Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä teidän mielestä kertoo?

Vierailija
23.09.2010 |

Lapsi kotona (kohta 6v) hyvin reipas, toimelias. Paljon kavereita, touhuaa kavereiden kanssa pihassa, käy eskassa (jossa vaan kehuttu). Itse olen kotona lasten kanssa, ja lapsella on melkein aina vaihtoehto että tuleeko mukaan vai jääkö kotiin. Oli sitten mies lähdössä jonnekin tai minä. Päättää milloin mitenkin. Omatoimisuutta harjoittelee paljon, ei minun patistamana, vaan omasta tahdostaan (suihkussa yksin, petaa sänkynsä...).

Nyt sitten lapsen isä, joka asuu pitemmän matkan päässä on kuulemma huolestunut lapsen takertumisesta itseensä. Ei ole normaalia, ja meillä täällä on jotain pahasti vialla. Kuulemma aina itkee ja vinkuu kun isä lähtee töihin, pitäisi saada nukkua isän vieressä, hyvä että wc:ssä saa yksin käydä...

Mistäköhän tämä voisi kertoa, pitäisikö mun huolestua. Meillä tällaista ilmiötä ei kyllä ole. Isän mielestä lapsi olisi terapian tarpeessa yms.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin sen pitää ollakin, pitää näyttää tunteensa ja osoittaa, että ero isästä on kurja juttu. Kun on siellä isällä, niin haluaa "tankata" tätä ja paljon, siellä äidin luona saa kotiäidistä kaiken "irti" ihan tavallisessa päivässä.

Ja kenelle se lapsi itkee ja vinkuu isän lähtiessä töihin? Eli viekö isä lapsen mihin hoitoon mennessään itse töihin, jos sinä olet kotiäitinä ja äitiviikot lapsen kanssa.

Vierailija
2/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joita on viikko joka kuukausi... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menee isälle, mutta on oikeasti mummon kanssa. Ja kun isä on kotona, isää täytyy "tankata". Mummo on varmaa ihan hyvä hoitaja, mutta isän seura olisi mukavampaa.

Lapsessa ei ole vikaa, isän asenteessa on.

Vierailija
4/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo käpertyminen on ihan normaalia, hyvä, että osaa ja uskaltaa tuoda sen esiin isälleen!

Vaikka teillä ei vaadita pärjäämistä, sitä lapsi teillä kuitenkin tekee, ehkä saadakseen arvostusta, hyvää palautetta tai vaan huvikseen, mutta se voi olla raskasta, ja isin luona saa olla vielä pieni ja tarvitseva, ei pärjäävä.

Toivottavasti isä ottaa kainaloon ja halii, auttaa jne, lapsihan osoittaa suurta rakkautta isäänsä kohtaan!

Vierailija
5/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isän kanssa ollaan hiukka eri mieltä. Mun mielestä aika normaalia, ja seurataan. Isän mielestä heti aika vaikka yksityiselle, ja hoitoon. Ja vika on tietenkin täällä meillä. Jota itsekin olen tässä nyt pyöritelly, että onko?? Onko meillä oikeesti jotain vialla että lapsen on paha olla?

Puhutaan kyllä lapsen kanssa paljon (myös isästä), mutta harvoin ilmaisee ikävää...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä