Kuinka moni ajelee pimpulin kun menee synnyttämään?
Vai menettekö rämemajavana?
Selitykseksi ei kelpaa ettei yletä tai ei näe paikkoja. Peilit on keksitty ja monilla on kumppani.
Kommentit (97)
Kuten kolmeen edelliseenkin synnytykseen. Myös odotusajat mukavammat ilman karvoja.
ja jos pitää paljaana olla niin jaa...kai se sitten kuuluu niiden toimenkuvaan jos ei asiasta aiemmin mainita..palkkaahan ne siitä saa
ajelen muutenkin 1-2 kertaa viikossa mahasta huolimatta (tuntoaisti sormissa pelaa silti vaikka en näe) ja uskon että melko kalju olen sittenkin kun synnytys alkaa! Korkeintaan parin päivän sänki jos en ole ehtinyt juuri ajaa!
En tiedä mikä teitä ämmiä täällä vaivaa mutta aikuisen naisen vittu ei ole mikään saatanan "pimpuli". Jos olisin mies, en edes kuvittelisi naivani jotain idioottiakkaa, joka kutsuu värkkiään typerästi "pimpuliksi".
Ruskea sillinhajuinen lerpattava rämemajava, jota kutsutaan hellästi pimpuliksi tai Aavikon Ihanaksi Keitaaksi...
Ei vaan, täysin samaa mieltä. Tosin se, että tääällä käyttää jotain sanaa ei tarkoita, että sitä samaa käyttäisi kotioloissa.
ei kai sun käsivarret lyhene vaikka olet raskaana? Etkö sä yletä pesemään pimpuliasi ja peräaukkoasi? O_o
Päinvastoin kasvatan karvat synnytystä varten. Samoin olen aina tehnyt gynekäyntejä varten. En halua olla täysin "alasti" vieraan ihmisen edessä.
Parempi hieman ennen laskettua aikaa ajella. Vaikka olen ollut ilman karvoja lähes koko raskauden ajan. Myös kainaloista ja sääristä
Kauneushoitolat tekevät synnytykseen valmistautuneiden sokerointia joka päivä. Itse kävin 3 viikkoa ennen l-a:ta ja hyvin pysyi sileänä sinne synnytykseen asti. Maksoi 75 joten ei kamalan kallistakaan.
Tuskin aloittaja tosissaan kirjoitti, kun pohdiskeli "röpsärajaa". Yllättävän moni tämän tosissaan ottaa.
Mutta laittaako joku tosiaan 75€ alapäänsä karvojenpoistoon? Ja vielä ennen synnytystä, kun siellä ne tarvittaessa poistavat ne ihan viran puolesta? Pitäskö minun tämäkin uskoa?
75€ on sentään monelle meistä kuukauden ruokaraha, joten se siitä "kamalan kalliista".
ajele nytkään tämän neljännen kanssa. Ihan sama, jos kätilö joutuu pari karvaa sheivaamaan. Tosin ei minulta ole synnytyksissä mitään karvoja sheivattu, ainakaan toisen ja kolmannen lapsen kanssa.
Esikoisesta en mene vannomaan, kun jouduin istukan käsinirrotukseen ja se tehdään nukutuksessa, joten jos silloin sheivattiin, niin sitten sheivattiin. Ei mitään tietoa siitä.
pliis ajelkaa ennen synnärille tuloa...itteä ainakin etoo pelailla rämemajavien kanssa
Ei ole tarpeen millään tavalla, ei edes vaikka pitäisi välilihaa leikata. Useimmilla suomalaisilla naisilla on ihan kohtuullinen, söpö puska, ei mitään hirveätä rämemajavaa. useimpien ei edes esteettisistä syistä siis tarvitse ajella.
joten viisastuin ja ajelin seuraavat kolme kertaa.
Tuo olisi inhottava kokemus.. Ekaan menin karvattomana ja silloin koko odotusajan mieheni hoiti karvaniajelun ihan sair.lähtöön asti.
Sitte toisella kerralla olin käynyt vahauttamassa kosmetolokilla 3-4 viikkoa ennen synnytystä. Uutta kasvua ei ehtinyt tulla joten silloinkin olin posliinip.
Kai tähän kolmanteen sama tyyli((
Ajelin kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa kaiken pois ja sitten olen antanut vain kasvaa. Eipä ehdi enää kovin tuuheaksi viidakoksi kasvaa. Näin on raikkaampi. Odottelen tässä että synnytys vain alkaisi...
Oon menossa ekaan ultraan pian. Tehdään alakautta ja aion ennen sitä siistiä pimppini. Myös synnytykseen aion siistiä Tottakai. Hävettäis jos ois hirveen pitkät karvat ja niihinhän jäis tietysti limaa ja verta kiinni jne. Kyllä siistin! Jos en ison mahan kanssa itse kykene niin mies saa sheivata mut.
Kätilöt voivat sitten ajankuluksi vaikka letittää karvojani jos ei ole muuta tekemistä.
En mun ainakaan tarvi nähdä sinne, riittää kun sormilla tuntee missä karvoja :)