Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ajelee pimpulin kun menee synnyttämään?

Vierailija
01.10.2010 |

Vai menettekö rämemajavana?

Selitykseksi ei kelpaa ettei yletä tai ei näe paikkoja. Peilit on keksitty ja monilla on kumppani.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisuudessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin, eikä sitä synnytyssalissakaan enää nykyään ajella.

Vierailija
2/97 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten viisastuin ja ajelin seuraavat kolme kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kukaan valittanu, lapset on syntyneet ihan normisti alateitse eikä ole karvat jarruttanu.

Vierailija
4/97 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse ajella, enkä ajatellut ottaa laitokselle mukaan. mies voi tarvita sillä välin, kun olen poissa. turha ostaa siksi aikaa toista pimpulipakettia, kun synnärillä niitä kuitenkin on joka nurkassa.

Vierailija
5/97 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvojani pois ajellut. Siistinyt kuitenkin ole vuosia ja tätä tapaa myös jatkoin, vaikka raskaana olinkin ja synnytys tuli.

Vierailija
6/97 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin siinä selitystä tarvitaan? Vai riittääkö selitykseksi, että ei huvita, ei jaksa, ei viitsi, ei koe sitä tarpeelliseksi, ei ehdi. Ei ole kyllä kummallakaan kerralla tullut kukaan kysymään mitään selityksiä eikä etukäteen ole edes valmennuksessa ohjeistettu ajelemaan yhtään mitään.

Vierailija
7/97 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähettäköön kotiin synnyttämään.

Vierailija
8/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole herkkua jos kätilöt kiskoo niistä karvoista!

Vierailija
9/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikäytäntö bakteerien torjumiseksi.

Vierailija
10/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun kärvistelyn rinnalla.

t. esim epparin leikkauskaan ei tuntunut yhtään miltään siinä suunnattomassa paineessa.

Vierailija
11/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinhän nuo on ulos tulleet ilman ajeluakin. Eikä käännytetty kotiin ajelemaan.

Vierailija
12/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ollut ajellut etukäteen, eikä kyllä ajeltu talon puolestakaan =)

Vierailija
13/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai ajelin. Mutta ajelenhan mä muutenkin.

Olen sen sama joka valisti teitä käsisuihkuketjussa näsitä karva-asioista muun muassa. Ei ole minunkaan kiva tonkia töissä kenenkään karvoja, ja tiedän että on kätilölle paljon kivempi et olen huolehtinut siisteysasioista omatoimisesti.

Kamalia rämemajavia täällä. Mut teillä onkin sit varmaan tosi stylet ja puhtaat kodit, mä olen taas ihan huithapeli mitä tulee kodin järjestykseen..

Vierailija
14/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemään kaikenlaista. Tuskin ne karvat siinä pääroolissa on!

Vierailija
15/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemään kaikenlaista. Tuskin ne karvat siinä pääroolissa on!

Vierailija
16/97 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheesti täällä puhutaan siisteydestä ja hygieenisyydestä ja bakteereista kun on rämeikkönä, mutta mie oon huomannu, että ajeltuna saan paljon helpommin virtsatieinfektioita yhdynnän jälkeen. kun on puskaa, niin sinne virtsaputkeen ei mene sitä sinne kuulumatonta tavaraa niin helposti, luulisin. (ja kyllä, pesen itseäni, tiedän mikä on käsisuihku jne. olen vaan tosi altis tulehduksille).

Vierailija
17/97 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan niin turvonnut ja suonikohjuinen alapää että mietin vielä...

Vierailija
18/97 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti vaalea lyhytkarvainen kolmio. Mistä rämemajavista te puhutte?

Vierailija
19/97 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheesti täällä puhutaan siisteydestä ja hygieenisyydestä ja bakteereista kun on rämeikkönä, mutta mie oon huomannu, että ajeltuna saan paljon helpommin virtsatieinfektioita yhdynnän jälkeen. kun on puskaa, niin sinne virtsaputkeen ei mene sitä sinne kuulumatonta tavaraa niin helposti, luulisin. (ja kyllä, pesen itseäni, tiedän mikä on käsisuihku jne. olen vaan tosi altis tulehduksille).

Karvojen tehtävä genitaalialueillahan on nimenomaan _suojata_ niitä herkempiä alueita. Ymmärrän jos tikataan, että voidaan suosia karvojen ajelua, mutta miksi sitäkään tulisi tehdä etukäteen. Synnytystä tuskin haittaa, epäilen että ihmiskunnan historiassa alapääkarvojen ajelu on aika uusi asia. :D

Vierailija
20/97 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulen puhuttavan, että kätilöt ajelee. Itellä kaksi ekaa syntyi karvaisesta aukosta, enkä todellakaan mitään moitteita saanut, saatika että kätilö olis ruvennu ajelemaan??? Mutta ei kai se ihan huhuakaan voi olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi