Mistä voi johtua jos kakka jää kellumaan?
Kommentit (10)
Senkö ansiosta olen aina ollut hoikka. Mun elimistö lykkii rasvat peräsuoleen?
Siinä vegenaisen mies petti naistaan hampurilaisen kanssa ja jäi kiinni, koska kakka kellui. Kyllä House tietää!
Toi kakkalista on niin vanha juttu! Se oli mun opiskelukämpän vessan seinässä ja mä aloitin opiskelut vuonna 94! Tuli nostalginen olo kun luin tuon listan uudelleen (se on ollut hukassa jo monta vuotta) ja se oli edelleen ihan sama mutta loppuun oli tullut viitisen kappaletta uutta tuttavuutta!
Toi kakkalista on niin vanha juttu! Se oli mun opiskelukämpän vessan seinässä ja mä aloitin opiskelut vuonna 94! Tuli nostalginen olo kun luin tuon listan uudelleen (se on ollut hukassa jo monta vuotta) ja se oli edelleen ihan sama mutta loppuun oli tullut viitisen kappaletta uutta tuttavuutta!
T: 12
Jos noin käy joka päivä,menisin lääkäriin
Olin masentunut miehen pettämisen takia, eikä ruoka maistunut.
Vielä kolmannenkin huuhtelukerran jälkeen se vain kelluu pöntössä. Hyvä Jumala, kuinka minä pääsen tästä eroon? Tämä kakka tulee useimmiten kylässä.
Muut kakkatyypit: http://personal.inet.fi/bailu/tiger/kakka.htm
naureskelin tätä ketjua ja menin vessaan. JA VESSANPÖNTÖSSÄ KELLUU JONKUN KAKKA!!!!!
Eli meiltäkin löytyy sellainen kakan kelluttaja! Vedin pari kertaa ja siellä se kelluu edelleen! HYIIIII!!!!