Lue keskustelun säännöt.
synnytyksestä on 2,5 kk
Kommentit (3)
ne on kyl aika kivuliaita.. en jaksa niitä enää.. miten niist voisi eroon pääst??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei pitäs kyllä enää.mulla vajaa 3 kk;tta synnytyksestä.
mee lekuriin!ettei ois sitte menkkakivuista kyse?mulla alko menkat kuukaus lapsen saanista..
ei pitäs kyllä enää.mulla vajaa 3 kk;tta synnytyksestä.