Miksi te tungette pillifarkut jalkaan,
vaikka ne eivät sovi teille? Siis monilla ihmisillä on vartalotyypistä riippumatta nyt pillifarkut, koska ne on muotia.
Pillifarkut näyttää typeriltä aikuisella naisella, jolla on yhtään lantiota tai reisiä. ne sopii teinin vartalolle, ei aikuiselle.
Eräskin äitituttuni on synnyttänyt n. kuukausi sitten ja meni ostamaan pillifarkut itselleen. Vähän armoa vartalolle, kiitos! Näyttää kauhealle.
Toinen äitituttavani, ikää melkein 30 osti sellaiset, vaikka lantiota ja reisiä löytyy.
Ei ne housut tee teistä nuoria, vaan tyhmän näköisiä.
Katsokaa peiliin! Mulla on painoindeksi 18 ja sili en tunge pillifarkkuja jalkaani, koska ne näyttävät kauheille. Jalkani eivät kuitenkaan ole teinin tikut, vaan reisissä on hieman tavaraa, joten ne eivät minulle sovi. Nään sen peilistä.
Kommentit (68)
ja usko tai älä, näytän hyvältä. Ei niitä voi minkä tahansa yläosan kanssa laittaa, mutta jos on vähänkään tyylitajua niin osaa käyttää niitä nii, ettei näytä tyhmältä. Tosin ei ne enää ole muotia, mutta tykkään kuitenkin. Paremmin ne mulle käy kuin leveet lahkeet. Ja boot cut on jotenkin niin tylsä. Ei mullakaan mikään teinin kroppa ole, mutta olen ihan timmissä kunnossa, enkä häpeile itseäni. Eikä kyllä kenenkään muunkaan pitäisi. Joka kroppatyypille löytyy sopivat vaatteet ja tärkeintä on kuitenkin se miten ne kuteet kantaa.
Eikä mullakaan ole mitään paino-ongelmaa, mutta itsekritiikkiä löytyy sen verran, että kolmekolmosena en lähde enää teinimeininkeihin mukaan.
sopivaa tehdä näin. Ei se ole kuule itsekritiikkiä vaan pelkuruutta. Pelkäät syvällä sisimmässäsi käyttäytyvästi sopimattomasti ja kahdehdit itsesi hämähäkin seittiin, mihin tukehdut sitten vanhana.
Kun olet 80 niin mietitkö, että onneksi jätin monta juttua kokeilematta kun olin jo 30 vuotiaana niin vanha, ettei se ollut sopivaa.
Pitkä elämä tulee sinulle eteen jos nyt jo ajattelet koko ajan, mitä uskallan tehdä.
pillifarkut näyttävät useimpien päällä niin kovin kamalilta niin kertokaapas minkälaisia farkkuja tulisi käyttää saappaiden kanssa? Vain pillifarkuissa lahje mahtuu sinne saappaan varren sisälle kauniisti.
Silläkin on eroa, ovatko farkut vain kapean malliset vaiko jalkoja nuolevan tiukat. On olemassa myös "semipillejä", itse löysin tällaisen pukevan kapean mallin Sandilta. Ja taatusti sopii nelikymppisellekin ja mahtuu saapikkaisiinkin.
kuin että jos on normaali housut jalassa. Itse olen hoikka, mutta en jostain syystä pystyisi laittamaan pillejä jalkaan, saako niitä edes pois jalastakaan ilman kenkälusikkaa:D Saattaisivat tosin olla ihan hyvännäköisetkin mun päällä, vaan enpä aio kokeilla kuitenkaan.
myös pukeutumisen suhteen. Jos joku haluaa laittaa ylleen vaatteita, jotka miellyttävät, ei se ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuule; on ihan SINUN mielipide ja makusi!
Minulla on iso kaunis perse ja tykkään sitä esitellä muille.
Ei kiinnosta minua sinun sairas minäkuva, ap.lla varsinkin! Reppana on kuivan kesän kala eikä uskalla esitellä muotojaan. :`(
Ihan tuli tippa silmäkulmaan!Minä olen kolmekymppinen, synnyttänyt nainen, olen sinut itseni kanssa ja pukeudun niinkuin minusta tuntuu hyvältä.
Teitä nihkeitä mustasukkasia ämmiä vaan ahdistaa kun miehenne kääntyy katsomaan vielä vähän MINUN herkullista peppua! Ei sille voi mitään, koska olen vaan niin ihana näky. Teidän kannattaisi päinvastoin hoitaa oma päätänne että olisitte tyytyväisiä omaan kehoonne.T. BMI 27
Olen iloinen puolestasi, että olet niin ihana näky. Pikkuisen käy kuitenkin sääliksi tuo korvienväliosastosi, minkä heikkous niin selvästi kirjoituksestasi tulee esiin.
Jaahas AP olet taaspuhelemassa ihan tyhmiä. kaikki saa pitää sellaisia housuja kuin tahtoopi>!!!Että daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa