Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voisi auttaa kun olen kolmisen vuotta pitänyt säännöllisesti blogia

Vierailija
02.10.2010 |

ja saanut ihan kivasti lukijoitakin, niin nyt alkaa homma kyllästyttää ja oikeastaan vain ja ainoastaan siksi että pelkään että minut tunnistetaan. Siis esim. työkaverit tai sukulaiset tai ystävät jopa (en ole kertonut kenellekään blogistani) tunnistaa juttujen perusteella.

Olen nykyään tosi varovainen sanoissani niin oikeassa elämässä kuin blogin puolellakin, etten vaan kerro samoja juttuja molemmissa paikoissa.

Kuitenkin esim. janoan kommentteja tai muuta palautetta, joten en ihan huviksenikaan pelkästään itselleni viitsisi kirjoitella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan saattaa sitä lukea tietämättäsi ovat vain yhtä hiljaa kuin sinäkin. Olettaen tietenkin että blogisi on julkinen.

Vierailija
2/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan saattaa sitä lukea tietämättäsi ovat vain yhtä hiljaa kuin sinäkin. Olettaen tietenkin että blogisi on julkinen.

Ei vaan koskaan tullut kerrottua kun aikoinaan aloitin enkä osaa nyt jälkeenpäinkään sitä kertoa. Ja jutut välillä on sellaisia mitä en halua "omalla naamalla" välttämättä kertoa.

Taidan antaa läheisille vaikutelman etten tiedä oikein tietokoneista enkä ole kiinnostunutkaan vaikka todellisuudessa osaan luoda esim html:ää tuon blogin muokkausten pohjalta jne tietokoneasioita joita ihan taviskäyttäjä ei tule koskaan opetelleeksi. Syytä en osaa tähänkään kertoa :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa tuommoinen salailu. Kai ne sun läheiset tietää ne jutut muutenkin?

Vierailija
4/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun läheisten mielestä joku tuollainen bloginpitäminen on turhaa hukkaan heitettyä aikaa tai jotain... Kukaan ei ainakaan koskaan kerro lukeneensa jostain blogista mitään tai muuten ei tule esille että he sellaista arvostaisivat kovinkaan korkealle.

Ja mulle bloginkirjoittaminen on tosiaan ollut elintärkeä harrastus tässä viime vuosina. Nyt vaan alkanut ressata tuo tunnistautuminen...

ap

Vierailija
5/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei koskaan kommentoi. Tiedän että lukevat kun tulee joskus keskusteluissa esiin. Tosi harvoin sitä kukaan vaan mainitsee.

Ei se kyllä haittaa :)

Joten kerro vaan, ei maailma siihen kaadu.

Vierailija
6/6 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverit ja muut läheiset ei oikein tiedä.

Siis kyllä ne tietää jotain tähän liittyvää, mutta eivät taatusti arvaa että puhutaankin suuren mittaluokan asioista.

Kuvitellaan vaikka käsitöitä, niin toki ystävät tietää mun neulovan mutta eivät tiedä mun neulovan villasukkaparin illassa -tyyliin.

En halua olla "besserwisser" alallani, vaikka siis oikeasti olen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän