Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioini tuttavapariskunnissa: mitä enemmän julkisia hellydenosoituksia..

Vierailija
02.10.2010 |

.. sitä todennäköisemmin suhde menee huonosti.

Ja tällä tarkoitan sitä kun ollaan porukalla jossain esim. illanistujaisissa niin toisilla on hirvee "kulta kulta rakas pus pus" -show menossa. Meillä pussaillaan ja halaillaan joka ainoa päivä, mut ei tehdä siitä numeroa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasteltaisiin kovasti :-)

Vierailija
22/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni mies haukkuu vaimoaan vittumaiseksi huoraksi yms. Juhlissa mies kyttää muita naisia. Heillä on av:n mukaan varmaan lämmin ja hyvä avioliitto. Not.

mut eikös ap:kin puhunut että nämä hänen julkipussailijaystävänsä tekevät siitä ison numeron korostetusti. Kyllä ne julkiset hellydenosoituksetkin voi varmasti hoitaa ihan tyylillä ilman minkäänlaista huomionhakuisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkia aina harmittaa kun ollaan edelleen niin rakastuneen näköisiä ja vilkuillaan toisiamme naapuripöydästä tai pöydän yli vaikka jutelllaankin eri seurueissa. Välillä saatetaan ohimennen pussailla ja jatkaa taas juttujamme omalla tahollamme.

Yhdessä 18v ja 4 lasta ja ollaan edelleen tosi rakastuneita, ei riidellä koskaan (tosin jotain pientä sanahelinää joskus), käytetään jonkin verran alkoa viikonloppuisin ja harrastetaan villiä seksiä ja kinkeilyä ;) Elämä on ihanaa!

Vierailija
24/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntatuttu. Ovat olleet yhdessä 19 v. Yhä ovat onnellisesti yhdessä. En näe outoa siinä, että aikuisten juhlissa nainen istuu miehensä sylissä ja he pusuttelevat. En koe, että tekevät siitä numeroa. On se katselijastakin kiinni, miten asian kokee. Meidän kulttuuriin näyttää kuuluvan vieläkin, että se onnea ei saa näyttää eikä tunteistaan puhua jne.

Vierailija
25/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ymmärtää, että siinä pusimisessa ja halimisessa on jotain pahaa ja kuitenkin kerrot samalla itse tekeväsi sitä päivittäin.. Eli meneekö teillä siis myös huonosti? Vai vaan muilla, jotka niin tekee? Ja sinäkö osaat arvioida sen joka ihmisen kahdalla erikseen?

Vierailija
26/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroavat pariskunnat ovat aikoja ennen eroaan juhlissa tapelleet jne. Ei puhettakaan pussailusta. Eli olen täysin eri mieltä asiasta.

Vierailija
27/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkia aina harmittaa kun ollaan edelleen niin rakastuneen näköisiä ja vilkuillaan toisiamme naapuripöydästä tai pöydän yli vaikka jutelllaankin eri seurueissa. Välillä saatetaan ohimennen pussailla ja jatkaa taas juttujamme omalla tahollamme. Yhdessä 18v ja 4 lasta ja ollaan edelleen tosi rakastuneita, ei riidellä koskaan (tosin jotain pientä sanahelinää joskus), käytetään jonkin verran alkoa viikonloppuisin ja harrastetaan villiä seksiä ja kinkeilyä ;) Elämä on ihanaa!

Nyt 11 vuotta yhdessä ja kolme lasta, meikä ole laantunut mihkään, paranee vaan koko ajan! Juuri tuollaiset arjen pienet vilkuilut ja ohimennen hipaisut, ne vaan on niin "sitä jotain". Ystäviltäkin olen kuullut usein, kun "niillä on se katse" jne eli meidän hyvin menemisen huomaa kyllä myös katsojatkin..

Kyllä se niin on suomen maassa "kel onni on se onnen kätkeköön". Mutta minä en sitä tottele, sapettaa se jotakuta taikka ei ;)

Vierailija
28/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä Englannissa mua ja englantilaista aviomiestäni usein kehutaan siitä, miten rakastuneilta me näytetään... En tunne oloani mitenkään pilvissä leijailevaksi, mutta jotenkin juuri nuo pienet hipaisut ja "se katse" tulevat luonnollisesti, asiaankuuluvina.

Olen ylpeä miehestäni ja haluan näyttää sen, ja mieskin kuulemma ylpeä minusta.

Vierailija
29/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ihmetytä tai kadehduta. Mutta jotenkin sellainen puheen tasolla oleva "kullittelu" ja usean minuutin suutelot ja kiehnäys on eri asia. Samoin joku Jumaloin vaimoani, eikö jumalainen vaimoni ole ihmeellinen jutu on eri asia. mekin ollaan oltu yhdessä 20v, ja kyllä me aina erotessa suudellaan ja usein halataan, näki muut tai ei. Ja voidaan juhlissa nojailla toisiimme ja kosketella toisiamme. Mutta ei se minusta ole sama asia, se on aika hiljaista ja huomaamatonta.

Vierailija
30/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kahdesta eri asiasta kyse.

Ettekö muka itse huomaisi mitään eroa näissä tapauksissa, ajatellaan vaikka illanistujaisia?

1.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy naiselta haluaako tämä jotain. Käyttää ehkä sanaa kulta. Tuo tullessaan ja hipaisee hiuksia samalla. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, antaa samalla suukon poskelle. Kesken omien keskustelujen saattavat vilkaista toisiaan ja hymyillä.

2.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy tuonko jotain sulle kultsimussukka. Vaihtavat kielarin, josta erotaan suureellisesti ja hitaasti. Nainen huutaa perään tuuu pian takas kuultsiii. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, puristaa näkyvästi takapuolesta ja vaihtavat jälleen teatraalisen kielarin. Kun nainen on vessassa mies hehkuttaa kuinka Mirkku on kuuma kisuli. Kesken omien keskustelujen luovat toisiinsa "seksyjä" ilmeitä, tekevät riettaita eleitä tai vähintäänkin lähettävät lentosuukkoja näkyvästi. Joka lauseeseen liitetään kultsi, mussukka, raksu tms.

Onko näissä muka kyse samasta asiasta? Entä kummat vaikuttavat aidommin rakastuneilta? Ja vielä bonuksena, kummilla on paremmat käytöstavat...?

Vierailija
31/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kahdesta eri asiasta kyse. Ettekö muka itse huomaisi mitään eroa näissä tapauksissa, ajatellaan vaikka illanistujaisia? 1.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy naiselta haluaako tämä jotain. Käyttää ehkä sanaa kulta. Tuo tullessaan ja hipaisee hiuksia samalla. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, antaa samalla suukon poskelle. Kesken omien keskustelujen saattavat vilkaista toisiaan ja hymyillä. 2.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy tuonko jotain sulle kultsimussukka. Vaihtavat kielarin, josta erotaan suureellisesti ja hitaasti. Nainen huutaa perään tuuu pian takas kuultsiii. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, puristaa näkyvästi takapuolesta ja vaihtavat jälleen teatraalisen kielarin. Kun nainen on vessassa mies hehkuttaa kuinka Mirkku on kuuma kisuli. Kesken omien keskustelujen luovat toisiinsa "seksyjä" ilmeitä, tekevät riettaita eleitä tai vähintäänkin lähettävät lentosuukkoja näkyvästi. Joka lauseeseen liitetään kultsi, mussukka, raksu tms. Onko näissä muka kyse samasta asiasta? Entä kummat vaikuttavat aidommin rakastuneilta? Ja vielä bonuksena, kummilla on paremmat käytöstavat...?

Juuri tämän tyylistä showmeininkiä oli havaittavissa meidänkin kaveripariskunnilla, jotka nykyisin siis eronneet. Kyllä mekin mieheni kanssa voimme kosketella toisiamme toistenkin nähden tai silittää vaikka hiuksista mutta siitä ei halua vaan tehdä sellaista numeoroa, että kattokaa nyt kaikki, ollaan tooosi rakastuneita.

-ap

Vierailija
32/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä ole sinänsä mitään ongelmaa, mutta ainakin toinen on huomattavan mustasukkainen. Pitää ikäänkuin varmistella, että muut (potentiaaliset kilpailijat) ei yrittäisi väliin, kun ei se kannata kun meillä menee niin TAJUTTOMAN hyvin ;)

eli että ap on huomioinut pariskuntia, joilla on tiettyjen ongelmien, kenties persoonallisuuden ongelmien, mustasukkaisuuden tms. vuoksi omat syynsä tehdä erityinen numero parisuhteestaan.

Vierailija
33/62 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muka itse huomaisi mitään eroa näissä tapauksissa, ajatellaan vaikka illanistujaisia?

1.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy naiselta haluaako tämä jotain. Käyttää ehkä sanaa kulta. Tuo tullessaan ja hipaisee hiuksia samalla. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, antaa samalla suukon poskelle. Kesken omien keskustelujen saattavat vilkaista toisiaan ja hymyillä.

2.) Mies menee keittiöön hakemaan juotavaa ja kysyy tuonko jotain sulle kultsimussukka. Vaihtavat kielarin, josta erotaan suureellisesti ja hitaasti. Nainen huutaa perään tuuu pian takas kuultsiii. Myöhemmin nainen menee vessaan ja ohittaa miehen, puristaa näkyvästi takapuolesta ja vaihtavat jälleen teatraalisen kielarin. Kun nainen on vessassa mies hehkuttaa kuinka Mirkku on kuuma kisuli. Kesken omien keskustelujen luovat toisiinsa "seksyjä" ilmeitä, tekevät riettaita eleitä tai vähintäänkin lähettävät lentosuukkoja näkyvästi. Joka lauseeseen liitetään kultsi, mussukka, raksu tms.

Onko näissä muka kyse samasta asiasta? Entä kummat vaikuttavat aidommin rakastuneilta? Ja vielä bonuksena, kummilla on paremmat käytöstavat...?

sun muista riettauksista...

Muutenkin en usko, että juhlien käytös kuvastaa yhtään mitään. Sen tiedän kyllä, että se ei kuvasta hyvää parisuhdetta, jos mies huorittelee ja ei huomioi vaimoaan yhtään. Näitäkin on nähty.

Vierailija
34/62 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien jälkeenkin pelkkä hymy riittää minulle tai pieni hipaisu puolin ja toisin ohimennen. Se on rakkautta, eikä minun tarvitse julkisesti syödä miestäni tai päinvastoin, sillä meidän suhde on meidän, eikä mitään teatteria muille!

Vierailija
35/62 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisesti näyttää yksityiseksi tarkoitettuja asioita. Pussailut, halailut ja kultsittelut kuuluu niihin hetkiin kun ollaan kahdestaan. Nykyään on niin paljon sinkkuja, homoja, lesboja ja eri uskontoja joka paikassa että tällaiset seksuaalisuuteen liittyvät asiat ei kuulu näytettäväks koko kansan edessä. Se on typerää. Tajuan kyllä sen että kännissä estot häviää ja silloin ei välttämättä osaa hillitä sitä rakkautaan... Itsekin olen kännissä miestä suukotellut julkisesti mutta selvinpäin en sitä tekisi. Minua oksettaa katella kun ihmiset ei ymmärrä miten käyttäytyä muiden seurassa.

Vierailija
36/62 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän pieniä kosketuksia, pieniä suukkoja, sitä paremmin heillä menee.

Tuttavaperheet olleet avioissaan 10-20 vuotta.

Älä yleistä - u never know.

Vierailija
37/62 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin muina samaa mieltä olevina. Aloitus oli niin idioottimainen, että ei kai muuta voi... Kaikilla on huvinsa.

Vierailija
38/62 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit pitävän usein sisällään mustasukkaisen osapuolen. Tiedän itseasiassa usean tälläisen parin, toinen on todella mustasukkaista sorttia.

Pienissä hellyydenosoituksissa ei ole mitään pahaa, mutta useilla nämä menevät yli.

Vierailija
39/62 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä eroituksella, että jos pari on vastarakastunut, niin silloin tuo käytös on normaalia eikä ennusta suhteen jatkoa:)

Olen myös huomannut, että ne miehet/vaimot jotka puhuvat paljon ja kauniisti lapsistaan ja vaimostaan/miehestään ovat usein pettäjiä. Tämä ilmiö on yllättänyt minut tosi monesti.

Vierailija
40/62 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti toisiaan huomioivat parit ovat onnellisia kun taas ne jotka eivät toisiaan mitenkään huomioi ovat onnettomia...aika loogista mielestäni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme