Missä maassa haluaisit asua?
Jossain muualla kuin Suomessa, Suomea ei saa nyt sanoa.
Mulle kelpaisi Yhdysvallat ja sieltä vaikka Florida.
Kommentit (42)
Hah, sanoinpas!
Jos olis ihan pakko asua jossain muualla, niin ehkä Englannissa, Saksassa tai Ranskassa. Ehkä Saksassa, Hampurissa.
olen jo noissa asunutkin ja voisin palata :)
Asuin Ruotsissa melkein 20 vuotta, enkä lähtis takaisin.
Voi kuulostaa oudolta, mutta siellä lasten kannalta mielestäni moni asia esim. Espanjaa paremmin.
kulloinkin olen asunut.
Nyt menossa kahdeksas maa, kohta muutan yhdeksänteen maahani.
Ympäri palloa olen asunut.
Viihdyn täällä Irlannissa erinomaisesti, mutta jos pitäisi muuttaa pois, muuttaisin ilman muuta Suomeen.
Uusi-Seelanti ja Australia voisivat myös olla kivoja paikkoja asua.
Sanon kiellosta huolimatta, koska en asu Suomessa, vaikka haluaisin.
maassa kuin nykyinen kotimaamme belgia. mutta työni haluaisin pitää.
takaisin britteihin jos jonnekin pitäisi muuttaa. Onneksi ei tarvitse.
oletko lukenut jotain lomabrosyyriä vai mistä tällaisen latteuden keksit? se on ihan hirveän vaarallinen paikka aikuisillekin :D
oletko lukenut jotain lomabrosyyriä vai mistä tällaisen latteuden keksit? se on ihan hirveän vaarallinen paikka aikuisillekin :D
Esim. äitiysloma 12 kk, koulu alkaa 7-vuotiaana, lapset voivat mennä yksin ulos (ei kidnappauksia tms.), kadulla uskaltaa yölläkin liikkua. Ehkä sinulla on se tieto vain lomabrosyyreistä, Bulgaria ei ole vain Sunny Beach.
mä olen meistä varmaan se, joka on viettänyt siellä useampia kuukausia ja tuntee ihan tavallisia ihmisiä...
Esim. äitiysloma 12 kk, koulu alkaa 7-vuotiaana, lapset voivat mennä yksin ulos (ei kidnappauksia tms.), kadulla uskaltaa yölläkin liikkua. Ehkä sinulla on se tieto vain lomabrosyyreistä, Bulgaria ei ole vain Sunny Beach.
Oikeesti taalla nykyisessakin asuinmaassani on lapsille turvallisempaa kuin monissa osissa Suomea, mutta sitahan ei kukaan suomalainen usko. Ja tasta syysta nimenomaan asumme taalla, jotta lapset saavat turvallisen lapsuuden. En aio kuitenkaan paljastaa missa asumme.
tosin vois sitä muuttaa maahan jossa ei tarvi maksella veroja.
Pystyykö tavallinen duunari saamaan samanlaisen elintason kuin Suomessa?
GA USA!! Suomessa on niiiiin kylmä..
muuttaa uudelleen Saksaan tai Ruotsiin, miksen myös Tanskaan...