Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas sitten hoikkuuden hyvät puolet

Vierailija
25.05.2006 |

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin verenpainetta, kolesteroolia, sydänvaivoja...

Vierailija
2/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää usein paremmalta kuin liikalihava.

Vaatteet sopivat kauniisti.

Ei hävetä lainkaan rannalla bikineissä.

Helpompi aloittaa kuntoilu kun tavoitteena ei ole vain painonpudotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miehet haluavat

- tietää näyttävänsä hyvältä eikä hyllyvältä läskivuorelta

- on terveempi, jaksaa paremmin

- välttyy sydän- ja verisuonitaudeilta, nivelkulumilta, raskausongelmilta, huonokuntoisilta sokerivauvoilta, yleensäkin päälle 5-kymppisenä läskien ja normaalipainoisten kunnossa ja terveydessä on ero kuin yöllä ja päivällä

- kaupasta löytää sopivia ja kauniita vaatteita helposti

- liikkuminen on helpompaa, ei tarvitse arastella ahtaista paikoista pujottelua tms

- välttyy jokavuotiselta laihduttamiselta ja pettymyksiltä, kesällä uimarannalla kerää katseita ihan eri syystä kuin lihavat

- näitähän riittää, vieläkö jatketaan?

Vierailija
4/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava laihduttaja

Vierailija
5/78 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon aina ollu hoikka (voin syödä mitä vaan, enkä liho) mutta kaunista ei minusta saa millään. Kun kasvot ovat rumat, hoikka kroppa ei tee siitä kaunista. Ja ei se hoikkuus välttämättä takaa vartalonkaan kauneutta. Mulla on isot roikkuvat tissit ja lättänä perse. En tod. näytä bikineissä hyvältä!!

t.170/56

Vierailija
6/78 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen eron huomasi, kun raskauden jälkeen oli liikakiloja, ja sitten kun palauduin lähtöpainoon. Oli ihanaa taas tuntea hallitsevansa kroppaansa täydellisesti. Rakastan tanssimista, eikä se ollut vaan samanlaista kilojen kanssa.

Olen usein miettinyt, että ikänsä ylipainoisina olleet menettävät tietämättään tosi paljon, kun eivät ole kokeneet sitä, millaista on olla normaalipainoinen. Ei tarvitse hengästyä suotta, eikä juuttua tungokseen, kun pääsee pienistäkin raoista. ;) Voi hyvin juosta ja touhuta lapsensa kanssa.

Vierailija
7/78 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt edelleen :) 163cm, mutta 50kg. Olo mukavampi, itsevarmempi, liikkuminen helppoa. En koskaan ajattele, mita joku ajattelee vartalostani. Hoikkuus ei kuitenkaan tee vartalosta taydellista. Esim. rintojen ja pyllyn pyoreys itseltani kadonneet ja se harmittaa :( Erityisesti tuo liikkumisen helppous on suuri etu hoikkuudessa. Ja jos joutuu jossain julkisella paikalla kurkottelemaan tai " pyllistamaan" , niin ei ainakaan paidan ja housujen valista pursua makkarat. Mielestani olin kasvoiltani kauniimpi lihavampana, mutta koen oloni kokonaisuutena paremmaksi nyt hoikkana.

Vierailija
8/78 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä se, että mun itsetunto pysyy parempana, kun tiedän että oma mies katselee ja kerään kadullakin katseita vierailta miehiltä (ja joskus jopa naisilta). Kyllähän tuo aina piristää päivän kun taas kerran 2 lapsen äitinä huomaa edelleen olevansa kaunis ja haluttu.

Vierailija
9/78 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/78 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nostaa näitä vanhoja painoon liittyviä keskusteluja?

Vierailija
11/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyempi elämä, vähemmän murehtimista

Huomattavasti virkeämpi olo, ei väsytä samalla tavalla edes pimeimpänä talviaikana, Jaksaa paremmin töissä ja kotona.

Helppo lähteä pitkälle lenkille, jopa juoksemaan. Ei hengästytä eikä lopu energia kesken kaiken.

Verensokerin heilahtelu ja sitä kautta olotilan äkilliset muutokset jäävät vähiin. Ei valvota yöllä sokeritasapainon vaihtelu ja sen aiheuttama murehdinta, nimittäin sokeritasapaino vaikuttaa mielialaan huomattavasti. Eikä uniapneaa lihavuudesta, jolloin väsyttäisi "aivan sairaasti" päivisin.

Vähemmän huolta periytyvistä sairauksista, kuten sydän- ja verisuonitaudit, diabetes ym.

Kyllä, vaatteet näyttävät paremmalta ja niitä on helppo hankkia, kun valikoima on runsaampi.

Vierailija
12/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy tekemään hommia kyykyssä ja jaksaa roikkua niin pitkään, että palokunta ehtii paikalle.

Vierailija
13/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyempi elämä, vähemmän murehtimista

Huomattavasti virkeämpi olo, ei väsytä samalla tavalla edes pimeimpänä talviaikana, Jaksaa paremmin töissä ja kotona.

Helppo lähteä pitkälle lenkille, jopa juoksemaan. Ei hengästytä eikä lopu energia kesken kaiken.

Verensokerin heilahtelu ja sitä kautta olotilan äkilliset muutokset jäävät vähiin. Ei valvota yöllä sokeritasapainon vaihtelu ja sen aiheuttama murehdinta, nimittäin sokeritasapaino vaikuttaa mielialaan huomattavasti. Eikä uniapneaa lihavuudesta, jolloin väsyttäisi "aivan sairaasti" päivisin.

Vähemmän huolta periytyvistä sairauksista, kuten sydän- ja verisuonitaudit, diabetes ym.

Kyllä, vaatteet näyttävät paremmalta ja niitä on helppo hankkia, kun valikoima on runsaampi.

Hmm... Hoikkana laihaläskinä olin todella huonokuntoinen. Tupakkaa paloi ja alkoholia kului. 162/55. Nyt painan 65 kg ja olen paljon paremmassa kunnossa henkisesti ja fyysisesti. 

Vierailija
14/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harvemmin verenpainetta, kolesteroolia, sydänvaivoja...

Höpö höpö. Ei ole niin sairaita kuin hoikat. Ja se niiden hämmästys kun ne ei löytynytkään ikuisen elämän salaisuutta

Vierailija
15/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyempi olo, vähemmän nälkä, parempi mieli, paaaljon pienemmät kuukautiskivut, ei särkyjä ja kolotuksia, parempi uni ja virkeämpi olo aamulla, ei uniapneaa ja makkarinkin puolella juttu kiinnostaa paljon enemmän. Ja ah kun pääsee vaateostoksille mallin mitoissa. :)

Vierailija
16/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On keho kuin kauniilla klassisella patsaalla.

Ihmisille ei tule mielikuvia miten sä joka päivä vaan haalit herkkuja ja vetelet niitä.

Vierailija
17/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoiset ovat terveempiä kuin laihat. Tämä on fakta. 

Vierailija
18/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää usein paremmalta kuin liikalihava.

Vaatteet sopivat kauniisti.

Ei hävetä lainkaan rannalla bikineissä.

Helpompi aloittaa kuntoilu kun tavoitteena ei ole vain painonpudotus.

Vierailija
19/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä se, että mun itsetunto pysyy parempana, kun tiedän että oma mies katselee ja kerään kadullakin katseita vierailta miehiltä (ja joskus jopa naisilta). Kyllähän tuo aina piristää päivän kun taas kerran 2 lapsen äitinä huomaa edelleen olevansa kaunis ja haluttu.

Paitsi naamasta. 

Vierailija
20/78 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon aina ollu hoikka (voin syödä mitä vaan, enkä liho) mutta kaunista ei minusta saa millään. Kun kasvot ovat rumat, hoikka kroppa ei tee siitä kaunista. Ja ei se hoikkuus välttämättä takaa vartalonkaan kauneutta. Mulla on isot roikkuvat tissit ja lättänä perse. En tod. näytä bikineissä hyvältä!!

t.170/56

Ootko myös liikkunut paljon ,aina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä