Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin just miljonääriäitejä nauhalta ja repesin ihan täysin

Vierailija
01.10.2010 |

juontajan kommenttiin "Tangerin lasten pelastupartiosta" kun muijat lähti täyden puunaamisen jälkeen gaala-tilaisuuteen.

Varsinaiset Bernard ja Bianca, jotka on palkanneet henkilön hankkimaan heille kutsuja eri tilaisuuksiin kun niitä ei omilla ansioilla irtoa.

Mä ymmärrän, että kaikki ei ole ihan järjenjättiläisiä, mutta pitääkö sitä mennä esittelemään telkkariin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies muuten sanoi, että sillä vaalealla on sen mielestä ihan hirveät silarit. Siinä mustassa iltapuvussa näytti kuulemma sivusta niin kuin olisi ollut selluliittiä tisseissä, kummallisia pahkuroita ja juonteita. Itse en ehtinyt huomaamaan.

Vierailija
22/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntui kuvauksia varten lavastetulta.

mun mieskin nauroi ton ninan ratsastustaitoja, että "vaikken tiedä ratsastuksesta mitään ni näkee ettei toi osaa yhtään". No, ehkä nina osas "yhtään", mutta ei kovin hyvin kuitenkaan :) Vaikka Marian mielestä hän onkin tosi kokenut ja on ratsastanut "ihan tosissaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunkohan edes enää katsomaan sitä? Jotenkin hirveen pitkästyttävä ja mitäänsanomaton. Mä odotin kyllä enemämn luksusta ja pintaliitoa.

Vierailija
24/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hymyile :(

Minusta ne taas vaikuttaa oikein tyytyväisiltä. En nyt kauheasti arvosta tollasta elämäntapaa itsekään, mutta tästä ketjusta voisi kyllä vääntää ämpärillisen kateutta :D.

Vierailija
25/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on yleensä ihan mielettömän hienoa, että ihmiset onnistuvat taloudellisesti elämässään, oli se sitten bisneksessä, lottovoiton kautta tai menemällä rikkaisiin naimisiin. Mutta nämä naiset näyttävät minusta olevan vain ja ainoastaan ihan hukassa. Yritetään niin kovasti olla jotain, mitä ei oikeasti olla. Koko ajan on hirveä pinnistys ja ponnistus päällä ja sitä pönkitetään niillä merkeillä ja nyt tällä tv-sarjalla. Se on minusta hirveän surullista ja tyhjää.

Jotkut Satu Tiivolat ja Kaarina Kkivilahti tuskin menisivät tuollaiseen ohjelmaan esittelemään itseään ja vaurauttaan.

Vierailija
26/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palstalaisille ottaa koville pari miljonäärimammaa!!!

sen tiedät? En ole vielä nähnyt telkkarissa mammoja joilla olisi omalla tilillä muutama miljoona euroa...

Vierailija
27/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni jotain "real housewives of new york" tyyppistä sarjaa suomalaisista rouvista, mutta Miljonääriäitejä on vain kiusallista katsoa.

No, eipä taida Suomesta juuri löytyä miljonäärimammoja, joilla olisi kiinnostusta repostella elämäänsä julkisesti.

Vierailija
28/28 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni jotain "real housewives of new york" tyyppistä sarjaa suomalaisista rouvista, mutta Miljonääriäitejä on vain kiusallista katsoa.

No, eipä taida Suomesta juuri löytyä miljonäärimammoja, joilla olisi kiinnostusta repostella elämäänsä julkisesti.

Juurikin siksi kun on melko aito ja naiset oikeasti rikkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme