Sinä 165cm pitkä, paljonko painat?
ja oletko itsesi mielestä:
-hoikka
-normaali
-vähän pullea
-lihava
Kommentit (93)
Bmi:n mukaan olen ylipainoinen.
-20 kg työn alla
kyllä musta tolkuton valas eikä "vähän pullea". Haloo.
RV.32 ja painoa 68kg ja olo on pullea. Normaalitilassa 57kg ja hoikka olen.
ja löysää makkaraa löytyy mahasta! oma vikani kyllä!!
:D
ja olen mielestäni vähän pullea. Olin vielä kesällä 62kg mutta lopetin tupakoinnin ja painoa tuli tuo 3kg lisää. Sellaiset 60-62kg olisi sellainen paino, jossa näytän oikeasti hyvältä.
Mua ei enää haittaa pieni pömppikseni ja leveä lantio. Eikä haittaa miestäkään :)
ja 56 kg. Kysyttiin omasta mielestä joten vähän pullea. Realistisesti kai normaali.
65,5kg on painoa ja olen mielestäni normaali, monen mielestä hoikka. N. 3kg koitan saada laihdutettua, jotta olisin aivan tyytyväinen ulkomuotooni.
Olen painanut myös 52kg ja kuvista näkee, että silloin olen ollut LAIHA.
Muuten ok eikä numerot haittaisi mutta se Maha :( Vyötärönympärys tossa 90cm pintaan.
Haluaisin takas sen 58kg mitä pidin pikkuisen pulleana silloin joskus teininä ;)
mutta onhan toi nyt huvittavaa, että joku 80-kilonen luulee olevansa "vähän pullea". täällähän on montai 60-kiloistakin "vähän pulleaa".
Nyt raskaana 80, ennen raskautta 65.. olin mielestäni hieman pullea, mutta ihan tyytyväinen..
67 kg normaalipaino tällä ruumiinrakenteella.
60 kg tai alle, lähinnä nälkiintynyt ajokoira.
Masennuslääkkeet nosti mun painon vuodessa 58kg:sta yli 70 kiloon. Läski mikä läski. Mitkään vanhat vaatteet ei mahdu päälle. Nyt pelkään, että talvella lihon lisää. Lääkkeitä pitää syödä ainakin ensi syksyyn asti :(
Koskaan aiemmin ei ole (raskautta lukuun ottamatta ) ollut paino yli 60 kilon.
Painoa on tässä saatu hilattua alaspäin mukavasti. Olin se tolkuton valas. Nyt todellakin vähän pullea.
Et voi näkemättä sano amitä kukin on. Paino voi kertyä moneen paikkaan. Jollain se näkyy selvemmin ja toisilla ei. 2 samanpituista ja painoista rinnakkain harvemmin näyttää tasan samanlaisilta.
5 kiloa on lähtenyt keväästä, mutta vielä 5 pitäis lähteä, että olisin tyytyväinen. Olo on pullea, bmi 25.3 eli lähes normaali.
Nykyisillä rasva- sekä luustolihasprosenteillani olen hoikka, olen siis naiseksi keskimääräistä selvästi lihaksikkaampi. Lisäksi D-kupin rinnat, jotka painaa. Vaatteet päällä näytin suunnilleen samalta 50-kiloisenakin, mutta silloin olin ns. laiha läski eli kilot ihan väärissä paikoissa. Nyt litteä vatsa, timmit käsivarret ja reidet, hoikat sääret ja muodokas takamus. Olen tyytyväinen. :)
-normaali
-housut kokoa 36 tai 29 tuumaa ja tuppaavat olemaan väljiä
Hieman pullea. Noin 5 kg pois, niin olisin normaali. Hoikkaan en enää edes jaksa pyrkiä. :)