Miesystäväni on "single" Facebookissa, törkeää vai annanko vain olla?
Mitä mieltä olette? Miesystävälleni FB ei ole tärkeä, käy noin parin vkon välein kurkkaamassa profiiliaan. Minua kuitenkin häiritsee statuksensa singlenä. Minkä viestin hän sillä muille naisille antaa? Olemme olleet 3 kk yhdessä.
Pitäiskö minun nostaa tästä meteli, vai ottaa huolimattomasti puheeksi vai antaa olla asenteella "sehän on vain FB", sillä tosielämässä hän kuitenkin on sitoutunut. Ja olenko minä vain liian mustasukkainen..
Kommentit (29)
Jos käy siellä harvoin ei varmaan edes käy katsomassa omia tietojaan joten ei varmana muista edes että hänellä on tälläinen tila valittuna.
Ja toisekseen sinkkuhan se mies on jos ei ole aviossa.
Parisuhteessa oleva ei ole sinkku! Facta.
Mulle selvis et mun mies esiintyy sinkkuna netissä ja teki yhen profiilinkin sinkkustatuksella 3 viikkoo ennen meiän naimisiin menoa.Se osu pahasti kun olin silloin pitkäkllä jo raskaana. No,se kyl käyttäytyykin välillä kuin poikamies ja vaikka se vaivaa mua ja olen siit sanonut niin ei ole vaikuttanut.Päätin ottaa sen kannan et loppupeleissä on vaan tyhmää luottaa miehiin.Toista se oli ennen nettiaikaa.Nykyään on niin paljon helpompaa eri foorumeilla pönkittää omaa egoaan ja ruokkia jotain fantasioita.Jos mun mies luulee/saa jotain huomioo naisilta tai jopa enemmänkin ni kait se on vaan hyväksyttävä.Ilmeisesti mä en vastaa sen ihanteita enkä tarpeita.Jos joku sen netistä pongaa ja haluaa ni vieköön.
Et onko teiän mielestä harvoin jos käy parin viikon välein kattomas sivuaan?? Ei oo mikään selitys et ei oo huomannut tai muistanut tai ei osaa.Jos sinne osaa kirjoittaa sinkku niin osaa sen poistaakin.Siinähän se komeilee etusivulla.
vaan sinkku siellä lukee siihen saakka, kun vähän tunnusteltu mitä tämä nyt oikeesti tuntuu
meillä toisinpäin. tai miehellä lukee et parisuhteessa mullakin luki ennen.laitoin pyynnön seurustelu...muttei hyväksyny sitä koska siinä oli jonkun vanhan naisen kuva (jonka olin laittanu kuvakseni kiäh) mutta me ollaan oltu yhessä joku 7v ja mulla lukee joku sinkku tai ei mitään..ja miehel siis päin vastoin
Minunkin mies meni aina sinne mihin nenä näyttää lapsesta ja monen vuoden suhteesta huolimatta. Sitten kun kesällä sanoin että olen ihan vitun kyllästynyt niin nyt se on kun iilimato.
Parisuhteessa oleva ei ole sinkku! Facta.
Facta on kirjahyllyssäsi, jos sielläkään.
valitan. varmasti selittelee kaikenlaista.