Sinä 165cm pitkä, paljonko painat?
ja oletko itsesi mielestä:
-hoikka
-normaali
-vähän pullea
-lihava
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:40"]165cm, painoa 58kg ja rv 38 meneillään. :)
[/quote]
Miten teillä joillakin ei nouse paino? Paljonko on tullut kiloja? Liikutko paljon?
[/quote]
Vakipainoni on 52, eli 6kg tullut painoa. Eipä ole neuvolassa sanoneet että liian vähän painaisin. Vauvan painoarvio 3600g. Lenkkeilen päivittäin noin 4km yhteensä koirien kanssa.
56 kg, olen päässyt lihomaan kolmisen kiloa. Toki vielä aivan normaali.
166 cm, 72 kg. Kuopus 4 kk. 68 kg painoin ennen kuopusta ja se oli mulle erittäin hyvä paino, nyt siis hieman pullea. No, tiedän pääseväni takaisin tuohon samaan painoon, kun palaan töihin, joten ei stressiä!
164/ 91kg
Olen mielestäni reilusti ylipainoinen
163cm/53kg, Olen mielestäni hoikka/normaali. Lihaksia löytyy myös. Voin pukea päälle mitä tahansa ja näytän ok.
165 cm pitkä ja painan 56 kg. mielestäni olen hoikka, läskiä ei siis juurikaan ole, enemminkin lihaksia, mutta löytyy minultakin hiukan selluliittia reisistä, ikää on 32 v. Raskaus ei jättänyt jälkiään :)
Olen 165cm ja 56kg, normaaliksi koen itseni. Nuorempana luulin lihavaksi ja painoin saman verran, mutta lukion jälkeen tajusin että lihavuus on kyllä pään sisällä ja nyt olen tyytyväinen painooni.
Muiden vastauksia lukematta:
72 kiloa, pullea, melkein lihava. Ikilaihduttaja olen, mutta nyt aion 62 kiloon pudottaa. Silloin olen hoikka. (Tosin, näkemykseni on, että juutun 65 kiloon, ja aion olla siihenkin tyytyväinen.)
164cm pitkä ja 50kg normaali. Käyn salilla joten painoa tullut pari kiloa lisää mutta olen timmimmässä kunnossa kuin puolivuotta sitten👍
Itse olen 166cm pitkä ja painan 46kg 13v tyttö niin oonko minä alipainonen jos oon niin paljonko
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:52"]58... yhyhy on tullut herkuteltua jouluruualla ja karkeilla ja näkyy selvästi. Yleensä 55.
[/quote]
Ainiin. Hoikka yleensä nyt vähän pullea mahasta.