..Entä minkä ikäiseksi arvioisitte minut :D (sisältää kuvalinkin)
Tässäpä minä. Ei löytynyt tähän hätään yhtään poseerauskuvaa, joten tällainen tilannekuvasta cropattu kelvatkoon :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=6803765.jpg
Kommentit (46)
ikää on vaikea arvioida. Nuoret vanhentaa itseään meikillä ja vanhat nuorentaa. Itse en käytä meikkiä, ainoastaan meikkivoidetta, aurinkopuuteria ja poskipunaa, joskus huulikiillettä. En tykkää siitä, että näytän vanhemmalta. Tykkään luonnollisuudesta, ja itse en ainakaan saa itsestäni paremman näköistä meikkaamalla. Ei kaikkien ole pakko meikata, mutta kannattaa sitä vähän ehostaa. Meikkivoidetta kannattaa käyttää, nykyajan meikkivoiteet antaa hyvää lisäsuojaa iholle saasteita ja uv-säteitä vastaan. Lisäksi voisit käyttää valokynää ja hiukan poskipunaa, kesällä aurinkopuuteria. Kulmat kannattaa pitää luonnollisina, tietenkin siistinä. Suosittelen ammattilaisella käyntiä. Vaatteisiin kannattaa kiinnittää myös huomiota, mielestäni sinulle sopisi maanläheiset värit, mutta ei liian tummat! Hiukset saa olla luonnolliset, mutta ehkä voisit kokeilla sivujakausta... Itse veikkasin iäksi jotain 28-38 väliltä...
Julma totuus on että se joka pitää nuorekkaana on suurimmaksi osaksi geenit, oikea luusto ja ihotyyppi. Jos iho roikkuu ja on ohut,niin ei siihen mitkään voiteet auta. Jotkut voivat ottaa auronko aja nauraa, ja silti ovat hyvin nuorekkaita ja nuoren näköisiä. Leuan ja poskipäiden luusto on tärkeä, sillä ne pingottaa ihon. Ja sellaista oikeaa luustoa ei saa kuin perimällä.
Eli tärkein mitä kukin voi tehdä on yritää näyttää itseltään, ja olla siihen tyytyväinen. Iloisuus ja hyvy ja hoidetut hampaat nuorentavat paljon enemmän kuin oikea meikki.
Mä en kyllä ikinä olis arvannut sua yli kolmekymppiseksi - ton kuvan perusteella.
Oikeasti miksi kaikkien pitäisi "huolehtia ulkonäöstään"? On sitä ihmisillä riittävästi huolehdittavaa muutenkin. Jos ei itseä paina, että pitäisipä taas meikata ja kähertää hiuksia, niin onnea vaan valitsemallaan tiellä, luonnollisuus on kaunista.
Näiden lisäksi myös geenit. Toisilla nahka rypistyy herkemmin, esim. silmien ympäriltä. Yleensä kuivaihoiset ovat tällaisia. Eli perinnöllistä on, kuka säilyy nuorena, kuka ei. Ja fyysisesti raskas työ, esim. vuorotyö vanhentaa myös.