Huomioini tuttavapariskunnissa: mitä enemmän julkisia hellydenosoituksia..
.. sitä todennäköisemmin suhde menee huonosti.
Ja tällä tarkoitan sitä kun ollaan porukalla jossain esim. illanistujaisissa niin toisilla on hirvee "kulta kulta rakas pus pus" -show menossa. Meillä pussaillaan ja halaillaan joka ainoa päivä, mut ei tehdä siitä numeroa.
Kommentit (62)
Liekö sitten niillä joiden suhde ei ole kaikkein vakaimmalla pohjalla, on tarve kihhnätä jatkuvasti suhetta vahvistaakseen.
eikä yksityisesti eikä varsinkaan julkisesti :D no onneksi on olemassa miehiä joilla siihen on munaa! Tiedoksi muuten että aika harva jatkuvasti toisissaan kiehnää vaikka julkisesti kehtaavatkin halata ja suudella :D kateellista sakkia olette!
ovat lopettaneet julkiset hellyydenosoitukset jo aikapäivää sitten.Tosin monella heistä ei sellaisia koskaan ole ollutkaan. Yksikään pari joka toisiaan halailee ei vielä ole eronnut...tulevaisuudestahan ei koskaan tiedä mutta apn väittämä on bullshittiä! elämä on!
että ap ja kaltaisensa ovat vaan katkeria ja yrittävät selitellä itselleen miestensä umpimielisyyttä jollain tavalla :)minä en kyllä koskaan ole havainnut tuollaista hellyyden osoitusten näyttelemistä. Usein vaan ne jotka eivät toisiaan enää mitenkään huomaa ovat menossa kohti eroa. Suhde on korkentaan sellainen kaverillinen suhde. Toiset voivat elää sellaisessa tyytyväisenä toiset eivät.
parit ovat eronneet ihan yhtä lailla tuttavissani. Tyhmää yleistystä ap:lta.
Itse en todellakaan halua, että minua hellitellään julkisesti, en pidä siitä.
Meitä on moneen junaan.
minusta on jotenkin säälittävää miten naiset yrittävät puolustella itselleen ja muille miten hemmetin hyvin heillä menee kun mies ei huomaa eikä varsinkaan julkisesti voi millään tavalla osoittaa rakkauttaan. Todellisuudessa sitä rakkautta ei edes ole. On se tietenkin kova pala jos ympärillä täytyy katsella pariskuntaa joka halailee ja kulkee käsi kädessä. Pakkohan heilläkin on edes jotenkin huonosti mennä kun mullakin! REPS
toisillemme julkisesti eikä loppua näy tälle suhteelle! Olen kyllä huomannut että olemme keskivertoa huomattavasti onnellisempi pari. emme mekään koko ajan toisissamme kiehnää mutta ei tee tiukkaa halata tai pussata kadulla! Apn kohtalotoverit taitavat olla kateellisia kun on mies joka ei puhu eikä pussaa...
mutta kaikkia aina harmittaa kun ollaan edelleen niin rakastuneen näköisiä ja vilkuillaan toisiamme naapuripöydästä tai pöydän yli vaikka jutelllaankin eri seurueissa.
Mua ei ainakaan harmita yhtään, jos mun tuttavapariskunnat on rakastuneen näköisiä. Tosin en mäkään siitä tykkää, jos hyväilyt menee suht intiimiksi, tällaistakin yhdellä pariskunnalla on. Voisko olla, että te teette onnestanne vähän liian isoa numeroa, kun muita niin harmittaa?
Mä en ainakaan pitäisi kovin positiivisena, jos muut suhtautuisivat mun ja mieheni käytökseen negatiivisesti.
Julkisesti toisiaan huomioivat parit ovat onnellisia kun taas ne jotka eivät toisiaan mitenkään huomioi ovat onnettomia...aika loogista mielestäni!
kuin tehdä siitä teatteria. Toisista sen vaan näkee kun toiminta ei ole enää aitoa, kaikki tapahtuu sillä lailla että huomaahan varmasti kaikki paikalla olijat tämän.
toisillemme julkisesti eikä loppua näy tälle suhteelle! Olen kyllä huomannut että olemme keskivertoa huomattavasti onnellisempi pari. emme mekään koko ajan toisissamme kiehnää mutta ei tee tiukkaa halata tai pussata kadulla! Apn kohtalotoverit taitavat olla kateellisia kun on mies joka ei puhu eikä pussaa...
Vai että jos puhuu kauniisti vaimostaan, on pettäjä?
Ja jos julkisesti halaa, menee huonosti?
Minun kokemukseni mukaan asia on päinvastoin!
Vai mitä sanotte ystäväpariskunnasta(eronnut jo) jossa mies puhui vaimolleen tyyliin koira: Olet sä tyhmä, olet sä laiska, saatanan luuperse, aivoton lehmä jne. Illanistujaisissa teksti oli tuollaista, ja ei todellakaan haleja vaimolle tullut.
Fiksu, luotettava ja aito mies pystyy kehumaan vaimoaan. Paskahousujuntit taas vain nimittelee vaimoa ja usein pettävätkin. Tuo haukkujamieskin petti mennen tullen vaimoaan. Tunteiden näyttäminen ja kertominen on osoitus vahvuudesta.
asiaa ei voi yleistää näin. Julkisista hellyydenosoituksista näkee kyllä, ovatko ne aitoja vai teatraalista esittämistä. Joillekin ihmisille hellyyden osoittaminen julkisesti on luontevampaa kuin toisille.
Itse haen fyysistä läheisyyttä mieheltäni julkisilla paikoilla usein siksi, että se tuo minulle turvallisen ja mukavan olon. Överiksi menevät lääppimiset ja nuoleskelut jätän tietenkin väliin, ne olisivat mielestäni noloja.
Voi olla, että osa tämän kirjoituksen innoituksesta on kateus niitä kohtaan, jotka saavat julkisia hellyydenosoituksia puolisoltaan. Tiedä sitten. Yleensä en pidä kateuskortin käytöstä, mutta en keksinyt muutakaan syytä sille, miksi kirjoittaja uskoo tietävänsä kaikkien maailman julkisesti toisiaan hellivien ihmisten motiivit.
Mitä muuten tarkoittaa, että parisuhteessa menee huonosti? Kaikilla on ongelmia, ongelmatonta suhdetta ei olekaan.
ja lisään, niinkuin moni muukin on jo tehnyt, että on eroa ns. "normaalin" ja "överin" hellyyden ja huomioimisen suhteen.
Tästä huvittavana alalajina on vielä facebook-kullittelu, eräskin mustasukkainen ja omistushaluinen nainen laittaa jatkuvasti miehensä päivityksiin aikamoisia pusi-pusi kulta -kommentteja, vaikka varmuudella tiedän, että heillä suhde on tosi suuressa kriisissä juuri nyt, koska mies on ihastunut toiseen. Säälittävää suorastaan, nainen yrittää epätoivoisesti merkata reviiriään...
Vai että jos puhuu kauniisti vaimostaan, on pettäjä?
Ja jos julkisesti halaa, menee huonosti?
Minun kokemukseni mukaan asia on päinvastoin!
Vai mitä sanotte ystäväpariskunnasta(eronnut jo) jossa mies puhui vaimolleen tyyliin koira: Olet sä tyhmä, olet sä laiska, saatanan luuperse, aivoton lehmä jne. Illanistujaisissa teksti oli tuollaista, ja ei todellakaan haleja vaimolle tullut.
Fiksu, luotettava ja aito mies pystyy kehumaan vaimoaan. Paskahousujuntit taas vain nimittelee vaimoa ja usein pettävätkin. Tuo haukkujamieskin petti mennen tullen vaimoaan. Tunteiden näyttäminen ja kertominen on osoitus vahvuudesta.
mielestä olisi kivempaa, jos muutKIN pariskunnat vaan naljailisivat ilkeästi toisilleen, jättäisivät huomioimatta eivätkä vahingossakaan koskettaisi toista muiden seurassa. TÄÄLLÄ AV:LLA ON NIIN SAIRAAN ILKEÄÄ JA KATKERAA PORUKKAA!
Ehkä joku suurieleinen näytös onkin asia erikseen tai suuteleminen siinä määrin, että muut jo lähes kiusaantuvat. Mutta ei sekään kyllä mua yhtään haittaa, siinähän kuhertelevat! Tässä kylmässä maailmassahan sellainenkin on pelkästään ilahduttavaa, joten mieluummin niin, kuin että ilkeilisivät tai tappelisivat. Jos joku näkee ikävänä asiana jonkun pariskunnan toisilleen osoittamat pienet hellyyden ja välittämisen merkit, niin olisi kyllä varmaan aiheellista mennä vähän juttelemaan jonnekin...
2.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy tuonko jotain sulle kultsimussukka. Vaihtavat kielarin, josta erotaan suureellisesti ja hitaasti. Nainen huutaa perään tuuu pian takas kuultsiii. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, puristaa näkyvästi takapuolesta ja vaihtavat jälleen teatraalisen kielarin. Kun nainen on vessassa mies hehkuttaa kuinka Mirkku on kuuma kisuli. Kesken omien keskustelujen luovat toisiinsa "seksyjä" ilmeitä, tekevät riettaita eleitä tai vähintäänkin lähettävät lentosuukkoja näkyvästi. Joka lauseeseen liitetään kultsi, mussukka, raksu tms. Onko näissä muka kyse samasta asiasta? Entä kummat vaikuttavat aidommin rakastuneilta? Ja vielä bonuksena, kummilla on paremmat käytöstavat...?
Siis onko tälläisiä ihmisiä olemassa? Huh. Onneksi ei kuulu tuttavapiiriini.
Mites on, jos joku oikein lässyttää lapsilleen samalla tavalla ("äitin pikku rakas kulta mussuliini hanipuppeli")? Onko sekin merkki siitä että äiti todellisuudessa vihaa lapsiaan ja on antamassa heidät ihan just adoptioon, mutta haluaa epätoivoisesti pitää kulisseja yllä?
mielestä olisi kivempaa, jos muutKIN pariskunnat vaan naljailisivat ilkeästi toisilleen, jättäisivät huomioimatta eivätkä vahingossakaan koskettaisi toista muiden seurassa. TÄÄLLÄ AV:LLA ON NIIN SAIRAAN ILKEÄÄ JA KATKERAA PORUKKAA!
Ehkä joku suurieleinen näytös onkin asia erikseen tai suuteleminen siinä määrin, että muut jo lähes kiusaantuvat. Mutta ei sekään kyllä mua yhtään haittaa, siinähän kuhertelevat! Tässä kylmässä maailmassahan sellainenkin on pelkästään ilahduttavaa, joten mieluummin niin, kuin että ilkeilisivät tai tappelisivat. Jos joku näkee ikävänä asiana jonkun pariskunnan toisilleen osoittamat pienet hellyyden ja välittämisen merkit, niin olisi kyllä varmaan aiheellista mennä vähän juttelemaan jonnekin...
2.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy tuonko jotain sulle kultsimussukka. Vaihtavat kielarin, josta erotaan suureellisesti ja hitaasti. Nainen huutaa perään tuuu pian takas kuultsiii. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, puristaa näkyvästi takapuolesta ja vaihtavat jälleen teatraalisen kielarin. Kun nainen on vessassa mies hehkuttaa kuinka Mirkku on kuuma kisuli. Kesken omien keskustelujen luovat toisiinsa "seksyjä" ilmeitä, tekevät riettaita eleitä tai vähintäänkin lähettävät lentosuukkoja näkyvästi. Joka lauseeseen liitetään kultsi, mussukka, raksu tms. Onko näissä muka kyse samasta asiasta? Entä kummat vaikuttavat aidommin rakastuneilta? Ja vielä bonuksena, kummilla on paremmat käytöstavat...?
Siis onko tälläisiä ihmisiä olemassa? Huh. Onneksi ei kuulu tuttavapiiriini.
Mites on, jos joku oikein lässyttää lapsilleen samalla tavalla ("äitin pikku rakas kulta mussuliini hanipuppeli")? Onko sekin merkki siitä että äiti todellisuudessa vihaa lapsiaan ja on antamassa heidät ihan just adoptioon, mutta haluaa epätoivoisesti pitää kulisseja yllä?
välittää lapsestaan oikeasti ja lässyttämällä puhuva on huono äiti... Voi Luoja...
käymään lenkillä ydhessä, niin naapurinrouva oli sitä mieltä, että olemme juppipariskunta kun käymme yhdesä lenkillä =O. Varmaan juorusi kotona, että katon nyt kun noillakin menee huonosti, kun yhdessä käyvät lenkillä!!!
mutta niin se vaan on että jos pari ei mitenkään osoite toisilleen hellyyttä toisten edessä on estoinen pari ja voi merkitä jopa sitä että ollaan menossa kohti lopun alkua. Mä ja mun mies ollaan oltu 20v yhdessä ja kävellään usein käsi kädessä ja halaillaan. Eipä vois mennä kuule paremmin :D