Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te tungette pillifarkut jalkaan,

Vierailija
02.10.2010 |

vaikka ne eivät sovi teille? Siis monilla ihmisillä on vartalotyypistä riippumatta nyt pillifarkut, koska ne on muotia.

Pillifarkut näyttää typeriltä aikuisella naisella, jolla on yhtään lantiota tai reisiä. ne sopii teinin vartalolle, ei aikuiselle.

Eräskin äitituttuni on synnyttänyt n. kuukausi sitten ja meni ostamaan pillifarkut itselleen. Vähän armoa vartalolle, kiitos! Näyttää kauhealle.

Toinen äitituttavani, ikää melkein 30 osti sellaiset, vaikka lantiota ja reisiä löytyy.

Ei ne housut tee teistä nuoria, vaan tyhmän näköisiä.

Katsokaa peiliin! Mulla on painoindeksi 18 ja sili en tunge pillifarkkuja jalkaani, koska ne näyttävät kauheille. Jalkani eivät kuitenkaan ole teinin tikut, vaan reisissä on hieman tavaraa, joten ne eivät minulle sovi. Nään sen peilistä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ja treenatut pohkeet on kroppani paras kohta, enkä todellakaan niitä ala piilottamaan, vaikka pituutta alle 170cm onkin. Lantion ja yläreisien muodot saa kauniisti piiloon sopivalla yläosalla, jolla saa myös korostettua hoikkaa vyötäröä. En ole teini.

Vierailija
42/68 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihmeessä jatkossakin! Sopivat varmasti paljon paremmin sulle kuin niille pitkille sotanorsuille joilla usein myös pillejä näkee :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä pillifarkut nimenomaan näyttävät hyvältä lähes jokaisen päällä, jos ovat sopivan kokoiset.

Vierailija
44/68 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pillifarkkuja, vaikka ei ne nyt varmaan ihan kamalata mun päällä näyttäisi. En vaan ehdoin tahdoin halua esitellä huonoimpia puoliani. Sen takia en ymmärrä, miksi muut reitevät naiset käyttävät pillifarkkuja.

"Mulla on paksut reidet, mutta ne naiselliset! Oleniiden kanssa sinut!"

Vierailija
45/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI LUOJA ! kui pinnallist ? ei niil vitun jalkojen koolla oo mitää välii . säki saatat näyttää vitumoiselt harakalt , mut ei sulle varmaa tulla sanoo et tee itsari . joten annan ihmisten pukeutua nii miten haluu . vitu urpo

Vierailija
46/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoni on 40-42. Ajattelin aluksi, kuten sinäkin. Sitten löysin itselleni pillit, missä leikkaukset meni niin, että kavensivat jalkojani. NYt omistan jo kolmet ja pidän pillejä lähinnä tunikojen kanssa ja näytän mielestäni huomattavasti hoikemmalta kuin normaali farkut jalassa.

Vierailija
47/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minä noudatan ja hyvin menee :) Pillifarkkuja en omista, mutta farkkulegginsit kyllä. Pitkän paidan ja saapikkaiden kanssa näky miellyttää omaa silmääni.

Ja painoindeksi on yli 30 :P Pituuttakin vain 160cm.

Vierailija
48/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin itsestä hyvältä tuntuu välittämättä toisten mielipiteistä tai katseista tuon taivaallista.

Itse asun keski-Euroopassa ja meillä kroppien muodosta huolimatta slim on se vallitseva leikkaus housuissa, niin farkuissa kuin suorissakin housuissa. Eri asia sitten on vetää hurjan kireät slimmit jalkaan niinkuin Suomessa teinit..

Sinullekin tekisi hyvää uskaltaa pukeutua muodin mukaan tai ainakin avartaa käsitystäsi siitä, miten kukakin "voi" pukeutua.

Vierailija
49/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tikkujalat. Jos on oikean muotoinen, eli siis perse löytyy, ja lantio ja vyötärö oikeissa kohdissa, oikean muotoisena, silloin ne sopii. Ei pallolle tai tikulle. Itse olen 90-60-90 ja painoindeksi n. 20 ja minusta n sopii minulle. Vaikka persettä siis löytyy, niin muodot on oikeissa paikoissa.

Vierailija
50/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todella laita jalkaani pillifarkkuja (enää ;) Oli ne kerran ennenkin muotia) Mä näytän semmosissa vain nälkiintyneeltä luurangolta...

ja mullakin BMI 18

Juu ei todellakaan mitään pillifarkkuja... (Sillon 14-vuotiaana ne oli "pakolliset" XD)

Vierailija
51/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisella naisella, joka ei ole mikään nälkäkurki ja muotoja löytyy, fillifarkut on jees. Itse pidän muiden ajatuksista huolimatta pillejä, koska itse niistä pidän. Pirun kätevät talvella, kun voi vetää ihanat muhkeat topatut saappaat siihen päälle. Työssäni, kun joudun ravaamaan ihmisten kodista kotiin niin eipähän kastu lumessa lahkeet.

Vierailija
52/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mää oon 48v ja oon käyttänyt pillifarkkuja ikäni. Aivan sama, mikä on muotia tai on olematta.

nahkatakki ja pillifarkut. Ja mulle on ollut aivan sama, mitä muut ajattelee. Ja mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän ajattelen.

Juu ja tukkaakaan en ole leikkauttanut lyhyeksi, vaikka monta kertaa on mainittu, että aikuisella naisella pitää olla lyhyt tukka kun se nuorentaa.

Vierailija
53/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oikeasti sovi jos on lanteita ja reisiä. Hyvältä näyttävät poikamaisella vartalolla.

Itselläni on poikamainen vartalo siinä mielessä, että takapuoleni ja reiteni ovat hoikat (kaikki mahdollinen ylimäätäinen tulee vatsaan ja olen rintava). Pillifarkut + tunika; avot.

Vierailija
54/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla malleilla on ohuet länkisääret ja hyvältä näyttää!

Länkisäärille esim. pillifarkut eivät sovi, vaikka jalat olisivat kuinka ohuet.

Vierailija
55/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan niin on että reitevälle ja lanteikaalle ne ei tee oikeutta! Hoikille nuorille tytöille sopii. Ostin työille 4,5 ja 2,5 vuotiaat pillifarkut tarjouksesta ja voi luoja vaikka tytöt niin laihoja niin on ne vaikea saada jalasta pois:D Vanhempi tyttö tykkää pitää niitä, nuorempi on sellainen kukkakeppi että ei tahdo pysyä jalassa. En voisi kuvitela itselläni päällä:D Poikamaiselle vartalolle sopii minunkin mielestäni ja ehkä just ja just tunikan kanssa lanteikkaalle naiselle.

Vierailija
56/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kireät ja tiukat on aivan kamalan näköiset kenellä tahansa.

Vierailija
57/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule; on ihan SINUN mielipide ja makusi!

Minulla on iso kaunis perse ja tykkään sitä esitellä muille.

Ei kiinnosta minua sinun sairas minäkuva, ap.lla varsinkin! Reppana on kuivan kesän kala eikä uskalla esitellä muotojaan. :`(

Ihan tuli tippa silmäkulmaan!

Minä olen kolmekymppinen, synnyttänyt nainen, olen sinut itseni kanssa ja pukeudun niinkuin minusta tuntuu hyvältä.

Teitä nihkeitä mustasukkasia ämmiä vaan ahdistaa kun miehenne kääntyy katsomaan vielä vähän MINUN herkullista peppua! Ei sille voi mitään, koska olen vaan niin ihana näky. Teidän kannattaisi päinvastoin hoitaa oma päätänne että olisitte tyytyväisiä omaan kehoonne.

T. BMI 27

Vierailija
58/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tunkiskin ne bootcuteihin tai mihin tahansa housuihin. Se kenellä on selluloosaa takalistossa, näyttää rasvamakkaralta kaikissa pöksyissä, ei sitä asiaa kaunistella millään farkuilla... mielestäni ihan sama, tunkeeko itsensä pilleihin vai bootcuteihin... laiha on laiha kaikissa, hyväkroppainen on hyväkroppainen kaikissa pöksyissä, läskijalka pysyy läskijalkana housuista huolimatta.

Vierailija
59/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun painoa on 50 kiloa ja reidet sopusuhtaiset ja peppu kaunis, niin miksen käyttäisi.

Vaikka ikää onkin 43 vuotta.

Vierailija
60/68 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat ja persjalkaiset teinit änkeen pillit jalkaan puhumattakaan aikuisista...huh-huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi