Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö makeanhimosta sokeripaastolla?

Vierailija
03.10.2010 |

Kuinka kauan se kestää ja miten se toteutetaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerinhimosta pääset niin, että laitat sokerille nollatoleranssin, eli et syö mitään pullia tai karkkeja, edes yhtä palaa. Kun olet noin viikon ollut syömättä, ei enää tee mielikään. Ikävä kyllä repsahdus tapahtuu helposti, jos esim. joulupöydässä ottaa suklaata. Näin ainakin mulla.

Vierailija
2/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän tuosta sokeripaasto? kiinnostaisi kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuota mitä kakkonen puhui, eli ollaan syömättä makeaa. Mietin vain, että toimiiko se oikeasti ja kuinka kauan tosiaan makeanhimosta eroon pääseminen kestää. Mulla mielialan sääntely on liiaksi herkuista kiinni.

Netistä jo tietoja löysinkin jonkun verran, mammadieetillä esimerkiksi näkyy olevan joku kolmen päivän mittainen paasto. Tehonneeko niin pian, mene ja tiedä.

Kokemuksia siis kaipailen edelleen :)

ap

Vierailija
4/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luovuin suklaasta, jota olin siihen asti syönyt jonkin verran joka päivä. Ensin se loppui ja sitten totesin, etten mahdu hääpukuuni, jos lihon yhtään, joten jätin sen pois. Ensimmäiset olikohan kolme päivää oli päällä v-tutus, mutta sen jälkeen se helpotti.

Huomaathan muuten, että kannattaa jättää pois myös suuremmat määrät vaaleaa leipää. Nehän ovat aikalailla samaa tavaraa kuin pulla. Lisäksi hedelmissä voi olla paljon sokeria.

Vierailija
5/5 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa kun lauhdutin suuren määrän. Jätin täydellisesti sokerin pois ruokavaliostani (paitsi hedelmäsokerin) ja kesti n. 2 viikkoa ja sen jälkeen ei enää tehnyt mieli mitään sokeriherkkuja. Sanottakoon, että olen ollut ihan kamala sokerihiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme