Mielikuvitusblogi, miksi ihmeessä?
Tunnustan, että valehtelen jatkuvasti, olen jopa pitänyt todella suosittua blogia melkein kaksi vuotta, jossa kerron "elämästäni". Blogissa ostelen jatkuvasti uusia kalliita vaatteita lapselleni ja itselleni. Kuvaan kotiamme vaan tietystä kohdista, niin että se näyttää sika kalliilta, ja teemme muka aina uusia hankintoja. Usein kuvaan vaatteita kauppojen sovituskopeissa, päivän asu kuviakin olen kuvannut niin, ettei vaatteita ole tarvinnut edes ostaa, kun ne voi kuvata kaupassa. Huonekalu hankinnat olen myös kuvannut kaupassa sisällä. Nautin kun ihmiset kommentoivat kuvittellista elämääni ja luulevat, että oikeasti elän niin. hahaaa"
Kommentit (3)
jota en edes väitä todeksi. Silti sitä kommentoidaan kuin totena, vaikka esim. kuvista laitan selkeästi tiedon siitä, miltä sivulta ne on kopioitu.
pienen hetken kuluttua pilata oivasti muutaman blogistin maineen, joille on kateellinen. Linkittelisi vaan menemään. Tai sitten voisi saada huomiota omalleen, jossa on liian vähän kävijöitä. Kummastahan mahtaa olla kyse?
Kestääkö hyvä mieli kauan aikaa aina kustakin saamastasi kommentista?