Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KappAhlin törkeä, harhaanjohtava mainonta.

Vierailija
14.10.2005 |

Keskiviikkona kotiin jaetussa mainoksessa oli alennuskuponki, -50% kaikista naisten, miesten ja lasten asusteista. Kun itse liikkeeseen menee, saa kuulla että " asuste" on vyö, hattu tai hanskat. Minä suivaannuin asiasta siinä määrin, että soitin sekä kuluttajasuoja virastoon että itse suomen KappAhlin pääkonttoriin Vantaalle, siellä pahoiteltiin virhettä, ja luvattiin että kassoja ja kaikkia liikkeitä on informoitu antamaan asiakkaalle 50 %alennus näin vaadittaessa. Huvitti kovasti kun ruokiksella kävin keskustan ko. liikkeessä, he olivat löytäneet porsaanreiän: melkein KAIKKI liikkeen tuotteet oli alennettu joko 20 % tai 3 kahden hinnalla, sillä tarjouslappu koski NORMAALIHINTAISIA TUOTTEITA!! Pitäkää puolenne! KappAhlin johtaja, joka lupasi että kassan velvollisuus on alennus antaa.Käykää ihmeessä myös antamassa valitus kuluttajasuoja sivuille. Näin niitä asiakkaita vedetään huulesta suomessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö lukenu ap:n tekstiä kunnolla??? Hän nimenomaaan sanoi et asiasta on tehty PALJON valituksia. Hanki silmälasit jos et näe lukea!! Helvetin ÄÄLIÖ !!

Vierailija
22/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tosiaan tuollaista älyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etkö lukenu ap:n tekstiä kunnolla??? Hän nimenomaaan sanoi et asiasta on tehty PALJON valituksia. Hanki silmälasit jos et näe lukea!! Helvetin ÄÄLIÖ !!

Missä tässä sanotaan asiasta tulleen paljon valituksia? Taisit itse unohtaa sellaisen siihen keksiä... HAHAH, kiinni jäit...

Vierailija:

KappAhlin törkeä, harhaanjohtava mainonta.

Keskiviikkona kotiin jaetussa mainoksessa oli alennuskuponki, -50% kaikista naisten, miesten ja lasten asusteista. Kun itse liikkeeseen menee, saa kuulla että " asuste" on vyö, hattu tai hanskat. Minä suivaannuin asiasta siinä määrin, että soitin sekä kuluttajasuoja virastoon että itse suomen KappAhlin pääkonttoriin Vantaalle, siellä pahoiteltiin virhettä, ja luvattiin että kassoja ja kaikkia liikkeitä on informoitu antamaan asiakkaalle 50 %alennus näin vaadittaessa. Huvitti kovasti kun ruokiksella kävin keskustan ko. liikkeessä, he olivat löytäneet porsaanreiän: melkein KAIKKI liikkeen tuotteet oli alennettu joko 20 % tai 3 kahden hinnalla, sillä tarjouslappu koski NORMAALIHINTAISIA TUOTTEITA!! Pitäkää puolenne! KappAhlin johtaja, joka lupasi että kassan velvollisuus on alennus antaa.Käykää ihmeessä myös antamassa valitus kuluttajasuoja sivuille. Näin niitä asiakkaita vedetään huulesta suomessa.

Vierailija
24/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas tollo !

Vierailija
25/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan koskaan ole kuullutkaan, että asuste tarkoittaisi vain huiveja yms.

Vierailija
26/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yks eikä kaks kertaa kun porsaanreikiä on löytynyt useita heidän " tarjouksistaan" . Isolla mainostavat kaikki housut -25% mutta sitten niin pienellä lukee teksti ettei koske muita alennuksia, ettei sitä normaalinäköinen voi lukea! (tämän testasin koko perheen silmillä. Samoin myös alerekit oli laputettu näin josta mainitsin kassalla. Ei kuulemma ollut hänen toimialaa, vaihdoin liikettä suosiolla. Samoin Lindex on syyllistynyt tähän, valitettavasti. Missähän sitä voisi enää shoppailla?

Vierailija
27/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut koko päivän ihan täpinöissään ja väänsi raukka tännekin viestin, ja kaikki ovat koko ajan vain nauraneet sen tyhmyydelle. Voin kuvitella miten siellä KappAhlin takahuoneessa on naurettu!

Vierailija
28/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap on ollut koko päivän ihan täpinöissään ja väänsi raukka tännekin viestin, ja kaikki ovat koko ajan vain nauraneet sen tyhmyydelle. Voin kuvitella miten siellä KappAhlin takahuoneessa on naurettu!

Vierailija
29/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi kirjottaa täällä mitä vaan.

AP:n alkuperäisessä aloituksessa ei sanota mitään muusta palautteesta. Enkä usko siihen nytkään, koska jos sitä olisi SATOJA tullut, niin ap olisi sen heti maininnut lisätäkseen juttunsa uskottavuutta.

Vierailija
30/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulle ole ollut koskaan epäselvää, mitä asusteella tarkoitetaan...

Vierailija
31/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli kuulemma ollut aiheesta pikainen palaverikin, ja kertoivat virheen johtuneen huonosta käännöksestä, koska ohjeet tulevat suoraan ruotsista. Kiitti joka tapauksessa ap. säästyi minultakin pitkä penni. Että näin.

Vierailija
32/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

reipkää siitä. Kyllä minä juhliin mennessäni mietin minkä asun aitan päälleni.

Vierailija
33/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää toimintaa.

Vierailija
34/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asustehan on juuri mainitsemasi asia!

Vierailija
35/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minunkin käsityksen mukaan silti asuste voi tarkoittaa myös paitaa esim.jakun alla...?

Vierailija
36/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusteella lisätään jotain asuun.

Vierailija
37/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet todella säälittävä tolla asenteella. Varmaan joku mauton Burberry-eukko..

Vierailija
38/38 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI siis paitoja, housuja yms.