Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syöttekö raskausaikana nälän mukaan?

Vierailija
03.10.2010 |

Vai yritättekö syödä kevyemmin ja korvata muuta ruokaa esimerkiksi kasviksilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis siksi kyselen, että minulla on kamala nälkä koko ajan, ja jos syön itseni kylläiseksi, syön selvästi kulutusta enemmän. Mietin miten muut tän raskausajan syömiset hoitaa, ettei kiloja tule liikaa, mutta että eivät kärsi nälkää kuitenkaan.

ap.

Vierailija
2/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nälkä kurnii mahassa, mutten anna periksi. Syön siis yhden lämpimän aterian päivässä sekä reilun aamupalan ja kevyen iltapalan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole koskaan kauheasti tehnyt mieli ruokaa. Alkuraskauksissa pahoinvoinnin takia ja muuten sitten "täysinäisen olon" takia.

Vierailija
4/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kauhee nälkä ennen ku ruoka on saatan syödä just jotain hedelmiä ennen sitä tai sitten pari leipää ja teetä tai kahvia ja lisäksi tuoremehuu.riippuu miten pitkä aika ruokaan. syön päivässä 1-2 lämmintä ruokaa.kunnon iltapalan.välipalat tyyliin pari leipää ja bansku.ja aamupalana (jota en yleensä syö) otan jugurtin,kahvin,1-2 leipää sekä tuoremehuu. eli jos useammin syö n jotain niin mulla pysyy nälkä poissa ja se huono olo. en tiiä oliko nyt mitään apua tai saitko tolkkua

Vierailija
5/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös jatkuva nälkä, varsinkin nyt toisella kolmanneksella ollut.

Olen syönyt kunnon aamupalan ja kaksi lämmintä ruokaa päivässä koko raskauden ajan. Olen kuitenkin korvannut toisella ruualla perunan/pastan yms. salaatilla/höyrytetyillä kasviksilla. Välipalaksi koitan syödä hedelmiä/marjoja tai valmiiksi jääkaappiin tekemääni salaattia.

Mulla on nälkään auttanut eniten se että syön säännöllisesti joka päivä suunnilleen samaan aikaan. En odota siihen asti että kaamea nälkä iskee päälle, sitten voisin tyhjentää nälkääni vaikka koko jääkaapin! ;)

Ihan esimerkkinä eilen söin näin;

AAMUPALA;

Kuppi kahvia maidolla

kaksi lasillista appelsiinitäysmehu-vissy sekoitusta (puolet mehua, puolet vissyä)

n. 2dl maustamatonta jogurttia, mustikoita

ruispala jonka päällä kurkkua, tomaattia ja juustoa

VÄLIPALA;

verigreippi

kuppi rooibosteetä

LOUNAS;

jauhelihakeittoa lautasellinen

keitossa oli; naudan jauhelihaa, kaalia, porkkanaa, paprikaa, sipulia, punajuurta ja mausteita

kaksi lasia rasvatonta maitoa

ruispala jonka päällä juustoa ja tomaattia

VÄLIPALA;

sokeritonta mehukeittoa n.2dl

pakastemarjasekoitusta

lasillenen rasvatonta piimaa

PÄIVÄLLINEN;

täsyjyväriisiä

kanankoipi

vihersalaattia (kurkku, jäävuorisalaatti, höyrytetty kesäkurpitsa)

kaksi lasia rasvatonta maitoa

jälkiruuaksi keskikokoinen pulla

ILTAPALA;

kuppi rooibos teetä

kaksi ruispalaa joissa päällä kalkkunaleikettä, tomaattia ja juustoa.

päivälliseltä jäänyttä salaattia pieni lautasellinen

telkkaria katsellessa söin vielä n.2dl viinirypäleitä illalla.

Vauva on kasvanut tasaisesti koko ajan ja paino tähän mennessä mulla (rv24 menossa) noussut n.4kg