Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olet, jos olet nukkunut yöllä vain kolme tuntia?

Vierailija
01.10.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt

Vierailija
2/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnaa ei ole lainkaan eli hermot paukkuu pienimmästäkin ja se näkyy ja kuuluu; paiskon lapsia ja tavaroita ja kimmahdan ihan mitättömistä. Motorisesti kömpelö, astiat jne putoilee käsistä. Muisti pätkii, haen sanoja ja takeltelen. Lisäksi närästää ja särkee päätä. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidemmät valvomisputket aiheuttaa ongelmia

Vierailija
4/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoan koko ajan, ihan ilman syytäkin. Pyörryttää, sydän hakkaa, kurkku tuntuu kipeältä, en pysty keskittymään esim. ajamiseen, vaan olen hengenvaarallinen ratissa, itken, masennun, en tunne minkäänlaisia positiivisia tunteita.

Juu, yritän nukkua tarpeeksi pysyäkseni normaalien kirjoissa! : D Kunhan saan nukuttua 7-8 tuntia kunnolla, olen ihana ja hyvinvoiva ihminen kaikin puolin.

Vierailija
5/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppaan hihittemään.

Päätä voi vähän särkeä, sanat saattaa takellella ja ajatus kulkea tavallista hitaammin.

Vierailija
6/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis kyse vain yhdestä yöstä. Jos noin jatkuisi viikkoja tai kuukausia niin sitten tosi kireä.

Kun toinen lapsemme oli vauva, saattoi hyvinkin mennä öitä tunnin-kahden unilla, pelkästään vauva ei valvottanut mutta oli kaikenlaista trafiikkia, esikoisen takaisinkantoa omaan sänkyyn, miehen kanssa jutustelua ja vähän muutakin ;) Ja ihan hyvin jaksoin olla päivän, tein kotitöitä ja lenkkeilin jne.

Vierailija
7/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaistusta syystä sairaslomalle ja nukun iltapäivään asti.

Vierailija
8/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuo unimäärä tarkoittaa, että olen ollut baarissa. Muuten nukun tosi hyvin :) ja yleensä 8-10 tunnin yöunet.

Vierailija
9/9 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika varmasti muutaman tunnin päästä unessa... Mulle ei pääse kertymään univelkaa juuri ollenkaan siitä syystä etten yksinkertaisesti pysy hereillä!