Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisistä, joilla tavallinen töissäkäyminen=oravanpyörä

Vierailija
02.11.2024 |

Ja tavalliset pihahommat = työleiri.

Laiskoja lusmuja ovat, en halua olla tekemisissä saati ottaa mökille täyshoitovieraaksi

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät millainen taakka kenelläkin on harteilla. Toki laiskojakin varmasti mahtuu mukaan.

Vierailija
2/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että heidän kannattaa muuttaa kerrostaloon. Kun kuormitus vähenee, töistäpalautumiseen jää enemmän aikaa, ja normaali työnteko alkaa tuntua vähemmän oravanpyörältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisella turhalla sinäkin näköjään päätäsi vaivaat.

Vierailija
4/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se oravanpyörää? Aamulla töihin, iltapäivällä kotiin, syömään, suihkuun, nukkumaan ja taas sama juttu alusta

Vierailija
5/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menevät kesämökille rentoutumaan (tekemään työleirihommia kellon ympäri). Sitten muka ollaan taas niin palautuneita.

Vierailija
6/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että heidän kannattaa muuttaa kerrostaloon. Kun kuormitus vähenee, töistäpalautumiseen jää enemmän aikaa, ja normaali työnteko alkaa tuntua vähemmän oravanpyörältä.

Ai et jaksavat tulla pihatöihin sun mökilles?

Vierailija
7/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on "päiväni murmelina" kehää. Luuleeko joku että työ on ihmisen elämän tarkoitus??? Hyvin on aivopesu onnistunut jos näin on.

Vierailija
8/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkerat ovat hamsterinpyörässä. Oravanpyörä onkin laiskimuksille.

Vierailija
9/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on "päiväni murmelina" kehää. Luuleeko joku että työ on ihmisen elämän tarkoitus??? Hyvin on aivopesu onnistunut jos näin on.

Niinpä.  Yhteiskunnan elätiksi vaan.

Vierailija
10/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän he haluaisivat olla juuri sinun kanssasi tekemisissä?

Vierailija
11/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että päässä saattaa liikkuakin jotain. Ei ne oikeasti fiksut ole koskaan tehneet töitä historian aikana. Ne on olleet jossain hämärässä kynttilänvalossa tutkineet vanhoja kääröjä ja kirjoja. Mitä tyhmempi ihminen sitä vaikeampi istua tuolilla paikoillaan hiljaa.

Vierailija
12/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme eri paikkakunnalle ja puolet pienempään rivitaloasuntoon. Piha on oikeasti sen postimerkin kokoinen ja senkin ruohonleikkauksen hoitaa taloyhtiö. Tuntuu että nyt vihdoin olemme onnellisia. Meillä on olo kuin kuninkaallisella kun voimme oikeasti keskittyä töiden jälkeen lepäämiseen ja perheen kanssa olemiseen. Sisällä siivoukseen menee muutama hassu minuutti. Ja tässäkin satsattiin ja ostettiin viimeisen päälle hyvät siivousvälineet. Suosittelen! Sovittiin että talokaupoista tulleella voitolla matkustamme kerran vuodessa ulkomaille ja laskettelemaan Lappiin.

Vierailija
13/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin nautin työstäni ja sosiaalisista kontakteista työpäiväni aikana. Palkan saaminenkin on varsin mukavaa.

Vierailija
14/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti niin on, että työ menee kaiken edelle. Jopa perheen edelle. Miettikää kuinka ison osan päivästä olemme töissä ja vain pienen hetken illasta läheistemme kanssa. Ja sekin kuluu kotitöiden tekemiseen, eikä varsinaiseen läsnäoloon. 

Todella surullista, että tällainen systeemi on luotu, enkä yhtään ihmettele miksi ihmiset ovat nykyään niin stressaantuneita. 

Kyllä ihmiset entisaikoinakin kovasti töitä tekivät, mutta se oli lähinnä se oma piha mitä hoidettiin, eli töitä tehtiin itselle ja kerättiin työn hedelmät. Nyt työt tehdään muille ja itse saadaan vain palkka, millä juuri ja juuri tulee toimeen.

Vierailija
15/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin nautin työstäni ja sosiaalisista kontakteista työpäiväni aikana. Palkan saaminenkin on varsin mukavaa.

Minä en nauti. Työ on minulle vain pakko jota toista sen vuoksi että siitä saa rahallisen korvauksen. Ihmiset joiden kanssa teen töitä eivät ole millään tavalla sosiaalisesti merkityksellisiä minulle. He ovat vain pakollinen osa sitä rahan ansaitsemisprosessia. Ystäväni ovat muista kuvioista. Siedän "työkavereitani" koska minun on pakko, teen työtä eli myyn vapaa-aikaani työnantajalle koska minun on pakko. En nauti työstäni millään tavalla mutta saan siitä heikohkon korvauksen joka hädin tuskin kattaa aikani arvon. 

Vierailija
16/16 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen työtä saadakseni rahaa ja käyttääkseni sitä itseni ja lasteni iloksi. Mitä hauskaa siinä on, että kituuttaa köyhänä ja mihinkään ei ole varaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan