..Entä minkä ikäiseksi arvioisitte minut :D (sisältää kuvalinkin)
Tässäpä minä. Ei löytynyt tähän hätään yhtään poseerauskuvaa, joten tällainen tilannekuvasta cropattu kelvatkoon :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=6803765.jpg
Kommentit (46)
Valitettavasti nyt tuntuu siltä, että joku heittelee tänne nyt ihan toisten ihmisten kuvia ja toivoo, että tulee neg. palautetta.
Onko täällä ihan kersoja?
mutta valitettavasti näytät 45 vuotiaalta.
iho on huonossa kunnossa, hiukset ja vaatteet vanhentaa sinua..
huolehditko ulkonäöstäsi olenkaan?
Kampaajalla olen kerran käynyt tällä vuosituhannella. En meikkaa, en ole koskaan oikein innostunut asiasta. Tykkään pukeutua miten huvittaa enkä kauheasti välitä miten "pitäisi" pukeutua.
Noita ruusukkeita on joskus kiva pitää, varsinkin kun hiukset ovat superlikaiset :)
ap
Hei pliis, miks pidät hiuksia noin? :D
Mitään "vikaa" (sori esineellistäminen) kasvoista en löydä, mutta joku tekee vanhan näköiseksi. Vaatetus ja tukkatyyli ehkä? Sinulle olis mukava päästä tekemään kunnon make over, ei siis siksi että sua pitäisi muuttaa, mutta kasvosi ovat sellaiset joille sopisi vähän millainen tyyli vaan. :)
Sitäpaitsi, hyvä mun on huudella mitään kun en ikuna omaa kuvaa laittaisi... :D
Hiukset on tuollai koska itse olen ne leikannut. Olen aivan uskomattoman saita ja kampaajalla käynti tuntuu tyhmältä kun omistan sakset itsekin (joo, olen idiootti).
Semmoinen Trinny&Susannah -tyylinen ohjelma olisi kiva, voisin siihen ilmoittautua vaikka heti.
ap
todennäköisesti olet oikeasti paljon nuorempi ja näytät vaan tätimäiseltä. Sulla on ihanat poskipäät!
Varmaan 15-vuotiaana näytit jo samalta.
Mut positiivista on se, että 100-vuotiaana näytät ihan nuorekkaalta mummolta.
Hitunen pakkelia ja ehostusta, olisit 25v.
mie olisin arvioinu et 27.
heti näkee et on lapset väsyttäny.
tilanne kyllä korjaantuu kun saa taas joskus nukkua enemmän.
ei ollenkaa paha. ja niinkun täällä jo sanottiin, perusasiat kuntoon niin olisit ihan gueen.
iho kirkastuis varmaan hoitamalla ja ulkoilemalla. vähän ehostusta ja uudet kledjut
ja volaa!
Mut joo, olen samaa mieltä muutaman muun kanssa
a) sun ikää on aika vaikea arvioida
b) Näyttäisit iisisti kymmenen vuotta itseäsi nuoremmalta eri meikillä, kampauksella ja vaatteilla
ikää on vaikea arvioida. Nuoret vanhentaa itseään meikillä ja vanhat nuorentaa. Itse en käytä meikkiä, ainoastaan meikkivoidetta, aurinkopuuteria ja poskipunaa, joskus huulikiillettä. En tykkää siitä, että näytän vanhemmalta. Tykkään luonnollisuudesta, ja itse en ainakaan saa itsestäni paremman näköistä meikkaamalla. Ei kaikkien ole pakko meikata, mutta kannattaa sitä vähän ehostaa. Meikkivoidetta kannattaa käyttää, nykyajan meikkivoiteet antaa hyvää lisäsuojaa iholle saasteita ja uv-säteitä vastaan. Lisäksi voisit käyttää valokynää ja hiukan poskipunaa, kesällä aurinkopuuteria. Kulmat kannattaa pitää luonnollisina, tietenkin siistinä. Suosittelen ammattilaisella käyntiä. Vaatteisiin kannattaa kiinnittää myös huomiota, mielestäni sinulle sopisi maanläheiset värit, mutta ei liian tummat! Hiukset saa olla luonnolliset, mutta ehkä voisit kokeilla sivujakausta...
Itse veikkasin iäksi jotain 28-38 väliltä...
Pahimmat ihon vanhentajat on aurinko, huono ruokavalio, stressi, unenpuute, alkoholi, huumeet ja tupakka. Eli turha kommentoida et naamasta näkee et on lapsia väsätty. Äitini on kohta 70, hän on tehnyt 11 lasta ja kaikki luulevat häntä 50-vuotiaaksi. Tunnen monia vanhoja ihmisiä, joilla on useampi lapsi, ja silti he ovat nuoren näköisiä. Elämäntavat on ne jotka vaikuttavat, ei lapset!
Itse en käytä meikkiä, ainoastaan meikkivoidetta, aurinkopuuteria ja poskipunaa, joskus huulikiillettä.
se että ei meikkaa tarkoittaa että EI MEIKKAA!
lehdestä, että ammattilaiset puhuvat meikkaamisesta nimenomaan värikosmetiikan käytöllä. Onhan meikkivoidekkin tavallaan värikosmetiikkaa, mutta se ei ole vielä meikkaamista. Meikki kuuluu siihen pohjustukseen ja ammattilaiset suosittelevat että jokainen käyttäisi ihonhoidossaan myös meikkivoidetta sen suojaavuuden takia. Ja nykyään saa myös hoitavia meikkivoiteita. Ja aika moni ammattilainen kehottaa käyttämään meikkivoidetta, vaikkei meikkaiskaan, näin oon lukenut useammastakin meikkioppaasta ja lehdestä. Meikkaaminen aloitetaan kasvojen puhdistuksella ja kasvovoiteellaa, joten voihan ajatella niin että nekin on jo meikkaamista. Mitä väliä sillä on, käyttääkö meikkivoidetta ja vähän poskipunaa, silti voi sanoa että ei meikkaa. Ja aika harva edes osais sanoa tälläsestä ihmisestä onko meikannut vai ei. Silloin meikkaa, kun se selvästi näkyy, muuten ei pysty sanomaan varmaksi onko ihminen meikannut vai ei. Itse käytän päivittäin meikkivoidetta, ja saatan lisätä vähän poskipunaa tervettä hehkua tuomaan. Ja usein moni työkaveri on kommentoinut, että on kivan raikkaan näkönen, kun ei ole meikannut. Pitäiskö sitä korjata, että olenpas kun on sitä meikkivoidetta ja vähän poskipunaa...Miks joku jaksaa olla pilkun n*ssija?!
l Itse käytän päivittäin meikkivoidetta, ja saatan lisätä vähän poskipunaa tervettä hehkua tuomaan. Ja usein moni työkaveri on kommentoinut, että on kivan raikkaan näkönen, kun ei ole meikannut. Pitäiskö sitä korjata, että olenpas kun on sitä meikkivoidetta ja vähän poskipunaa...Miks joku jaksaa olla pilkun n*ssija?!
kun oikeasti meikkaa :D
Taidat olla raskaana tuossa kuvassa?
37 v?
No läheltä piti. En minäkään jaksa aina kotona meikata.
Pahimmat ihon vanhentajat on aurinko, huono ruokavalio, stressi, unenpuute, alkoholi, huumeet ja tupakka. Eli turha kommentoida et naamasta näkee et on lapsia väsätty. Äitini on kohta 70, hän on tehnyt 11 lasta ja kaikki luulevat häntä 50-vuotiaaksi. Tunnen monia vanhoja ihmisiä, joilla on useampi lapsi, ja silti he ovat nuoren näköisiä. Elämäntavat on ne jotka vaikuttavat, ei lapset!
oon erimieltä tästä. itse ainakin oon ollu tosi väsynyt molempien lasten jälkeen mikä on näkynyt naamasta kyllä. muut elämäntavat on kunnossa. sit kun taas saanut unta ihmistenlailla on naamakin ollut siedettävämpi.
paljasta?