Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kelpaa pomolle:(

Vierailija
01.10.2010 |

Masentaa, kun pomo jaksaa vielä kahden vuoden jälkeenkin kertoa kuinka edeltäjäni osasi hommat niin hyvin...

...ja toivoo kunpa olisi taas "kunnon taitaja" tässä hommassani.

Mielestäni olen kyllä vähintäänkin yhtä hyvin hommat hoitanut, mutta eipä vissiin riitä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joko ei tykkää susta tai sitten et ole niin hyvä.

Vierailija
2/5 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ovat ne asiat, joissa hän toivoo sinun kehittyvän. Sitten vaatisin, että teette yhdessä suunnitelman, miten opit nuo asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joko ei tykkää susta tai sitten et ole niin hyvä.

niin, todennäköisesti ensimmäinen, koska en jaksa narsistia (enkä ketään muutakaan) nuoleskella...

jos aiemmin tekemättömät hommat on aikanani hoidettu aikataulujen mukaan (ja enemmänkin), niin en usko "huonouteeni"....

Vierailija
4/5 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan vaihtoa. Hyvä jos itsetuntosi on kohdallaan ja tiedät tekeväsi työsi hyvin. Jaksatko silti hamaan tulevaisuuteen kuunnella vähättelyä? Vai onko tämä pomo jäämässä eläkkeelle pian? Minä en jaksanut. Seurauksena työuupumus ja pitkä sairasloma. Nyt vuosia sen jälkeen ymmärrän ettei minussa ole vikaa. Minä olen hyvä työntekijä. Nyt en uskalla lähteä vakituisesta työpaikasta lähteä talolainan ja pienten lasten takia.

Vierailija
5/5 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se sitten aiheellsita tai ei, et voi muuta kuin kysyä, missä asioissa sinun tulisi kehittyä ja miten voisit sen tehdä. Esimiehen tulee järjestää perehdytystä tai koulutusta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi