Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni on "single" Facebookissa, törkeää vai annanko vain olla?

Vierailija
30.09.2010 |

Mitä mieltä olette? Miesystävälleni FB ei ole tärkeä, käy noin parin vkon välein kurkkaamassa profiiliaan. Minua kuitenkin häiritsee statuksensa singlenä. Minkä viestin hän sillä muille naisille antaa? Olemme olleet 3 kk yhdessä.

Pitäiskö minun nostaa tästä meteli, vai ottaa huolimattomasti puheeksi vai antaa olla asenteella "sehän on vain FB", sillä tosielämässä hän kuitenkin on sitoutunut. Ja olenko minä vain liian mustasukkainen..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, jos ei hyväksy niin syytä vaihtaa omakin status sinkleksi

Vierailija
2/29 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko vain mahdollista, ettei ole muistanut / saanut aikaiseksi vaihtaa tota parisuhdetilannetta. Mä sain aikaseksi vaihtaa mun parisuhdetilanteeksi "naimissa" ehkä puol vuotta naimisiinmenon jälkeen, kun en vaan jaksanu / saanut aikaseks etsiä sitä toimintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole viitsinyt paneutua noihin juttuihin, minulle ihan sama.

Vierailija
4/29 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotishääpäivä kohta ovella. En ole aktiivinen FB:ssä, mutta päivittäin käyn kuitenkin. Aika vähän olen itsestäni ylipäänsä tietoja laittanut, enkä profiiliani käy juuri koskaan katsomassa. Etusivun juttuja lueskelen vaan yleensä. Eli saamattomuutta, ehkä teilläkin?

Vierailija
5/29 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen silti. Hän seurustelun alussa ilmoitti, ettei halua meidän olevan edes ystäviä FB:ssa, joten en voi laittaa parisuhdepyyntöä..

Ihan alussa hän selitti jotain, että hän ei halua parisuhdettaan kaikkien silmien ja korvien ääreen, haluaa omaa yksityisyyttään.

Mikä tässä on, kun harmittaa ja tuntuu mustasukkaiselta..

Vierailija
6/29 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook kaveriksi, ei taida olla kanssasi ihan tosissaan?

Vierailija
7/29 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole puhtaat jauhot pussissa ukollas..

Vierailija
8/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole puhtaat jauhot pussissa ukollas..

Mutta ilman tuota tietoa, ettei hän halua kaikkien tietävän suhteestaan olisin sanonut, että mene vinoillen sanomaan, että mitäh, sitäkö vielä metsästetään lisää naisia. ;)

Itse asiassa nyt juolahti mieleeni, että voihan olla, että hän välttelee joitakin henkilöitä menneisyydestään jollakin tasolla. Itse en ole koko FB:ssä siksi, etten halua parin entisen kiusaajan tietävän minusta MITÄÄN. Lisäksi eräs tuoreempi takiainen (hänkin naispuolinen, eli ei exä) voisi sieltä stalkata menemisiäni ja ehkä yrittää taas tunkea elämääni. En halua olla töykeä (etenkään koska se voisi saada hänet kostamaan jotenkin!), joten FB ei todella olisi hyvä idea minulle. Etenkään elämäni merkitseminen sinne.

Vierailija
9/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIKSI EN OLEKAAN FACEBOOKISSA. Eli mun mielestä, jos mies todella haluaisi varjella yksityisyyttään, niin hän ei olisi facebookissa. Nyt hän haluaa olla esillä ja tavoitettavissa, mutta ei halua, että sua ja häntä voi nähdä siellä yhdessä.

Voithan sä katsoa vähän aikaa vielä, mutta olisin aistit avoinna, että tuleeko muita vihjeitä sitoutumattomuudesta.

Vierailija
10/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko yhdessä?

Vierailija
11/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei esim. asuta yhdessä, niin en edellyttäisi että joku sen perusteella päivittää FB profiilinsa. Monilla sinkuilla on juttuja, niitä tulee ja menee, ei kukaan joka päivä päivittele tilannetta. Ja jos mies ei edes ahkerasti käytä FB:tä, niin tuskin on tullut ajatelleeksi koko asiaa. En usko, että hän tietoisesti esiintyisi sinkkuna ja yrittäisi sitä kautta iskeä jonkun.

Vierailija
12/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee mies todennäköisesti karkuun. Ehkä pitäisikin. Ap vaikuttaa mustasukkaiselta tapaukselta.

Vierailija
13/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään. Ihmettelen, miksi valtaosa naamakirjalaisista haluaa ylipäätään tuoda parisuhdetilanteensa julki kaikelle kansalle.

Vierailija
14/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette? Miesystävälleni FB ei ole tärkeä, käy noin parin vkon välein kurkkaamassa profiiliaan. Minua kuitenkin häiritsee statuksensa singlenä. Minkä viestin hän sillä muille naisille antaa? Olemme olleet 3 kk yhdessä.

Pitäiskö minun nostaa tästä meteli, vai ottaa huolimattomasti puheeksi vai antaa olla asenteella "sehän on vain FB", sillä tosielämässä hän kuitenkin on sitoutunut. Ja olenko minä vain liian mustasukkainen..

Vierailija
15/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamis on vaan naamis. ei kannata kysellä, tuntuis mun mielestä hieman lapselliselta.

Ei munkaa aviomies oo mun "kaveri" tosin parisuhdetilanne on kyllä "naimisissa"

10lle

saahan naamassa estolistalle ketä ei halua kaveriksi koskaan. Ja mulla ainakin niin ettei kukaan kaverinkaveri näe mitään eikä etusivulla mitään näkyvissä. laitan jo valmiiksi epätoivotut hlöt estolistalle.

sen lisäksi voi vielä rajata kaveriryhmiä kuka näkee mitä.

vaikkei sillä et kaikkien tarvis siihen liittyä.

itsekin olin kovasti vastaa ensin.

Vierailija
16/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan edes muista, että siellä on joku parisuhdestatus. Kuka tollasia jaksaa muistaa päivittää?

Mä oon ollut yrittäjä jo elokuusta ja edelleen työnantajana on vanha firma. Täytyykin käydä päivittämässä. Jos muistaa.

Vierailija
17/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi valtaosa naamakirjalaisista haluaa ylipäätään tuoda parisuhdetilanteensa julki kaikelle kansalle.

Korjaus: miksi valtaosa naamakirjalaisista NAISISTA haluaa ylipäätään tuoda parisuhdetilanteensa julki kaikelle kansalle.

Vierailija
18/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen sinkkuhan se mies on jos ei ole aviossa.

En itsekään muuttaisi noin lyhyen suhteen tähden. Olet naurettavan mustasukkainen ja vaatelias.

Vierailija
19/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi valtaosa naamakirjalaisista haluaa ylipäätään tuoda parisuhdetilanteensa julki kaikelle kansalle.

Korjaus: miksi valtaosa naamakirjalaisista NAISISTA haluaa ylipäätään tuoda parisuhdetilanteensa julki kaikelle kansalle.

Ihmettelen tuota, jos ei halua julistaa olevansa parisuhteessa, niin eihän sinne sitten tarvitse laittaa parisuhdestatusta ollenkaan, tuo on aika loukkaavaa tyttöystävää kohtaan esiintyä sinkkuna. Mulla ja mun miehellä ei kummallakaan ole mitään informaatiota parisuhteesta vaikka ollaan oltu yhdessä vuosia ja kaikki mun kaverit ja hänen kaverit kyllä tietää että surustellaan ja asutaan yhdessä. Mutta ihmettelisin kyllä kovasti jos mieheni yhtäkkiä vaihtaisi profiilikseen sinkku...

Vierailija
20/29 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota fb-kaveriksi niin en kyllä tuhlaisi aikaa moiseen tyyppiin.

Itse en laita parisuhdestatusta ollenkaan, olin sitten sinkku, suhteessa tai it's complicated.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi