viikonloppuna kävin ostamassa ekat "joulusuklaat". Belgialaista käsintehtyä suklaata, jota nautin vain jouluisin...

Ja niitä lelulehtiä ootellaan tyttöjen kans, ni voidaan laittaa se toivelista jo ajoissa pukille. Kumpikaan ei saa montaa lahjaa, vaan katotaan ne kaikiasta hartaimmat toiveet. Ja sukkia yms. vaatteita en aio joululahjoiksi hankkia lapsille, ne pitää ostaa muutenkin. Ainoastaan prinsessa-mekot ostan ja jotkut kivat tossut prinsessakengiksi...

Vierailija
7/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on Jeesus sydämessä :) Suosittelen.

Vierailija
8/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään stressaa. Suunnittelen hyvin ja aloitan valmistelut ajoissa. Hyvin vähän jää tekemistä aatonaatoksi ja aatolle. Silloin, kun minä olen aikalailla valmis niin muut säntää ja ovat pinna kireällä. Ja kuulee kuinka on sitä ja tätä tekemättä. Ja juuri nämä samaiset lähes naureskelevat , kun olen ajoissa.:)

[/quote]

Minä olen ostanut joululahjoja jo muutamalle ja neulonutkin lahjaksi yhden kaulahuivin :) Jouluverhot tilasin viikko sitten ;D Ja tosiaan monet tuntemani ihmiset hätäilevät "hiki hatussa" 22. ja 23. päivä :/

t. 5

Vierailija
9/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5 ja 9

Vierailija
10/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä rasiallisen konvehteja. Tuntuu ihan joululta.

Vierailija
11/15 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla odotus on nimenomaan talvista tunnelmointia, odotusta ja fiilistelyä. En tee etukäteen mitään, vaan aina kiire yllättää. Mulla se joulutohina ja pikkukiire kuuluu joulun kynnykselle, ennen kuin on aika rauhottua joulun viettoon. :)

Vierailija
12/15 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan joulu on niin helvetin kaupallista.

Vierailija
13/15 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

81 yötä vielä.

Joulukorttien malli on selvillä, useimmat lahjat jo valittu. Joululeipomukset (joita meillä ei tehdä paljon) mietittynä.

Joulublogeja olen kurkkaillut myös.

Vierailija
14/15 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

82

Vierailija
15/15 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi niiden kaikkien kännisten pukkien jälkeen niin hyvä pukki, että odotan todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän