Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi mun ikä!

Vierailija
01.10.2010 |

http://www.aijaa.com/v.php?i=6804169.jpg

Juuri näpätty tästä koneen äärestä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat näyttää 25v:ltä toinen lävistyksesi näyttää noita-akka-luomelta :P

Pitääpä mennä kattomaan kuva uudestaan....

Vierailija
22/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sellainen luonnollisen kaunis, sopusuhtaiset piirteet jne. Ehdottomasti silmämeikkiä vähemmäksi, niin pääsevät paremmin esiin! :) Ja vaikket mitään vinkkejä kysynytkään, niin hieman kapeammat kulmakarvat ja vähän luonnollisempi hiusväri niin avot mikä lady!

Ymmärrän että luomet tuntuvat olevan osa sinua, olen opetellut ajattelemaan ihan samoin omistani, jotka joskus olen halunnut poistattaa. Ovat tosin ihan korvan edessä ja kaulassa eivätkä noin "näyttäviä", mutta joskus koin niistä kamalaa alemmuudentunnetta... Ihan pöllöä. :)

Kyllähän niihin huomio kiinnittyy ja olisivat varmasti helposti poistettavissa, jos haluat sitä harkita, mutta ihanaa että olet oppinut tuollaisen ajattelutyylin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat näyttää 25v:ltä toinen lävistyksesi näyttää noita-akka-luomelta :P

Pitääpä mennä kattomaan kuva uudestaan....

Luomihan se oli.

Vierailija
24/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nelikymppiseksi, liikaa meikkiä. :)

Olemme samanikäisiä, minua luullaan usein 10v. nuoremmaksi. Ei sekään ole kivaa. Kuvaani en laita. ;)

Vierailija
25/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan ihan hullu, kun näitä nettiin pistän....;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6804446.jpg

Vierailija
26/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanan väriset silmät! Älä ihmeessä niitä peitä tuollasen pakkelin alle. Käys pesulla ja laita vähemmän meikkiä, että nähään noi silmät vielä uudessa valossa :)

Vierailija
27/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman meikkiä :D

Vierailija
28/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan ihan hullu, kun näitä nettiin pistän....;) <a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6804446.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6804446.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6804446.jpg</a&gt;

Sähän olet ihan "babyface" ton pakkelin alla :)

Nyt vaan hillitysti sitä meikkiä, eikä ekan kuvan pakkelimäärää :)

Vierailija
29/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin väriset silmät muuten!

Vierailija
30/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väärää tuommoisilla sievillä kuvilla voisi tehdä. :) Joo, ikää lähti heti vähintään 10 vuotta. Kauniit silmät ja kauniit piirteet, kuten arvasin. Eivätkä luometkaan tuossa kuvassa pomppaa niin esiin. Pidä toi! :)

T. 33

Vierailija
31/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea tapaus, kun meikki peittää liikaa.

Arvaan, että lähempänä neljää kuin kolmea kymppiä... oisko 37??

Vierailija
32/60 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauniin ja freesin näköinen ilman meikkiä. Meikattuna olit vähän sen näköinen että voisi kuvitella kuvan otetun baari-illan jälkeen puoli neljältä, sorry ;)

Itse olen myös vähän heavy-meikkaaja, mutta en ihan noin tummaa ja runsasta silmämeikkiä tekisi päivään. Esim loreal valmisti sellaisia meikkipaletteja, joissa oli natural-sävyjä silmien / hiustenvärin mukaan. Sellaisella kiskaisen päivämeikin joka päivä ja väitän ettei mene kyllä metsään. Kun olet vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen, sulle riittäisi vahvaksi meikiksi vaaleammat "tummat" sävyt.

Vierailija
33/60 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin 40, vähemmän kuin 50... olisko 45?

Vierailija
34/60 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella kaunis, raikas ja nuorekas ilman meikkiä :)

Vierailija
35/60 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun näin tokan kuvan niin ihan älyttömän nätti nainen, jolla on käsittämättömän säteilevä iho, kauniit silmät joita ei edes näkynyt sen meikin takaa ja ihana luonnollinen hymy. Onko sulla pisamia luonnollisesti? Älä vaan meikkaa niitä piiloon, ne on ihania. Jotkut kuulaat ihanat värit sulle. Mene oikeesti meikkikonsultointiin ja ota noi molemmat kuvat mukaasi niin näkee tyylien eron!

tässä on joku nelikymppinen joka haluaa näyttää teiniltä. Kamala meikki, liikaliikaliikaa! Mutta tokakuvassa olet hurjan suloisen ja raikkaan näköinen. Et kyllä tarvitse kuin pikkuisen ripsaria, jos sitäkään, meikiksi.

Vierailija
36/60 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meikki vanhentaa...

Vierailija
37/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä voisit käyttä vähemmän:

arkisin ripsari, kajaali ja vaikka jotain vaaleaa luomiväriä, jos haluat?

Olet kaunis nainen!

Vierailija
38/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea tapaus, kun meikki peittää liikaa.

Arvaan, että lähempänä neljää kuin kolmea kymppiä... oisko 37??

----

Ohops, metsään meni tää mun eka arvaus. Oon samaa mieltä kuin moni muu edellä, näytät ilman meikkiä 10 vuotta nuoremmalta. Meikkaaminen ei tarkoita samaan kuin sotamaalaus!!! Varaa heti aika ammattilaiselle, joka katsoo sinulle sopivat sävyt ja auttaa tekniikan kanssa!

Vierailija
39/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ole tapana haukkua muiden ulkonäköä, mutta munkin täytyy kyllä sanoa, että vähän vaaleampi ja hillitympi meikki sopisi sulle varmasti paremmin. Tumma silmämeikki sopii sitten kun on lähdössä ulos vaikka baariin.

Vierailija
40/60 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytät itseäni nuoremmalta.. olen 28.

se lävistyksiä kauhistellut.. :) anteeksi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme