Mikä sinua ottaa eniten päähän juuri nyt?
Kommentit (37)
ainaisesta ja samasta ongelmasta. oli se mikä tahansa ateria niin 2v. lapseni saa AINA kaadettua maitomukinsa nurin ainakin kerran ruokailun aikana. se on vaan pakko kaataa. heiluu ja huitoo pöydässä että se muki kaatuu( ei tietty tahallaan) mutta tuossa just taas itkien vauvamahani kanssa konttasin maitolätäkössä siivoomassa!
joka aktivoituu mielenterveysongelmiensa vuoksi joka vuosi tähän samaan aikaan. Olen lapsen luokanohjaaja kolmatta vuotta ja tämän syksyn ryöpyn olen päättänyt jaksaa sillä ajatuksella, että ensi vuonna ko. oppilaat eivät enää ohjattavinani ole.
Eniten se ettei mies voi tuoda paria purkkia maitoa ja kissanruokaa mukanaan töistä tullesta. On siis töissä automarketissa eli ei luulisi olevan kovin suuri vaiva töistä lähteissä mukaan napata ja poistua kassan kautta.
Kuulemma ei ehdi ja kurja kuljettaa niitä pyörällä. Mun helpompi hänen mielstään pakata 3 pientä lasta autoon ja ajaa SIIHEN SAMAAN KAUPPAAN missä hän on töissä ja hakea mitä tarvitsen. Huoh...
ainaisesta ja samasta ongelmasta. oli se mikä tahansa ateria niin 2v. lapseni saa AINA kaadettua maitomukinsa nurin ainakin kerran ruokailun aikana. se on vaan pakko kaataa. heiluu ja huitoo pöydässä että se muki kaatuu( ei tietty tahallaan) mutta tuossa just taas itkien vauvamahani kanssa konttasin maitolätäkössä siivoomassa!
vituttaa. Kuten aina. Melko kusipäitä perseennuoleskelijoita ne ovat. Ruskea kieli on ryhmätyötaidoista oleellisin.
ja 2. flunssa - taas!, minkä takia en pääse edes lenkille, eikä laihdutus oiken onnaa.
no ihan siitä syystä en itse juota kun onhan hänen se opittava! ja osaa juodakin nätisti, mut jotenkin vaan innostuu ja kuppi nurin. pidän kyllä mukia kauempana ja annan hänelle pyydettäessä ja sitten se kaatuukin!
vaikka tulee vitusti siivoomista ja parketti on jo varmaan pilalla, niin en silti halua passivoida lastani tekemällä hänen puolestaan.
"vaikka tulee vitusti siivoomista ja parketti on jo varmaan pilalla, niin en silti halua passivoida lastani tekemällä hänen puolestaan."
Asennetta. Pidä toi.
ihan ystävällinen vinkki,laita sinne mukiin vain sentti pari sitä maitoa ja osta muovitabletti ja käytä sitä. Ihan vaan itsesi kannalta.
miksette käytä vielä nokkista? Meillä on osaksi juuri tuosta syystä vielä nokkamuki käytössä. Osaa kyllä juoda nokkamukittomastakin mutta sitten kun osaa käyttäytyä pöydässä niin ettei muki kaadu, niin sitten saa normaalin lasin. Meillä 2-vuotiaalla pöydässä sotkeminen on ihan tahallista, ei vahinkoa. Siksi se v*tuttaa täysillä. Vahingoille ei nyt mitään voi mutta tahallinen sotkeminen saa repimään hiukset päästä.
Ja se, ettei kukaan tule ovelle tarjoamaan työpaikkaa - niin hyvää että laittaisin lapset hoitoon ja aloittaisin työt. Mutta miehen palkalla eletään eikä siitä niin paljoa riitä mulle.
enkä voi juoda koska olen raskaana
käsitin että nyt sais kerran ilmasta asian joka sillä hetkellä ärsyttää. siis olen se maitomukilainen.
on mukisssa vaan se pari senttiä maitoo ja on muovitabletti. tuntuu vaan välillä että käämit kärähtää tän jutun kanssa
mutta olen tämä asian jo päättänyt että lapsi juo mukista kun kerran osaa ja koska olen hyvin periksiantamaton ihminen, ennemmin siivoon niitä sotkuja itkien kun luovutan ja "päästän itseni helpolla" juottamalla lapsen tai palaamalla nokkikseen. saa haukkua, sehnän te osaatte. sillä hetkellä se vituttui, ei enää kun hommat on jo hoidettu ja rauha maassa!
lasten kanssa kun tulee niitä vahinkoja vaikka joka ikinen pv!
Tai siis se, ettei budjetoidut 2000 euroa kuukaudessa ikinä riitä. Vaikka tiedän, että monet elää vähemmälläkin.
Aina löydetään jostain mitättömästä asiasta vouhkaamista niin paljon, että alkuperäinen asia muuttuu täysin matkassa. Kun pihalla törmäämme ja kysyn kuulumisia, niin vali vali vali... Kyllä on heillä raskasta, eikä ne asiat ole edes mitään dramaattisia. Miksei vois joskus yrittää edes olla positiivinen, vaihtaa vähän perspektiiviä? Ja sitten juoruilu, joka saa lähinnä kiusaantumaan. Ei jaksa kiinnostaa, kuka missäkin on kuulemma käynyt ja mitä tehnyt. On asia erikseen jos asianomainen niitä kertoo.
Jonka kanssa menee hermot. Tietää muka kaiken. Muutenkin työt ärsyttää. Eikä niistä tiedä edes jatkuvatko.