aika tyyristä? ( HUUTO.net )
"ollut kaapissa odottamassa joulua...". Traagista.
Kommentit (93)
"vyötäröllä on kuminauha," joka joustaa.
Harmi, et ihmiset arvostaa eri asioita; mä olisin heti huutanu ton, jos siinä olis ollu kuminauha, joka ei jousta... :D :D :D
Parhaat naurut, mitkä ikinä olen saanut vauva.fi-sivustolla!
Toivottavasti kysessä on joku ihana huumorintajuinen ihminen, joka haluaa vaan ilostuttaa meitä ja muita!
on se toinenkin myyjä, sen tunnus on jotain Pike_tku (en millään nyt löytänyt sitä oikeaa). Se myy ihan hassuja kamoja kanssa mm. vanhoja vaatteiden pahvilappuja, siis niitä, jotka leikataan irti kun vaate ostetaan kaupasta, jotain iän ikuisen vanhoja jakkuja Pariisista 150 euroa yms.. Yritän löytää tunnuksen, mutta jos joku Teistä tietää, niin Pikenkin tavaraa kannattaa linkittää tähän ketjuun.
pitkin poskia..noi on ihan hulvattomia myyntikohteita. Hassu hattu ja näennäis tulitikku vei melkein tajun :DD
piken! Sillä on myös aika mielikuvituksellisia hintoja kohteissaan..
Mutta kenelle tulee mieleen laittaa tyhjä oluttölkki myyntiin..? "Oho, olut loppu, laitanpa tölkin myyntiin jos joku vaikka ostais. Hinnaks vaikka 2.50. Perkule, kolhua on vähän kyljessä, no ei haittaa, mainitaan vaan kuvauksessa."
Ja jokuhan sen oli huutanut, loppusummaks oli tullut 3.50€ + toimituskulut.
piken! Sillä on myös aika mielikuvituksellisia hintoja kohteissaan.. Mutta kenelle tulee mieleen laittaa tyhjä oluttölkki myyntiin..? "Oho, olut loppu, laitanpa tölkin myyntiin jos joku vaikka ostais. Hinnaks vaikka 2.50. Perkule, kolhua on vähän kyljessä, no ei haittaa, mainitaan vaan kuvauksessa." Ja jokuhan sen oli huutanut, loppusummaks oli tullut 3.50€ + toimituskulut.
tällä lailla kuin nyt,herranen aika sentään.Vedet valuu puroina silmistä,hohhoijakkaa.Kyllä joillakin on pokkaa,huh huh.Tää on todella hauska aloitus kaikin puolin.KIITOS kaikille linkittäjille.Kaiken näkösiä hulluja tuolla huutiksessa onkin :DDDDDD
mutta en tiedä yhtään keräilijää jolla ei olis perus lapinkulta-tölkkiä. Kyllä ne taitaa olla vähän harvinaisempia purkkeja mitä metsästetään.
piken! Sillä on myös aika mielikuvituksellisia hintoja kohteissaan.. Mutta kenelle tulee mieleen laittaa tyhjä oluttölkki myyntiin..? "Oho, olut loppu, laitanpa tölkin myyntiin jos joku vaikka ostais. Hinnaks vaikka 2.50. Perkule, kolhua on vähän kyljessä, no ei haittaa, mainitaan vaan kuvauksessa." Ja jokuhan sen oli huutanut, loppusummaks oli tullut 3.50€ + toimituskulut.
ottaakohan se myös matkoista korvauksia kun ajaa postiin ja takas.
Nauramisesta... Mä kyllä nauran silloin kun naurattaa. sitä en pysty estämään ja kyllä olen monet kerrat hävennyt kun alan hytkymään. Muistuu mieleen jokin hauska juttu. en tod pysty pidättämään;)
kun tämä päällä menis töihin. Hintakin posteinen vaivaiset 42 eur=)
http://www.huuto.net/kohteet/v-aukkoinen-silo-paasky-samettipaita-40/15…
Pitäisköhän vihjaista Lehtiskälle, että H&M:ltä saa uusia aikuisten paitoja alerekistä 5 eur/kpl...
sekä 90-luvun alun lukiokirjoja, että 60-luvun esitteitä, taitaa olla kaikki mahdollinen tallessa ja nyt sitten vaan tiliä tekemään. Ei sillä, saahan jokainen toki myydä en vaan tiedä kuka ostaa.