Miksi te kuvittelette että lainat on maksettu vasta 55-vuotiaana
tai että urakehitys on huipussaan vasta päälle neljänkymmenen? Eiköhän aika moni maksa lainansa jo kolmekymppisenä ja sama koskee urahuippuakin.
Kommentit (10)
Me maksettiin asuntolaina pois, kun oltiin 32-vuotiaita.
ja tulokset muotoillaan yleispätemättömiksi lauseiksi.
siis kolmekymppisenä laina on kokonaan maksettu? No joo tottakai joillakin voi olla näin, mutta en kyllä usko että "aika monella" kuitenkaan.
Sitä paitsi moni vasta ottaa ekan asuntolainansa siinä 30v korvilla.
Eikä kovin kummoinen ura ole jos huipulla ollaan jo 30 vuotiaana =)
Sitä paitsi moni vasta ottaa ekan asuntolainansa siinä 30v korvilla.
Eikä kovin kummoinen ura ole jos huipulla ollaan jo 30 vuotiaana =)
29 vuotta ja lainaa 130 000 euroa. Tuskin on vuodessa maksettu näillä tuloilla.
iässä yliopistosta valmistuva (jossain noilla kieppeillä Suomessa käsittääkseni yliopistosta noin keskimäärin valmistutaan) olisi uransa huipulla n. 30-vuotiaana.
Itse valmistuin jo 23-vuotiaana, ja nyt 38-vuotiaana olen kyllä hyvässä asemassa, mutta on minulla vielä suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Kuvittelisin, että tuon "huipun" saavuttaisin joskus 45-50-vuoden välillä, kun lapsetkin ovat vähän kasvaneet.
Ja juu, asuntolainaakin on vielä, tai paremminkin taas, kun ostimme juuri uuden ja entistä tilavamman asunnon.
Ei pidä paikkaansa. Nykyään se otetaan jo 22-vuotiaana.
tosissasi? Mikäs pankki opiskelijoille antaa asuntolainaa? Vai puhutaanko tässä sittenkin opintolainasta?
Ei pidä paikkaansa. Nykyään se otetaan jo 22-vuotiaana.
tosissasi? Mikäs pankki opiskelijoille antaa asuntolainaa? Vai puhutaanko tässä sittenkin opintolainasta?
22-vuotiaana jo olleet kolme vuotta työelämässä. Hörhötutkintolaisille tulevaisuudessa tuskin lainaa myönnetäänkään, kun eivät saa töitä.
joskus 75-vuotiaana =)