Miten Cerazette toimii, onko laatassa lumepillereitä?
Tietääkö joku, että onko Cerazette-minipillereissä esim. 7 lumepilleriä jossain kohti laattaa? Vai ovatko kaikki pillerit ehtaa tavaraa ja menkat tulevat jos tulevat? Mulla kohta eka laatta loppupuolella, eikä ole ollut mitään tiputtelua tai muuta vuotoa, mutta voiko sellaista tulla laatan loppumisen ja toisen aloittamisen aikana? Vai milloin menkat noiden kanssa tulevat (olettaen, että on säännölliset menkat)?
Kommentit (6)
Cerazetten ominaisuus on se, että vuodoista tulee epäsäännöllisiä. Se, mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, on yksilöllistä.
Mulla se tarkotti sitä, että parin ekan kuukauden aikana tuli niukat menkat kolmen viikon välein ja pientä tiputtelua harvoin. Kolmen kuukauden kohdalla oli niukkaa vuotoa liki kolme viikkoa, minkä jälkeen pari puhdasta viikkoa. Seuraavat kolme–neljä kuukautta tiputteli / oli niukkaa vuotoa joka viikko päivänä tai parina. Koska tahansa saattoi olla pikkarit sotkussa, olipahan olo kuin teinillä, jonka menkat on alkaneet ja kierto vakiintumaton. Kahdeksas ja yhdeksäs kuukausi: ei mitään, ei tiputtelua, ei vuotoa.
Tämä on nyt siis yhdeksän kuukauden käytön jälkeen tilanne, toivottavasti ei palaa siihen kamalaan ennustamattomaan veritilanteeseen.
Eli siinä missä yhdistelmäpillereiden kanssa se vuoto tuli enemmän tai vähemmän tauon aikana, niin näiden kanssa se siis voi tulla milloin vaan? Ok, odotellaan ja katsellaan. ap kiittelee
sinä aikana 2 menkat jotka kestänyt n.10 pvää. Ei todellakaan ole mitään lumepillereitä mukana. Kierto reagoi eritavalla eri ihmisillä. Mulla ei mitään tiputteluvuotoja ole ollut.
oon syönyt niitä nyt viitisen vuotta. Eka puoli vuotta jatkuvaa tiputtelua, mutta jatkoin syöntiä, kun terkka totesi, että nää on pitkäjännitteisten ihmisten pillerit ja sinnikkyys usein palkitaan: )
Mulla on about 2 pv vuodessa pienenpientä tuhruvuotoa, that`s all! Eli aivan ihanaa! Aikaisemmin ongelmana oli yli viikon runsaat kuukautiset: )))
Mulla on about 2 pv vuodessa pienenpientä tuhruvuotoa, that`s all! Eli aivan ihanaa! Aikaisemmin ongelmana oli yli viikon runsaat kuukautiset: )))
Sopis kyllä mullekin! :) ap
Ite alotin pillerit ekana vuotopäivänä vuoto kesti 7 päivää oli viikon pois ja sit vuosin 2 kk. nyt taas olen ollu vuotamatta saapi nähdä kauanko tätä nyt kestää.